P.o.v. Sky
"Sky, word wakker, anders komen we te laat op het vliegveld." Hoor ik zachtjes. Ik open mijn ogen en rek me uit voor ik opsta en Connor een knuffel geef. "Ik heb er zin in schat." Glimlach ik. Hij begint te lachen. "Ik ook schat. Nou, kom op, ga je aankleden. Dan stop ik nog even wat te eten en drinken in je rugzak." Ik knik en loop naar de verwarming waar ik gisteren mijn outfit heb klaargelegd voor vandaag. Een zwarte skinny jeans, een zwart hemd en een roodzwart geblokt bloesje. Ik knoop het bloesje om mijn middel en borstel snel mijn haar waarna ik een beetje mascara op doe. Ik poets mijn tanden en spoel mijn mond na. Ik leg mijn haar over mijn schouders en ga opzoek naar Connor. "Con, ik ben zover klaar." Zeg ik als ik in de gang nog een laatste keer in de spiegel kijk. "Mooi, ik ook." Ik schrik als hij opeens voor me staat en me mijn tas aan geeft. "Waar zijn de jongens?" "In bed." Antwoord hij lachend. "Allemaal, zelfs James." Grinnikt hij. "Maar wij moeten nu echt gaan schat, kom." Ik knik en pak mijn leren jasje van de kapstok pak en deze aantrek.
"Ik heb een briefje achtergelaten op de koelkast dat wij er vandoor zijn en dat we ze fijne kerstdagen wensen." Ik knik en stap in de auto. "Laten we gaan, ik wil op de foto met Mickey mouse." Grinnik ik. Hij begint te lachen en start de auto.
Een halfuur lang hebben we in de auto gezeten. Ik stap uit en strek mijn benen. "Welke gate moeten we hebben?" Vraag ik. "Gate 6." Antwoord hij na een blik op onze vliegtickets. "Vliegen om half 10 ofzo toch?" "Ja helemaal correct." Lacht hij. Ik kijk op zijn horloge, die ik vanmorgen weer heb omgedaan omdat hij hem was vergeten. "Nog een half uur." "Starbucks?" "Ja, ik moet koffie." Lach ik. Ik zwaai mijn rugzak over mijn schouder en help Connor de andere tassen uit te laden. "Zullen we deze eerst op de band leggen?" Grijnst hij. "Strak plan." Bevestig ik. Samen lopen we richting de band en klappen we onze tassen er op. "Zo, je rugzak hou je bij je toch?" Ik knik glimlachend. "Kom. Koffie." Grijns ik. Samen lopen we naar de starbucks in het gebouw en bestellen we beide een koffie. Ik betaal en ondertussen lopen we terug naar de gate, die bijna open gaat om te boarden. Over ongeveer 10 minuten kunnen we aan boord stappen. "Hm, koffie, man daar was ik aan toe." Zucht ik. Connor knikt instemmend. "Ik ook wel." Zucht hij ook. Ik haal mijn telefoon tevoorschijn en zie dat er een berichtje van James in beeld verschijnt.
Niet eens ff doei zeggen? Heel veel plezier en doe Mickey de groetjes van me! X
Ik begin te lachen. Wat een sukkel is t ook even zo goed.
Zal ik doen! Ja sorry, ik had wel doei willen zeggen maar anders zouden we te laat komen... zeg kun jij voor mij op onze kamer op mijn laptop ergens in deze dagen die cover online zetten? Ben ik vergeten xx
Meteen krijg ik antwoord.
Ja is goed doe ik zo meteen, veel plezier! Xx
Ik krijg ook een berichtje van papa binnen. Wat zou hij willen?
Hey Sky, veel plezier in EuroDisney, en doe Connor de groeten! Xx
"Con je krijgt de groeten van Papa." Zeg ik. "Groeten terug." Zegt hij terwijl ik hij een slok koffie doorslikt.
Groetjes terug en thankyou x
Ik stop mijn telefoon weg en kijk op Connor zijn horloge, nog steeds om mijn pols. "SHIT! Ik ben mijn horloge vergeten bij Tris!" Zegt hij opeens. "Connor facepalm jezelf." Zucht ik. "Hoezo?" "Kijk hier dan." Ik wijs op mijn pols. Ik heb geen idee waarom, maar zonder horloge gaat hij vaak niet van huis. "Oh.." lacht hij. Ik begin te lachen gooi mijn lege bekertje weg.
《Gate 6, ready for boarding.》
"Werd tijd." Zucht ik. Connor begint te lachen en samen lopen we richting de douane. Ik haal onze paspoorten uit inze rugzak en laat ze checken. "Helemaal goed, fijne vlucht." Zegt de man achter de douanepost. "Bedankt." Ik en Connor lopen samen naar de slurf van het vliegtuig en stappen op. Ik ga aan het raam zitten en Connor komt naast me zitten. "Nog ongeveer anderhalf uur voor we voet zetten op het vliegveld in Parijs. En weet je wat nog het raarst is? Ik heb een onderbuikgevoel over Parijs gekregen sinds wat er vorige keer gebeurde." Zucht ik als ik uit het raam kijk. "Schat, dat snap ik helemaal en het komt ook helemaal goed. We gaan het gewoon even vergeten en genieten van alle disneyfiguren en de shows." Zegt hij als hij zijn hand op mijn bovenbeen plaatst. "Tuurlijk gaan we genieten. Kerst vieren in Parijs, met alle disneyfiguren erbij. En alleen jij en ik. Mooiste kerst van mijn leven." Glimlach ik als ik mijn hoofd tegen zijn borst leg. Hij slaat zijn arm om me heen en plaatst een kus op mijn kruin.
JE LEEST
Heart of glass - Connor ball
FanfictionHet vervolg op Unexpected love - Connor Ball De relatie tussen Sky en Connor loopt op rolletjes. Alles is nog zo perfect, zo mooi. Misschien zelfs ietsje te mooi? Sky slaat door en gaat aan de alcohol. De relatie word verbroken en beiden zijn er kap...