p.o.v. Sky.
Zeg alsjeblieft dat dit een droom is, of beter nog, een nachtmerrie. Dit had ik niet verwacht, zeker niet zo uit het niets. Ik had verwacht dat, als dit zou gaan gebeuren, ik dat vantevoren zou merken. Maar zoiets merk je niet als je er niet bent...
Connor schraapt zijn keel. "Sky, beloof me dat je eerlijk antwoord. Wat je net zei? Daar is niks van gelogen?" Vraagt hij, zijn hoofd verborgen in zijn handen, bang voor het antwoord. "Nee." Antwoord ik kortaf. Hoe zou hij in hemelsnaam kunnen denken dat ik lieg? "Ben je nu boos op me?" Vraagt hij onzeker. Ik haal mijn schouders op, en staar weer voor me uit. "Sky, ik wil gewoon niet dat je dingen doet, die je eigenlijk... Ja helemaal niet wil doen. Dus als jij er nog niet klaar voor bent, dan snap ik dat, en ik kan best wachten, maar ik wil dat je eerlijk tegen me bent." Met betraande ogen kijk ik hem aan. "Ik ben eerlijk tegen je, en dat ben ik ook altijd al geweest." Fluister ik. Ook bij hem zie ik een glinsterend laagje water over zijn mooie blauwe ogen verschijnen. Ik draai mijn hoofd weer weg en kijk weer naar de witte muur. Een traan ontsnapt uit mijn ooghoeken. Ik neem de moeite niet om hem weg te vegen, aangezien het niet lang duurt voor de dam breekt en ik alles laat gaan.
"En nu? Ga je het nu uitmaken?" Fluister ik zachtjes. Mijn stem slaat over en je kunt duidelijk horen dat ik bijna in tranen uitbarst. Connor schuift dichter naar me toe en legt zijn hand op mijn wang, waarna hij heel voorzichtig mijn hoofd naar zich toe draait. Hij brengt zijn hoofd steeds dichter bij de mijne. Voorzichtig drukt hij zijn lippen tegen de mijne. Onze lippen glijden langzaam over elkaar. Hij vraagt toestemming, heeeel voorzichtig. Ik geef het hem, zonder enige twijfel. Ik voel hoe zijn arm over mijn rug naar mijn heup glijd, en me dichter naar zich toe trekt. Voorzichtig laat hij los en kijkt hij me aan. Ik kijk hem diep in zijn ogen. "Laat me alsjeblieft nooit meer zo bang oké?" Fluister ik. "Tuurlijk niet..." Fluistert hij zachtjes terug. "Ik hou van je." Zeg ik, terwijl ik tegen hem aan ga liggen. "Ik ook van jou." Mompelt hij. Hij zakt wat onderuit en gaat comfortabel zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en veeg mijn tranen weg. Zo blijven we samen een uurtje zitten.
"Heb je honger?" Vraag ik. Zelf heb ik totaal geen zin om nu te gaan eten, laat staan te gaan koken. "Nou, nee niet echt, jij wel dan?" "Nope, totaal niet." Zucht ik. Mijn telefoon gaat over en er verschijnt 'papa' op het scherm. Op het moment dat ik hem weg wil drukken, houd Connor me tegen. "Neem op, wie weet wat hij te zeggen heeft." Ik zucht en rol met mijn ogen, wetend dat ik nu wel op moet nemen. "Hey pap." Zeg ik, geforceerd vrolijk. "Heey meid. Hoe is het?" "Ja goed hoor, met jou en Damen?" "Ook goed." Ik kap af wat hij verder wilde gaan zeggen. "Waarom bel je?" Straight to the point.
"Dennis vroeg zich af wat je Skype was, zodat hij je weer eens kan spreken, aangezien hij amper heeft meegekregen dat je hier was. Zou je die even naar hem toe willen sturen?" "Ja tuurlijk, is hij alweer wat opgeknapt?" "Ja, zeker. Hij is het ziekenhuis weer uit en mag over een paar weken weer training geven." "Mooi. Maar papa, ik moet hangen. Bel je later terug?" "Ja tuurlijk. Zorg goed voor jezelf." "Zal ik doen papa, doeii." Ik hang op en gooi mijn telefoon op tafel. "Tevreden?" Vraag ik lachend. "Ja, uiterst tevreden." Grinnikt hij.
