פרק 2- לא ברור

19K 1K 121
                                    

***נקודת המבט של קיילי***

חזרתי מבית הספר, היום עבר דיי מהר, במיוחד כי ידעתי שאיתן מחכה לי בבית ושמחתי סוף סוף לדעתי שאני חוזרת לראות אותו ולא חוזרת לשיחת סקייפ מול המחשב. נכנסתי הביתה ומצאתי אותו יושב בפינת האוכל ואוכל ספגטי אדומה בזמן שצפה בטלווזיה. "היי ילדונת" הוא אמר ומיד חייכתי לעצמי כשמחשבה מרושעת חלפה לי בראש. הלכתי לכיוונו כשהמבט שלו מרוכז בטלווזיה ובצלחת שממנה אכל.

"היי" חלפתי על ידו, דוחפת את הראש שלו ישר לתוך הספגטי והמשכתי לכיוון הסלון, מורידה את התיק שלי ומתיישבת בנוחות על הספה, סובבתי אליו את הראש כדי לראות אותו מופתע ובעיקר... מופתע. "זה על השלט מאתמול בלילה דרך אגב, הזהרתי..." חייכתי ושמעתי אותו קם מהכיסא, אבל הוא לא אמר מילה. זיפזפתי בין התוכניות, מחפשת במה אפשר לצפות, משהו שישכיח ממני קצת את כל העבודות שאני צריכה להגיש השבוע.

"היי קיילי" הוא אמר כשחזר מהמטבח אחרי שפינה את הצלחת שלו והרמתי אליו את הראש, לא מצליחה לעצור את הצחוק שלי כשעל כל הפרצוף שלו היה מרוח ספגטי. "יש לך משהו בשיער" הוא אמר מעביר את האצבעות שלו בין השיערות שלי. "מה" שאלתי כשהוא לגמרי הפך את השיער שלי ושיחק איתו בצורה מוגזמת. "איתן די אין לי כלום בשיער!" צעקתי עליו ופתאום הרגשתי ביצה נשברת עלי, ומחליקה לי לאט במורד הלחי שלי. שנינו השתתקנו, הרמתי אליו את הראש בפה פעור, ראיתי כמה הוא ניסה שלא לצחוק.

נעמדתי מהספה, עדיין צריכה להסתכל למעלה אליו בגלל הגובה. "לא עשית את זה עכשיו" אמרתי מופתעת, הוא פשוט הסתכל עלי מחוייך. "כמו שאת לא עשית את זה?" הוא אמר לוקח חתיכת ספגטי מהשיער שלו ומניח אותה על הראש שלי.
הבטנו בשקט זה בזו, כל אחד מרוח באוכל אחר. "אז התחלנו?" שאלתי מרימה גבה, הוא הרים גם הוא. "התחלנו" הוא אמר ועם זה רצנו שנינו למטבח, מתחילים לחפש כל מה שאנחנו יכולים להעיף אחד על השנייה. חטפתי מיד את הקצפת מהמקרר כשהוא מצא קמח בארון ושנינו בבת אחת העפנו אחד על השנייה. ראיתי אותו מתקרב לשידה כדי למצוא משהו למריחה, אבל השוקולד למריחה כבר היה אצלי. לקחתי תנופה לאחור ומיד קפצתי על הגב שלו, מחבקת אותו חזק כשנתלתי עליו ועם כמה אצבעות מרחתי לו את השוקולד על הפנים. "אני יודעת שאתה אוהב שוקולד איתן" מרחתי את כולו ושמעתי אותו מצחקק כשהוא הושיב אותי על השיש והסתובב אליו מיד. "גם את!" הוא אמר מצמיד אל הלחי שלו לפנים שלי גורם לי גם להרגיש מרוחה כולי בשוקולד. הרגשתי כולי דביקה, והייתי מרוחה בכל מאכל אפשרי. תפסתי בידי החופשיה- זאת שלא מנסה להרחיק את איתן ממני- קערת פופוקרן, אותה קערה שלא הספקתי לפנות מאתמול ונשארו בה שאריות, ומיד שפכתי לו על הראש, והוא זז אחורה ממני, מוציא מהמקרר קטשופ ובלי היסוס משפריץ עלי, ללא הפסקה. "איתן תפסיק!!!" צעקתי מרגישה את כולי שוחה כבר בקטשופ, הצלחתי בין כל הבלאגן להוציא מהארון את מה שאפשר לקרוא לו הנשק הסודי. "קיילי לא" הוא מיד הפסיק, ואני ירדתי מהשיש מתקדמת לעברו כשהוא הלך אחורה ממני. "אתה לא הפסקת כשאני ביקשתי אז..." אמרתי מתקרבת אליו יותר ויותר, צנצנת חמאת בוטנים מלאה בידי. "קיילי אני רציני תרחיקי את זה ממני" לא יכולתי שלהפסיק לצחוק, כי זה מה שמפחיד את איתן, חמאת בוטנים. פתחתי את הצנצנת אבל הוא מיד התקרב אלי והרים אותי על הכתף שלו, גורם לי לצחוק ולצרוח באותו זמן. "הנוף שלך יהיה התחת שלי עד שלא תזרקי את הצנצנת הזאת" לעזאזל, הנוף שלי באמת היה התחת שלו, והוא היה....

My BestieWhere stories live. Discover now