P.o.v. Sky
"Pap! Ben thuis!" Roep ik door het huis. Niet veel later hoor ik papa van de trap af lopen. "Hoe is het?" Vraagt hij dan. "Prima." Waarom is hij nou eer zo kortaf? "Maar ik en Connor gaan zo weer, ik ben op tijd terug." Zucht ik. Connor staat achter me met zijn handen in de zakken van zijn spijkerjack. Ik haal mijn schouders op, draai me om en gris 2 koekjes mee. Ik loop weer naar buiten en geef Connor ook een koekje. "Hij was behoorlijk chagrijnig nietwaar?" Vraagt Connor grinnikend. "Ja, maar weetje, dat ben ik nou zo langzamerhand wel weer van hem gewend." Lach ik. Ik spring op zijn rug en begin te lachen. "Nou, wat gaan we nou doen?" "We gaan lachen, geloof me je vind het helemaal geweldig." Hij lacht en gaat voorover hangen, zodanig dat ik bijna voorover van hem af val. Als hihi weer rechtop gaat staan geef ik hem een kus op zijn wang. "Loveyou." Lach ik. Ik laat me op de grond vallen en pak zijn hand. "Blij dat jij niet in dezelfde stemming bent als je vader." Grijnst hij. "Tuurlijk niet zodra jij er bent is alles vrolijk." Lach ik. Ik begin te springen, huppelen en ik trek hem om. "Iets minder?" Grinnikt hij als hij mijn hand aanpakt. Ik trek hem omhoog. "Eh, oké." Zeg ik met een ongemakkelijke glimlach. Hij lacht en klopt zijn kleren af. " nog een kleine tien minuten voor we er zijn." Zucht hij. Samen lopen we verder.
"Oh My god, Con what the f*ck? Ikea?" Schater ik van het lachen. "Ja, we kunnen ook naar wallmart? Zeg het maar, wallmart zit om de hoek." "Wallmart... Daar verkopen ze jullie album ook wel toch?" "Ehhm, ja, hoezo?" "Ik heb wel een leuk ideetje." Grinnik ik. Ik neem hem mee naar de wallmart en loop naar de afdeling muziek waar ook hun album tussen ligt. "Wij, of, nouja... Jij, gaat deze proberen te verkopen." "Hmm, dat moet te doen zijn." Lacht hij als er een ploeg wild gillende meisjes aankomen voor een handtekening. "Oh My god serieus, het is de bedoeling dat je ze verkoopt aan mensen die je niet kennen." Hij begint te lachen. Ik zucht en ga aan de kant. Ik ga op de grond zitten een stukje verderop, meteen mijn insta timeline helemaal vol. Winkelmedewerkers hebben hem zien lopen en sturen een aantal collega's om ons in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat elhet niet uit de hand loopt. Ik slik als ik op veel foto's ben verschenen met Connor. We hadden nog niet openbaar gemaakt dat we weer samen waren... Oeps. Ik klik een aantal aan om te kijken wat er in het bijschrift staat. 'Are you guys like... Together again?' En 'I ship them.' Ik zucht en haal een hand door mijn haar. Ik sta op en worstel me tussen de meisjes door. "Oh my god! That's Sky! Are you back together?" Hoor ik een meisje vragen. Ik kijk Connor aan. "Yeah... Yes we are actually." Grijnst hij als ik knik. Ik lach verlegen als hij zijn hand om mijn middel legt en alle meisjes weer vrolijk lachen en foto's maken. "Since when? Why didn't I know?" Vraagt een klein gezet meisje dat vooraan staat. "Cuz' we were kinda... how can I explain... Well, we've been trough a lot lately." Zegt hij dan. Ik knik bevestigend en pers mijn lippen op elkaar. Dat is zeker waar. Connor neemt nog een paar foto's met fans en ik wacht to hij klaar is. "Sky? Can you please join us?" Vraagt een meisje van ik denk rond de 15 jaar. "Of course." Glimlach ik. Ik ga tussen ze in staan en lach in de camera. "Thank you so much!" Piept ze en ze geeft me een knuffel. Mijn ogen worden groot en ik kijk naar Connor. Hij begint te lachen. Ik lach en knuffel haar terug. Best schattig...
"No problem." Lach ik. "Whatever you're going through, I'm pretty sure Connor will get you through it. Just hang on." Zegt ze met een glimlach. "Ahw thanks, I will, believe me. And I know Connor will be there for me when I need him, I just don't know if I can be there for him when he needs me." "Of course you can, and if you can't, he won't blame you for that." "I hope so, hey, your really sweet. I'm lretty sure I will meet you once again. Until then, mention me on twitter with this picture, and I'll give you a followback." "Really?" "Yeah, sure. It's been a really nice conversation. Thank you for that." "Thank you for being so awesome and being so nice to Connor." "No problem, it's my job as his girlfriend." ze begint te lachen. Ik geef haar nog een knuffel en kijk haar na als ze naar de kassa loopt waar har moeder staat te wachten. Connor is nog niet klaar, en er komen alleen maar meer mensen bij. Ik ga maast hem staan. "Was ze aardig voor je?" Vraagt hij als hij lacht en in de camera van de telefoon van een fan kijkt. De fans kijken moeilijk, ze verstaan het niet. "Ja, ja eigenlijk wel. Heel aardig. Goed gesprek." Zeg ik gespannen als er fans aansluiten die niet zo blij zijn mij te zien. "Sky, als ze niet aardig was dan kun je dat ook gewoon zeggen..." "nee, nee nee was echt een fijn gesprek." Zeg ik dan als ik hem aankijk. Hij laat de meisjes even wachten en wend zich volledig tot mij. "Wat is er dan schat?" Vraagt hij zachtjes. Ik schud mijn hoofd. "Niks schat, echt niet. Maak je niet druk en geef de laatste fans nog even een foto en een handtekening, dan kunnen we nog wat leuke dingetjes doen vanmiddag." Hij geeft me een kus op mijn wang en draait zich om. Ik ga aan de kant en kijk tussen het rek met cd's van AC/DC, kiss, metallica en iron maiden. Rockmuziek is altijd leuk om te luisteren, maar vooral om te leren spelen op de elektrische gitaar. Ik zucht en pak mijn telefoon. "You know that Connor is mine, right?" Hoor ik vanachter me. Ik draai me met een schokkende beweging om en kijk recht in de ogen van een niet zo'n vrolijk meisje. "Ehh..." stotter ik. "You broke his heart, you need to pay for that bitch." Zegt ze kwaad. Ik slik. "Listen, okay... It's been really hard for me to, I ehh.." ze maakt me nerveus. Ze kijkt me kwaad aan, en zet een stap naar voren. Voor ik weet raakt haar vuist mijn gezicht en hoor ik een paar meisjes Connor roepen.
JE LEEST
Heart of glass - Connor ball
FanfictionHet vervolg op Unexpected love - Connor Ball De relatie tussen Sky en Connor loopt op rolletjes. Alles is nog zo perfect, zo mooi. Misschien zelfs ietsje te mooi? Sky slaat door en gaat aan de alcohol. De relatie word verbroken en beiden zijn er kap...