29

215 16 6
                                    

P.o.v. Sky.

Ik word langzaam wakker, maar wil eigenlijk nog niet wakker worden. Ik knijp mijn ogen dicht en draai me op mijn zij. Als ik dan mijn ogen open omdat ik toch niet meer kan slapen, schrik ik me kapot als Connor me recht aanstaart.  Hij begint te lachen. "Hoelaat is het?" Vraag ik gapend. "het is half 9." Zegt hij als hij op de wekker heeft gekeken. "Dat is nog zo vroegg.." Zeur ik. Ik trek het kussen onder mijn hoofd vandaan en druk het op mijn hoofd. Connor trekt het kussen aan de kant. "Sky, je bent al zo ongeveer 10 keer gebeld en ik denk dat je even terug moet bellen." Zegt hij zachtjes. Ik zucht en antwoord: "Doe ik zo..." Op dat moment gaat zijn telefoon. " Tis je vader." Zegt hij als hij zijn telefoon pakt. Ik leg mijn arm over mijn ogen en houd mijn hand op. Ik voel hoe hij de telefoon in mijn hand legt en ik slide over het groene telefoon symbool. "Ja?" Vraag ik. "Sky?" "Ja, Pap ik ben net wakker oké?" "Waar zit je dan? Je had toch kunnen laten weten waar je heen was?" "Ik ben hier al vanaf 3 uur, als ik je wakker had gemaakt had je me niet laten gaan. Geen zorgen ik heb niks en ik kom vandaag nog weer thuis." Zucht ik. "Oké, maar.." "Ja, doei Papa, tot vanmiddag." Zucht ik. Ik hang op en kom overeind. Ik geef Connor zijn telefoon terug en kijk hem aan. Ik bijt op mijn onderlip. "Sky, Sky nee, NEE NIET KIETELEN!!" Hij schiet in de lach als ik hem ben gaan kietelen. "Please, stop en je krijgt een kusje." Meteen stop ik.

Hij komt overeind en kijkt van mijn ogen naar mijn lippen voordat hij zijn ogen sluit en hij me een kus op m'n lippen plant. Hij komt op zijn knieën zitten, net als ik, en legt zijn handen rond mijn middel. Langzaam schuift hij ze over mijn rug naar boven en daarna over mijn schouders schuift hij mijn haar naar achteren. Hij haalt zijn handen opnieuw omlaag en laat ze nu om mijn middel rusten. Ik leg mijn armen om zijn nek. Als hij me loslaat kijkt hij kort naar beneden. Dan kijkt hij me diep in mijn ogen en schuiven onze hoofden opnieuw dichter naar elkaar. Op het moment dat onze lippen elkaar weer raken gaat de deur open. "Oh, ehh... Hi James." Lach ik ongemakkelijk. Hij is zo te zien ook net wakker en hij wist niet dat ik hier was vannacht. "Dussss... Ik neem aan... Dat het weer klikt tussen jullie?" "Ja." Zegt Connor ongemakkelijk. "duss, ik heb je niet binnen horen komen? Hoelang ben je hier al?" "ehmm.. Vanaf 3 uur vannacht?" Lach ik op de meest awkward toon ooit. Ik heb nog nooit zo een awkward gesprek gevoerd... "Wat?! Wat.. Waarom?..." "Ik kon niet meer slapen." Zeg ik als ik mijn schouders ophaal. "En dan is het heel normaal om naar een vriend toe te gaan en daar verder te slapen?" Lacht hij. Hij ligt in een deuk. "Het enige waar ik aan kon denken was dat ik Connor wilde bedanken, en toen stond ik om 3 uur hier voor de deur." "en na het bedanken hebben jullie... wat gedaan?" "Gezoend en geslapen." Voegt Connor toe. Ik knik bevestigend. "Hmm, oké. Nou, blij dat het weer goed zit tussen jullie." Zegt hij met een spottend lachje. Ik gooi een kussen naar zijn hoofd als hij zich omdraait en ga lachend achter Connor staan.

