פרק 71- הדחקה

2.5K 157 27
                                    

***נקודת המבט של קיילי***

אני לא מאמינה שעבר עוד חודש מבלי שעשיתי כלום! מה לא בסדר איתי?! היה לי את כל הזמן שבעולם! הוא דיבר איתי כל כך הרבה ואפילו יצאנו לבלות ואיכשהו תמיד בלעתי את הלשון, כל פעם שאפילו קצת חשבתי לספר הוא התחיל לספר לי על מקסיקו ועל הסרט החדש ומיד השתתקתי. מה אני אמורה לעשות אני באמת באמת לא יודעת מה אני אמורה לעשות, הרגשתי כל כך אבודה!

מצאתי את עצמי עומדת בשדה התעופה, במתחם המטוסים הפרטיים ביחד עם לילי, הגענו להיפרד מאיתן לפני הנסיעה שלו וכבר ראיתי את כל הצוות הענק שלו עולים יחד למטוס הגדול שחיכה להם. ״וואו אני לא מאמינה שאני רואה אותך ככה״ אליס אמרה מופתעת מהבטן שלי, ניסיתי לחייך. ״זה נראה מדהים״ היא המשיכה ובאמת שלא ידעתי מה להגיד. ״אני לא יכולה לחכות לחזור לראות שני תינוקות קטנים!״ וואו את חושבת שעדיין תהיו ביחד אחרי כל הזמן הזה? נחמד... ״גם אני לא״ חייכתי חיוך מזוייף לחלוטין והיא נתנה לי חיבוק מביך כל כך. ״אליס תעלי, אני כבר אגיע״ איתן אמר לה והיא נתנה חיבוק אחרון ללילי ונפרדה ממנה לפני שעלתה למטוס.

איתן הסתכל עלי ובאמת לא ידעתי מה להגיד. ״את מבטיחה לעדכן אותי״ הוא אמר תופס לי ביד והנהנתי עם חיוך, ״קשה לי לנסוע״ הוא צחק וניסיתי לחייך בשבילו, ״איתן, תסע! זה חלק מהחיים שלך, שאתה ממש אוהב״ הזכרתי לו והוא הנהן. ״אני אחזור לפני שתשימי לב״ הוא אמר כשהכניס אותי לחיבוק גדול, ״אני לא יכול לחכות לפגוש אותם״ הוא אמר כשהניח את היד שלו על הבטן שלי שנהייתה אפילו גדולה יותר. זה גרם לי להרגיש כל כך רע. ״ביי״ זה היה הדבר האחרון שהוא אמר לפני שנתן לי נשיקה כל כך נעימה על הראש. שוב בלעתי את הלשון... לא הצלחתי להגיד פשוט כלום. צפיתי בו נפרד מאמא שלו והוא עלה למטוס הגדול לפני שהחליק מבט אחרון אלינו אבל לא אמר כלום. מה את עושה קיילי תגידי לו, תגידי לו עכשיו. תצעקי לו לפני שזה יהיה מאוחר מדי והוא כבר לא יסע בחזרה, לא בשבילך...

לא סיפרתי, הוא נכנס למטוס והדחף שלי לספר לו מיד נעלם. לילי ואני התחלנו לחזור בחזרה לחנייה. ״איך את מרגישה?״ לילי שאלה ואני חושבת שאני הייתי אמורה לשאול אותה. ״בסדר, אני כבר רגילה.. לנסיעות האלה״ הסברתי אבל היא תיקנה אותי, ״התכוונתי איך את מרגישה בלי בראיין״ היא אמרה והסתכלתי עליה לפני ששתינו נכנסנו לרכב. ״אה.. את יודעת על זה״ נאנחתי בזמן שחגרתי, היא התניע את הרכב והתחילה לנסוע, ״כן, אמא שלך סיפרה לי״ היא הסבירה ונאנחתי. ״איתן יודע?״ שאלתי מפוחדת אבל היא הנידה בראשה. ״בבקשה אל תגידי לו... הוא גם ככה מרגיש רע״ הסברתי והיא הסכימה איתי, היה לי מזל. ״אז איך את מרגישה?״ היא שאלה שוב עכשיו כשהבנתי את השאלה. פתאום הרגשתי אפילו יותר רע כי הבנתי כמה אנשים מעורבים בהריון הזה, עכשיו זה לא רק לא לספר לאיתן שהוא אחראי להריון הזה, זה גם לא לספר ללילי שאלה הנכדים שלה.

My BestieWhere stories live. Discover now