פרק 74- המפגש

2.6K 165 114
                                    

***נקודת המבט של איתן***

עמדתי מול הבית שלה אחרי יותר מדי זמן שלא. לא האמנתי שהילדים של קיילי כבר בני שנה! אמא שלי כבר הגיעה לכאן לפני עם בן הזוג שלה שהספקתי לפגוש אותו רק לכמה שעות, אחרי שנחתתי והשלמתי פערים עם אמא שלי. הוא היה נחמד, וגדול. הוא עובד בהפקה של תשדירי החדשות המרכזיים בקומה מעל הקומה שבה אמא שלי עובדת, ואני מניח שככה הם הכירו. לא יצא לי להכיר אף אחד מהגברים שאמא שלי יצאה איתם כי זה אף פעם לא באמת החזיק מעמד אז פשוט עזבתי את זה ולא הצקתי לה יותר מדי. עכשיו כשהיא הכירה לי אותו ידעתי שזה משהו רציני יותר וממש שמחתי בשבילה שזה סוף סוף קורה.
אליס עמדה לידי ונראתה מדהים, השיער הבלונדיני שלה היה אסוף לקוקו גבוה והיא תמיד דאגה להתלבש כמו שהיא אוהבת לפני כל אירוע. העברתי איתה שנה וחצי מדהימות במקסיקו ובחיים לא חשבתי שאני מסוגל לאהוב ככה. קצת שמחתי על שקיילי גרמה לי להמשיך לצאת איתה. אני מודה, כשהיא עשתה לי את זה ממש כעסתי.. הייתי ממש במחשבות להגיד קיילי מה אני מרגיש ולבקש ממנה הזדמנות שנייה, אבל אז היא נתנה לי סטירה כשאמרה שאנחנו עושים טעות גדולה ושמחתי שלא אמרתי כלום... וגם היום אני שמח כי לי יש את אליס ולקיילי יש את בראיין ולא הייתי רוצה להכנס באמצע של מה שקרה שם. כל עוד אני יודע שלקיילי טוב אז לי טוב. ידעתי כמה היא אוהבת את התאומים שלה וכמה היא לא מתחרטת על כלום ובאמת באמת שמחתי.

פתאום לעמוד פה היה מוזר, רק לפני שבוע לקחתי סוף שבוע עם אליס באיי הבהמאס, היה לנו שם כמה סצנות לצלם וניצלתי את ההזדמנות כדי לקחת אותה לשם ולהישאר איתה.

לא סתם הגענו לבקר... ביקשתי במיוחד לחזור כדי לספר לכולם על הצעת הנישואים שלי לאליס.

לא תכננתי את זה, פשוט היינו שם במקום הכל כך יפה הזה, הסתכלתי עליה והרגשתי כמה אני אוהב אותה, וכמה אני דיי בטוח שאני פשוט רוצה לחיות איתה את כל החיים ולהביא איתה ילדים כמו שלקיילי יש. אני יודע שזה קצת מוקדם, קצת הרבה.. אבל בעולם שלי הכל מתקדם כל כך אחרת. לא קניתי טבעת ולא הכנתי את עצמי זה פשוט קרה באותו הרגע. הסתכלתי עליה והצעתי לה להתחתן איתי. הספקתי כל כך הרבה דברים בחיים שאני פשוט מרגיש שאני צריך להתקדם, רציתי לעשות דברים מעבר למה שאני רגיל ופשוט עשיתי את את זה. אליס ואני כבר שלוש שנים יחד ופשוט הבנתי שזה הזמן. היא כמובן הסכימה והתרגשה בטירוף, והבטחתי לה שאני אציע לה כמו שצריך עם טבעת ברגע שנחזור הביתה לגמרי, רק בשביל ההרגשה.
לא תכננתי לספר את זה לכולם היום, לא רציתי לגנוב לקיילי את הפוקוס עם יום ההולדת של התאומים כי הנחתי שזה משהו שממש חשוב לה. לא חשבתי על מתי נעשה את זה אבל ידעתי שזה משהו שאני רוצה לעשות ולהכין את כולם לפני שאנחנו חוזרים למקסיקו, לא רציתי לשמור את זה ביננו רציתי לשמוח עם המשפחה שלי שהיא גם המשפחה של קיילי, אבל גם ידעתי ששום דבר לא באמת יקרה עד שאחזור מהצילומים.

My BestieWhere stories live. Discover now