***נקודת המבט של איתן***
נכנסנו למעלית ולמען האמת, אין לי מושג איך הגעתי איתה לפה, בקושי אפילו הספקתי לראות איך היא נראת, לפי מה שהצלחתי לראות תוך כדי הנשיקה איתה, היא גבוה שחרחורת עם שפתיים גדולות, אולי אפילו גדולות מדי לטעמי. הייתי במסיבה במועדון מפורסם, בכלל לא רציתי ללכת למען האמת, כמה חברים טובים שמעו שאני פה וביקשו שאגיע, רציתי רק להגיד שלום אבל ברגע שכתבתי לקיילי שאגיע מאוחר, רק ליתר ביטחון, כבר ידעתי שאני כנראה באמת הולך להגיע מאוחר.
אז הנה אני פה, במעלית בודדה עם בחורה שווה שלגמרי מנשקת אותי כאילו לא ראתה שפתיים מעולם. ״חכי.. חכי״ ניסיתי לעצור אותה, וזה היה יותר קשה ממה שחשבתי שזה יהיה כשהיא נצמדה לשפתיים שלי כמו טרף ואני הייתי דיי שיכור. אנחנו נמצאים במעלית של המלון שלי, בדרך לקומת החדר שלי, וידעתי שממש אסור היה לי להביא אותה לפה, למען האמת אני אפילו לא יודע מה השם שלה או מה חשבתי לעצמי.
היא ניסתה להמשיך לנשק אותי ועצרתי אותה שוב. ״בואי נלך אלייך״ אמרתי כשהבנתי מה עשיתי וניסיתי להעיף אותנו משם אבל זה כבר היה מאוחר מדי כשהגענו לקומה שלי והיא יצאה מהמעלית, גורמת לי למהר אחריה לפני שתעשה משהו מאוד לא חכם. ״הממ שאני אנחש איזה חדר אתה?״ היא אמרה בקול סקסי והתחילה לפתוח חדר חדר, חלק מהם היו פתוחים וחלק נעולים. הספקתי להוציא אותה מהחדרים הפתוחים לפני שהיא נכנסה לתוך חדרים של אנשים זרים בשלוש לפנות בוקר. ״היי די חכי״ ניסיתי לתפוס אותה כשראיתי אותה מתקרבת לחדר שלי.
איך בכלל הגענו לכאן?? למה בכלל לא חשבתי לשנייה כשנסענו לפה? מה לעזאזל חשבתי שאני מביא בחורה זרה לכאן??ראיתי כבר את הסוף שלי כשהיא פתחה את דלת החדר שלי ומיד ניסיתי לעצור אותה אבל היא כבר נכנסה לחדר החשוך. ״אל תדאג איתן אתה רק צריך להשכיב אותי לישון״ היא אמרה, הראש שלי הסתחרר הרגשתי כל כך מבולבל. ״ששש תקשיבי--״ לחשתי אבל היא מיהרה לנשק אותי ומיד הרחקתי אותה אחורה ממני.
״את צריכה לצאת מפה, עכשיו״ אמרתי כבר מאבד את הסבלנות שלי, אין מצב שאני הולך לתת לקיילי להתעורר בגלל איזו טעות מפגרת שאני עושה. ״איתן?״ שמעתי את הקול הרך של קיילי, ״שיט״ נאנחתי בשקט כשראיתי את קיילי מתרוממת, נראת דיי מבולבלת, מן הסתם.
״מי זאת??״ הבחורה מהמועדון אמרה דיי מבוהלת, קיילי נראתה מעט מבולבלת אבל כלל לא מופתעת, זה מעט צבט לי בלב למען האמת. ״את צריכה ללכת עכשיו״ אמרתי בקול רגוע, אני מניח שפשוט לא ידעתי איך להגיב אחרי ההבעה האדישה של קיילי. הבחורה הסתכלה עלי במבט מופתע ועצבני, הרימה את התיק הקטן והמנצנץ שלה מהריצפה ויצאה החוצה עצבנית, טורקת את הדלת וגורמת לשקט כואב בחדר. הבטתי בקיילי יושבת מולי על המיטה, עם אחת מהחולצות הגדולות שלי ומכנס קצרצר שלגמרי גרם לי לרצות להכנס איתה למיטה, אבל אני מניח שזה ממש לא היה הזמן המתאים אפילו לחשוב על זה. ״לא התכוונתי להעיר אותך״ אמרתי בשקט, בקושי מסוגל להסתכל על המבט הלא מובן הזה. ״כן..״ היא נאנחה בשקט, מה שגרם לי להבין שמה שאמרתי היה לגמרי טיפשי, כאילו פשוט התכוונתי לשכב עם הבחורה ההיא ולקוות שקיילי תמשיך לישון.
YOU ARE READING
My Bestie
Romanceקיילי, איתן, כמעט ולא הגיוני שלא להגיד את צירופי השמות שלהם יחד. מאז שיצאו מהבטן, יותר נכון, מאז שקיילי יצאה מהבטן כארבעה חודשים אחרי איתן, לא נפרדו לדקה. החברים הכי טובים, ביאףאף, בסטיז, איך שלא יקראו לזה אנשים, להם זה לא משנה. הכל רגיל, הכל כיף, כ...