"Nou das mooi, ik niet." Zeg ik. Ik pak zijn hand en trek hem van de bank. Hij kijkt me verward aan. Ik grijns ondeugend en trek hem mee de trap op. Ik haal de visgraat vlecht uit mijn haar en gooi het elastiek ergens op de grond. "Wacht hier, ik ben zo terug." Zeg ik als ik hem achterlaat op mijn kamer. Ik loop naar de badkamer en bekijk in de spiegel hoe ik eruit zie. Goed, oké. Ik haal mijn hand een paar keer wild door mijn haar en ren de trap af om de achterdeur op slot te doen. Want stel je voor we vallen in slaap, dan is kans op inbraak best groot.
*Seksueel stukje, als je hier niet goed tegen komt, of als je het gewoon liever niet leest, skip dan de rest van het hoofdstuk x*
Ik haal opnieuw mijn hand door mijn haar. Ik loop richting mijn kamer. Als ik door de deurpost kom, schrik ik als Connor voor me staat. Hij bijt op zijn onderlip en buigt voorover om zijn lippen tegen de mijne te drukken. Ik sta helemaal tegen de muur gedrukt. "No worries, we worden niet betrapt, wij zijn de enigen hier en de deuren zijn op slot." Fluister ik tegen zijn lippen, waarna de kus word hervat. Voorzichtig en langzaam laat hij zijn handen onder mijn 5 Seconds Of Summer shirtje laat glijden. Ze glijden van mijn zij naar achteren over mijn rug naar boven. Hij tilt me op en breekt de kus. "Weet je het heel zeker?" Vraagt hij dan. "100% zeker." Een brede glimlach vormt zich op zowel mijn gezicht als die van Connor.
Ik grijp de onderkant van zijn shirt. "Mag ik?" Vraag ik waarna ik op mijn onderlip bijt. "Tuurlijk." Grijnst hij. Ik trek zijn shirt uit en zie hoe zijn gespierde bovenlichaam tevoorschijn komt. Hij laat zijn vingertoppen onder mijn shirt glijden en trekt deze vervolgens over mijn hoofd. Hij bijt op zijn lip als hij me voor het eerst in tijden zonder shirt ziet. Slechts een bh om mijn bovenlichaam af te kleden. "Je bent zo mooi." Fluistert hij zachtjes.
Hij legt zijn handen rond mijn heupen en stuurt me achterwaarts richting mijn bed. Ik plof neer en voel hoe hij me achterover duwt. Hij laat zijn lippen kort over de mijne glijden. Hij lijkt bijna te schrikken van het feit dat ik zijn broek losmaak. Hij kijkt naar beneden waar hij mijn handen de rits van zijn broek omlaag ziet doen. Ik draai de rollen om en draai hem op zijn rug. Ik trek zijn broek omlaag. Nu draait hij weer op mij, hij komt boven me hangen en plaatst kusjes in mijn nek, naar mijn sleutelbeen en terug, waarna hij zachtjes in mijn oorlel bijt. Ik voel hoe de spanning van mijn broek valt als hij de knoop los maakt. De rits duwt hij soepel omlaag en dan is het zijn beurt om mijn broek van mijn benen te trekken. Zijn vingertoppen glijden via mijn buik omhoog en zijn rechterhand glijd onder mijn armen door naar zijn rug, waar mijn bh binnen no-time los geraakt. Ik draai hem op zijn rug en trek zijn boxershort uit. Ik bijt op mijn onderlip en zoen hem passievol. Hij rolt ons om en trekt vervolgens mijn slipje uit. "Let's get this going." Fluister ik lachend in zijn oor.
___________________
Oef, ehm... oke... Dat was raar om te schrijven...
anyways, 2 hoofdstukken 1 dag, please the lord for no homework! xxx
JE LEEST
Heart of glass - Connor ball
FanficHet vervolg op Unexpected love - Connor Ball De relatie tussen Sky en Connor loopt op rolletjes. Alles is nog zo perfect, zo mooi. Misschien zelfs ietsje te mooi? Sky slaat door en gaat aan de alcohol. De relatie word verbroken en beiden zijn er kap...