"Ik doe net alsof dat niet gebeurd is, en loop weg. Ik zie jullie zo bij het ontbijt." Ik schiet in de lach en gooi ook het andere kussen naar zijn hoofd. Ik hoor hem diep ademhalen, de kussens terug de kamer in schoppen en dan sluit hij de deur. "Kee, dat was awkward. Ga je aankleden, ik zal niet kijken." Ik plaats mijn handen voor mijn ogen en ga op het bed zitten. "Stel je aan, je mag best kijken." Lacht hij. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik 10 gemiste oproepen heb, en 15 sms'jes. Ik open de sms'jes van papa en Damen maar lees ze niet. Ze weten nu waar ik ben, en ze weten dat ik veilig ben zolang ik de jongens om me heen heb hangen. De sms van Lot lees ik wel. 

Ik las net wat er gebeurd is! Ben je oké, zijn de jongens oké? anyways, ze denken erover om Dennis te ontslaan, en er een betere trainer voor in de plaats te zetten. Het hele team is in shock, Dennis weet het al 2 weken maar hij vertelde het gisterenavond aan het eind van de training. Ik ben me kapot geschrokken... Hij wil dat we het gewoon laten gebeuren, maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Hij mist je ook echt vreselijk, hij heeft het elke training non-stop over je. Ik ook, maar Dennis lijkt met zo veel te worstelen en hij verteld ons lang de helft niet... Hee we moeten hem echt op een of andere manier proberen te steunen ofzo, want hij trekt het niet meer. Mis jee xx Lotjee

"Nee, dat flikken ze me niet!" Roep ik onbewust kwaad uit. "Wat?" Vraagt Connor meteen als hij in bloot bovenlichaam naast me komt zitten. "Ze willen Dennis ontslaan als trainer omdat het team momenteel niet in topconditie is." "Belachelijk..." "Moet jij geen shirt aan? Het is niet heel warm buiten hoor." "Ja, maar ik kan geen wit t-shirt meer vinden." "Dan doe je een andere aan." Grijns ik. Ik sta op en loop naar zijn tas. Ik zoek naar een leuk shirt en vind een zwart t-shirt met Club Gray erop. Ik gooi hem naar achteren en zie uit mijn ooghoek hoe die op zijn hoofd valt. Ik begin zachtjes te lachen en stuit op een grijze beanie. Ik gooi hem achter het shirt aan. "Aandoen jij." Grinnik ik. Hij begint te lachen en trekt het shirt over zijn hoofd. Ik gooi zijn borstel naar hem toe en meteen borstelt hij zijn haar. Hij gooit de borstel terug en ik gooi de gel. hij doet zijn haar vluchtig en zet zijn beanie op. "Zooow, mindblowing schat." lach ik. Hij gooit lachend de gel in de tas en ik geef hem een knuffel. "Ik heb je zo gemist..." glimlach ik. "Ik jou ook..." "ONTBIJT STAAT OP TAFEL!" Hoor ik James roepen. Ik geef Connor nog snel een kusje en loop met hem mee naar beneden. "Oh my god! Sophie!" Roep ik als ik haar zie staan in de keuken. "SKY!" Roept ze terug. Ik trek haar in een stevige knuffel. Toen ik haar voor het laatst zag was ze 12, nu is ze 15. "Wauw, jij ziet er goed uit!" Zegt ze dan vrolijk. "Nou en jij dan, jezus man. Jij bent gewoon... Wauw!" James lacht en komt naast ons staan. "Sommige mensen zouden graag hun gehoor behouden hoor." grinnikt hij. Ik duw hem weg. "Houd toch je mond, sukkel." Hij kijkt me beledigd aan. "Ogh stumper, was een grapje toch." "Weet ik." Lacht hij. "Ik heb honger, kom laten we gaan eten..." "Connor, jij hebt altijd honger." Zegt Sophie. "Dat is nou precies wat ik zou gaan zeggen." Ik geef haar een high five en ga naast Connor aan tafel zitten. Ik voel hoe hij zijn hand op mijn bovenbeen legt. Zo zaten we ook altijd als we in Nederland het heerlijke ontbijt van Sarah aten... Ik miste hem zo vreselijk... Al die dingen die we samen deden, kunnen we nu weer samen doen.

_____________

Haiii Iedereeeen!!! 

Wie gaan er 23 april naar de HMH om de jongens te zien? Ik en Jonne_xox hebben weer kaartjes!!! Ik probeer weer regelmatig te updaten, ik heb een relaxed tentamenrooster dus dat lukt redelijk. Lovejullie xx




Heart of glass - Connor ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu