~~~~כעבור שנה~~~~
***נקודת המבט של קיילי***
הסתכלתי במראה וחייכתי. לעזאזל, נראתי מדהים. לא יכולתי להפסיק לחייך... היום היה היום הראשון שלי באוניברסיטה. ניצחתי את הסרטן. אני. קיילי. נלחמתי קשה וניצחתי את הסרטן אחרי תקופה של כמעט שנתיים. השיער שלי ארך, הגבות והריסים שלי חזרו והצבע חזר לי לפנים. השיניים שלי היו כל כך חזקות ובריאות ככה שלא יכולתי להפסיק לחייך ולראות אותן. כל כך הרבה קרה בתקופה הזאת... למדתי מהבית, עשיתי שינויים באורך החיים שלי, חשבתי חיובי ויצאתי לבלות- הרבה. ניצלתי את הרשת החברתית ואת העובדה שהרבה אנשים מכירים אותי בגלל איתן והתחלתי לשתף הרבה על התהליך שאני עוברת. היו לי מאות אלפי עוקבים שחיזקו אותי כל כך הרבה, ואני באמת בטוחה שבזכות כל הדברים האלה הצלחתי לנצח.
ואני חייבת תודה גם לעצמי, שהבנתי שאני לא צריכה אף אחד, רק את עצמי.. מאותו הרגע החלטתי ששום דבר לא יפגע בי ואני אהיה הבן אדם הכי חזק שיש, וזה הצליח. ההורים שלי חיזקו אותי בכל דבר שרציתי לעשות, בין אם זה היה החשיפה ברשתות החברתיות, או אם זה הלימודים מהבית, יציאות ובילויים, אוכל. הכל. ההורים שלי מדהימים ואני כל כך מודה על זה.
ברור שלא יכולתי שלא לחשוב בכלל על איתן. במיוחד לא כשאמא שלו הייתה כאן הרבה כמו תמיד, חגגה איתנו חגים וימי הולדת. אבל לא דיברנו, לא דיברנו ביננו, לא דיברנו דרך ההורים שלנו ולא דיברנו עליו הרבה בכלל, ברור שדיברנו עליו מתישהו, גם הוא חלק מהחיים של ההורים שלי ושל לילי כמובן. היא סיפרה איך הולך לו בסרט ועל חוויות שהוא עובר שם... איתן כבר חזר לארץ לפני כמה חודשים אבל לא התראינו, אני לא יודעת אם הוא אפילו רצה לראות אותי. אני לא יודעת כמה אני רוצה לראות אותו. כמובן ששמעתי גם על אליס. כן יש לה שם, ופנים, ורגשות... ועכשיו גם את איתן... לא ראיתי אותה אפילו לא בתמונות, לא הייתי מסוגלת. ידעתי שאיתן והיא שומרים את הקשר שלהם מתחת לרדאר וזה אומר שלפחות לא הייתי צריכה לראות אותה בכוח ברכילויות.. לא רציתי לראות כמה היא יותר יפה ממני או יותר גבוהה ממני או אולי אם היא בכלל דומה לי מאוד. פשוט לא רציתי לדעת. ניסיתי לפרגן באמת שניסיתי, שמתי את זה מאחורי אבל עדיין הרגשתי שלא רציתי לדבר על זה יותר מדי כאילו זה בכלל לא מפריע לי. כן הפריע לי שלא דיברנו ישירות, חשבתי שהוא ישלח משהו או יגיד משהו, במיוחד אחרי שנהייתי אפילו יותר מוכרת ברשתות. אני יודעת שהוא יודע ואני יודעת שהוא רואה. אני יודעת שהוא רואה את כל התגובות בעיקר מגברים... היו לי המון המון הודעות מהם, גם כשהייתי קרחת ואפילו עוד יותר עם שיער, התחילו איתי המון, אבל בזמן הסרטן לא נתתי לעצמי, לא רציתי להיקשר למישהו ולהיות פגיעה אחרי כל מה שבניתי, אבל מהיום החלטתי שאני פותחת חיים חדשים. עכשיו באוניברסיטה אני בן אדם חדש, אחר... אני חזקה יותר וכל כך הרבה יותר מודעת לעצמי, אפילו השערים שעשיתי בעבר למגזינים בגלל איתן לא גרמו לי להרגיש כמו שאני מרגישה עכשיו. זה היה מדהים. הוזמנתי לפעמים לתוכניות בוקר קלילות ועשו עלי כתבות והכל בגלל שאני קצת מוכרת וכי יש לי סרטן, אבל לא היה לי אכפת כי ידעתי שאני עוזרת לאחרים, לאחרים שמתמודדים באותו המצב שלי וגרמתי להם להרגיש שהם לא לבד...
YOU ARE READING
My Bestie
Romanceקיילי, איתן, כמעט ולא הגיוני שלא להגיד את צירופי השמות שלהם יחד. מאז שיצאו מהבטן, יותר נכון, מאז שקיילי יצאה מהבטן כארבעה חודשים אחרי איתן, לא נפרדו לדקה. החברים הכי טובים, ביאףאף, בסטיז, איך שלא יקראו לזה אנשים, להם זה לא משנה. הכל רגיל, הכל כיף, כ...