42

198 13 3
                                    

p.o.v. Sky.

"Dus, we hebben vanavond een feestje voor je geplant, met een hoop mensen uit Engeland. Een paar van onze vrienden, Joe en Laura, en Sophie zei dat ze ene Brady en Allysia mee zou nemen, oude klasgenoten van jullie beide?" Zegt Tristan lachend. We zitten in de auto, waarnaartoe weet ik ook niet. "Waar de fuck wilde jullie dat feest gaan houden dan?" Vraag ik lachend. "Hier." Lacht James als hij de auto stilzet. We staan voor een gigantisch leeg gebouw. Ik stap uit, Hier zat voorheen een fabriek. "Het is gerestaureerd en de fabriek is failliet gegaan. Hij staat al bijna een half jaar leeg en we hebben toestemming deze vanavond te gebruiken. Dus... laten we de boel maar even op gaan pimpen, dan kunnen we de hapjes en drankjes enzovoorts op gaan halen." James haalt ballonnen slingers en partypoppers uit de kofferbak. "Oh jeetje..." Mompel ik. Ik pak de ballonnen van James over en grijns ondeugend naar Connor. Hij loopt lachend achter me aan en samen gaan we op de grond zitten ballonnen op te blazen.

Na een half uur, hebben we het halve zakje opgeblazen, dus ongeveer 14 elk. "Pff, klote ballonnen." Mompelt hij. "Zeg dat wel... Ik weet wel iets beter wat ik in dit half uur van mijn leven had kunnen doen." Hij begint te lachen. Ik zucht en smijt de ballonnen naar de andere kant van de zaal. Ik ga op de grond tegen Connor aan liggen. "Ik ben dus gewoon nu al moe..." Zucht ik. "Ahww. En dan hebben we vanavond nog zo'n lange nacht." Hij veegt mijn haar uit mijn gezicht en begint te lachen. "Hey luilakken!" Grijnst Bradley. "Yo man." "Wat ehh... Is dit? waarom blazen jullie geen ballonnen?" "Ehh..." Connor probeert een smoes te verzinnen, als dat hem niet lijkt te lukken help ik hem. "Sorry, mijn schuld. Ik werd duizelig, dus zijn we gestopt." Connor knikt bevestigend. "Oh, naja oke. rustig aan dan." zegt Bradley. "Yeah thanks." Glimlach ik. "Moeilijk hé, een smoes bedenken." Grinnik ik. "Hm, oké. Ik kon er geen bedenken en de jouwe was pretty awesome." Ik begin te lachen. "Maar waarom een smoes?" Grijns ik. "Omdat we anders lui over komen en dat is retarded." Ik begin te lachen en ga rechtop zitten. "Sukkel." Grap ik en ik geef hem een speelse duw.

**

3 uur later en het feest begint zo. James en Tristan hebben de drank en frisdranken opgehaald. Maar vooral veel drank, wat betekend dat ik ook aan de drank mag. Anders voel ik me buitengesloten. Ik en Connor hebben de hele middag in de hoek van de zaal gezeten, maar besluiten te helpen aan de laatste voorbereidingen. "Wat moet er nog gebeuren?" Vraag ik Bradley. "Ik krijg de stereo niet aangesloten, kunnen jullie daar misschien nog even naar kijken?" "Sure." Ik trek Connor mee naar de stereo en kijk naar de bedrading. "Oh god... Geen wonder dat ie 't niet doet." Mompel ik. "Brad! Wat als je volgende keer de juiste kabel in het juiste gaatje drukt?" Grijns ik. Ik duik achter de stereo en draai de draden om. Ik druk de stekker in het contact en zet hem aan. Ik draai het volume hoog en loop naar de bar, waar ik een beker cola inschenk. "Jij ook?" Vraag ik Connor. "Doe maar, voordat we straks allemaal hartstikke dronken zijn." Grijnst hij.

"Yoooo peopleeee!!" Roept een mannenstem. Ik draai me om. Ik bekijk de jongen goed. "Brady?" "Sky! Heey!" "Long time no see man!" "Alles goed?" "Ja met jou?" "Ja ook goed, wat ben jij gegroeid! Ik weet nog dat ik 2 koppen groter was dan jij!" Hij begint te lachen. "Sky?!" Hoor ik vanachter. Ik draai me om. "Allysia?! Heey!!" Ik ren naar haar toe en geef haar een knuffel. "Ik had nooit gedacht jou ooit nog weer te zien, alles goed?" Vraagt ze lachend. "Ja, en met jou?" "Ook goed, gefeliciteerd met je 17e verjaardag!" Roept ze. "Thanks." grinnik ik. Brady komt naar Allysia staan. "Dus... 17 alweer..." Zegt hij ongemakkelijk. "Ja, het gevoel dat het alweer zo lang geleden is dat ik jullie heb gezien... Zo weird." "Mee eens." Grinnikt Brady. "Maar even serieus... The Vamps geven een feestje voor jou? Ik ben zo fan van ze, ik heb ze al 2 keer live gezien!" "Echt? awesome! Ik heb een paar keer met ze live gespeeld!" Grijns ik. Ik zie hoe haar blik versteent als ze naar iets achter mij kijkt. Connor komt aan lopen met mijn glas cola. "Hey babe, deze stond nog op de bar." Glimlacht hij. Hij geeft me mijn glas en slaat zijn arm om me heen. Allysia is heel confused. "Thanks schat." Grijns ik. Ik duw zijn hand van mijn schouder en ga naast Allysia staan.

Heart of glass - Connor ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu