30

225 16 1
                                    

p.o.v. Sky.

"Oké, complimenten aan de kok, heerlijk ontbijt." lach ik terecht. "Weet ik, ik ben een goeie kok." Zegt James met z'n enorme ego. "Wat praat jij? Ik heb het ontbijt klaargemaakt! Jij zou helpen maar je had het te druk met je spieren te bewonderen in de spiegel daarzo mister machoman..." "Heujj Sophie is lekker bezigggg!" Lacht Connor. Ohw, een melige ochtend, heerlijk. "High five Con." Lacht Sophie. Connor slaat zijn hand lachend tegen die van Sophie. Ik zie hoe Connor nadenkt als hij zijn bord aan de kant schuift. Hij gaat tegen de leuning zitten en ik neem mijn laatste hap. "Wacht even schat ik ben zo terug." Zegt hij als hij ziet hoe ik hem vragend aankijk als hij opstaat. Ik haal mijn schouders op en zie dat hij zijn telefoon heeft laten liggen. Hij gaat over en Brad verschijnt in beeld. "Sky, geef eens." Ik geef lachend de telefoon aan Brad. James neemt op en Connor komt de kamer weer in. "Heey Brad. James hier." Ik zie hoe Connor begint te lachen en zijn hoofd schud. Hij polft neer op de stoel en luistert afwachtend naar James. "Zeg, raad eens wie ik hier vanmorgen aantrof, flikflooiend met Connor?" Ik rol met mijn ogen, sukkel... "Jup, ze heeft hier geslapen." Lacht hij dan. Hoezo ik ben jaloers want ik heb zelf geen vriendin? Ik kijk naar James, hij kijkt ons lachend aan terwijl hij luistert naar Brad. Ik kijk naar Connor en knipoog naar hem. "Aha, ik zal het doorgeven. Ja later man." Hij hangt op en gooit de telefoon terug naar Connor. "Dude, gefeliciteerd van Brad, hij komt ons vanavond ophalen en dan rijden we richting Tristan." "Is goed."

"Repeteren vanavond?" "Nee, James z'n ouders komen eind van de middag weer thuis, dus verkassen we naar Tristan want zijn ouders zijn er ook niet." "Wat is er mis mee dat je ouders thuis zijn?" Lach ik, "Zitten jullie 's nachts dingen te doen die niet mogen ofzo?" "Nee, ik niet. Mister Ball hierzo wel. Dat moet je toch weten, je was er onderdeel van." Lacht James. Connor pakt een broodje van de schaal, staat op en smijt kwaad het broodje richting James. "James? Ik denk dat je beter kunt stoppen." Zeg ik zachtjes. Ik pak voorzichtig Connor's hand en trek hem terug op de stoel. "Hij is sarcastisch Con, doe even rustig." "Ik denk, dat ik even een blokje om moet gaan, voor ik straks iets doe waar ik spijt van ga krijgen." Zegt hij dan zonder iemand in het bijzonder aan te kijken.

Hij staat op en loopt richting de deur. Ik gebaar James en Sophie dat ik met hem mee ga, en sta dan ook op. "Con? Wacht even..." Ik loop achter hem aan en zie dat hij met zijn handen in zijn zakken bij de deur staat te wachten. Ik steek mijn hand uit en met en glimlach pakt hij hem aan. Hij verstrengeld zijn vingers met de mijne en trekt me tegen zich aan. Hij opent de deur. "Maar schat, je hebt geen jas bij je." "Maar jij hebt je jas toch ook niet aan?" Lach ik "Ja... Maar..." "Eh! Niks maar, kom." Hij begint te lachen en dan sluit hij de deur achter ons. "Je weet dat James gewoon ontzettend melig was en dat ik het totaal niet serieus nam?" "Ja, maar... We zijn net weer bij elkaar en ik ben zo blij dat je er weer bent en dan begint hij zo te doen... Ik wilde gewoon niet dat je dacht dat ik elke nacht een ander meisje naast me had liggen ofzo." "tuurlijk niet. Heey, Con?" Ik trek hem tot stilstand en kijk hem diep in zijn ogen. "Ik vertrouw je." Zeg ik, waarna ik glimlach en hem een kus op zijn wang geef. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en zie een sms van Sterre. Als ik hem open schrik ik me het lamlazeres.

Heey Skyy! Ik ehh... Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar emm.. ja kom je anders zo even op Skype? Ik heb echt heel heel erg slecht nieuws. Xx

"Wat is er aan de hand?" "Geen idee, maar dat is het juist. Loop je mee naar mijn huis? Ik moet Sterre even skypen." "Tuurlijk. Als je vader dat Oké vind?" "En wat dan nog? Ik vind het oké." Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Nee, geen kus. Pas als we thuis zijn. Want ik zie daar op het hoekje een groepje fans staan die nog steeds verwachten dat je single bent. Dus kom." Hij loopt grinnikend achter me aan en negeert het groepje fans alsof hij ze niet gezien heeft. "Sky, zijn we er al bijnaaa?" "Oh god kleuter. Ja we zijn er bijna. Hier de hoek om het 3e huis." "Je weet wat je hebt beloofd hé?" Ik lach en druk hem een kus op zijn lippen. "Hmm oké ik ben tevreden." Grinnikt hij. Ik schud lachend mijn hoofd en samen lopen we naar huis. "Pap!! Ik ga even op Skype met Sterre!" Ik trek Connor mee naar boven en schrik als papa boven aan de trap staat en me kwaad aankijkt. Ik val achterover maar daar staat Connor. "Papa jezus ik schrik me dood." Zucht ik. "Weet je ook eens hoe het voelt om je dood te schrikken." Zegt hij. "Oke je hebt je punt gemaakt pap." "En met jou ben ik ook nog niet klaar." Zegt hij als hij een woedende blik op Connor werpt. "Ja. Ja dat ben je wel." Ik pak Connor bij zijn arm vast en trek hem langs papa. Ik neem hem mij mijn oude kamertje in en meteen begint hij te lachen. "Dit was vroeger mijn kamer oké. Lach niet." Ik start de macbook op en meteen daarna Skype. Ik stuur Sterre een sms dat ik er ben en Connor ploft neer op bed. Hij speelt wat met mijn oude knuffels en staart naar het plafond als hij gaat liggen. Niet veel later word ik gebeld door Sterre en neem ik op. Ik doe de camera aan en zie dat ze heeft gehuild. "Hee, wat is er gebeurd?" "Niet boos worden op mij of wie uit het team dan ook, maar Dennis..." meteen ben ik allert. "Sterre... Wat is er met Dennis?!" Vraag ik bezorgd.



Heart of glass - Connor ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu