פרק 30- חסרי דאגות

12.4K 790 87
                                    

***נקודת המבט של קיילי***

״מוכנה?״ איתן צעק לי מהחדר, מחכה לי כבר כמעט שעה שאסיים להתארגן בחדר האמבטיה. מה? הייתי צריכה להתקלח, להתלבש, לייבש את השיער, להסתרק, זה לא לוקח דקה. במיוחד לא כשאיתן קורא לי כל שנייה מהחדר. ״מוכנה מוכנה..״ אמרתי כבר מייואשת והוא נאנח. ״באמת תודה קיילי.״ הוא אמר מעוצבן גורם לי לצחוק. ״עכשיו אתה מוכן להגיד לי למה אנחנו לבושים ספורטיבי כל כך?״ שאלתי יוצאת אל החדר שלי, לבושה בטייץ, נעלי ספורט וסוודר כלשהו כי בכל זאת קריר בחוץ.
״קחי,״ הוא אמר מוסר לי תיק טיולים בינוני, זיהיתי את התיק הזה, הוא היה של אבא שלי, פעם הוא עוד השתמש בו כשיצא לטיולים עם חברים, לפני תקופת הכרס שלו...

תפסתי בתיק לא מצפה שהוא יהיה כבד כשאיתן שחרר אותו. ״ברצינות איתן מילאת לי את התיק בזמן שהתקלחתי?״ הוא יכול להיות יותר חטטן מזה? ״הייתי חייב, לקח לך שעות,״ הוא אמר, הסתכלתי בתיק כדי למצוא מים ובגדים. ״אנחנו הולכים לטייל?״ שאלתי, לא לקח לי הרבה זמן להבין. הוא רק חייך מעט. ״בואי.״ הוא אמר והתחיל לרדת למטה, ירדתי אחריו. ״לאן אתם הולכים?״ אמא שלי שאלה, עוצרת את שנינו. איתן הסתכל עלי, ואז לאמא שלי. ״קצת לנשום אוויר״ הוא אמר, לא יותר מזה. אמא שלי הסתכלה עלי במבט מעט מוזר אבל אז חייכה והלכה, אבא שלי הסתכל עלינו מהסלון וגיחך. ״משהו מצחיק אותך אבא?״ שאלתי ואז הוא התחיל לפרוץ בצחוק כבד. ״לא לא..״ הוא בקושי הצליח להגיד כי צחק. ״אני לא חושב שראיתי אותך יוצאת לטיול אולי חמש עשרה שנה, וגם כשיצאת לטיול, זה כי היית בת שלוש ואני סחבתי אותך״ הוא אמר צוחק בקול רם, אני גלגלתי עיניים... מחכה שזה יפסיק לבדר אותו. הסתכלתי על איתן רק כדי למצוא אותו מצחקק, מנסה להסתיר את החיוך כשהסתכלתי עליו במבט עצבני.
״סתם.. סתם קיילי אני צוחק״ אבא שלי אמר. ״זה בסדר אבא, תמשיך ליישר עוגות בזמן שאני מטיילת״ אמרתי והוא מיד הפסיק לצחוק, איתן המשיך, אבל הפעם זה היה בגללי. ״תזהר״ אבא שלי אמר לאיתן, שניסה להפסיק לצחוק אבל לא כל כך הצליח. ״מצטער שון... עד שהיא אומרת משהו מצחיק, אי אפשר שלא לצחוק״ הוא אמר גורם לי לחבות בו מהצד! ״היי!״ אמרתי מעוצבנת על כך שאיתן ואבא שלי מעבירים עלי בדיחות. ״מצטער קיילי״ הוא אמר מחייך כשהעביר את היד על העורף שלי, מלטף אותו בדיוק לשלוש שניות לפני שהרחיק את היד שלו משם. ניסיתי לנער את עצמי מההרגשה הנעימה וניקיתי מעט את הגרון לפני שהתכוונתי להגיד ״בוא פשוט נלך״ כשניסיתי להפיג את התחושה שהרגשתי. ״תשמור עליה איתן, ואל תקל עליה שם״ אבא שלי אמר צוחק צחוק אחרון, גם איתן, כשמיהרתי להוציא את שנינו מהבית וטרקתי את הדלת, בכלל לא אוהבת את הבדיחות של אבא שלי. נתתי באיתן מבט קר. ״מה?״ הוא אמר מושך בכתפיים. ״את יודעת שלא תוכלי להכנס ביני לבין אבא שלך קיילי, תפסיקי לנסות״ הוא אמר ונאנחתי. לעזאזל אני שונאת ואוהבת את הקשר שלהם באותה מידה, וזה משגע אותי.

My BestieWhere stories live. Discover now