פרק 23- חותרים

14.6K 923 136
                                    

***נקודת המבט של קיילי***

קיבלתי ביקורות מטורפות על התמונות, כמובן שחלקן לא טובות אבל רובן מדהימות. התפלאתי שאנשים חושבים ככה, כל כך מפרגנים ואוהבים. זה עשה לי טוב באיזשהו מקום וזה קצת ממכר, אבל מצד שני זה לא אני... זה לא מתאים לי אני לא קשורה לעולם הזה. זה היה חד פעמי...
ישבתי עם ההורים שלי במסעדה נחמדה, שני מקומות שמורים לאיתן ואמא שלו שתמיד מצטרפים אלינו. אנחנו משפחה קטנה, רק אמא שלי אבא שלי ואני. זה דורש לפחות עוד שני אנשים ועם איתן ולילי זה פשוט מרגיש טבעי, כמו משפחה. עברתי על התפריט, המלצרית בינתיים הגישה קנקני שתייה עד שנזמין. עברתי על הפסטות והסלטים, מנסה לחפש משהו מעניין בזמן שלילי ואיתן הצטרפו והתיישבו על ידינו. איתן התיישב על ידי, חייך אלי חיוך מהיר לפני שהסתכל גם הוא בתפריט. הזמנו כל אחד את מה שבחר ולא לקח הרבה זמן עד שקיבלנו הכל לשולחן. ״קיילי ראיתי את התמונה שלך! מדהים״ לילי אמרה בזמן שאכלנו. ״תודה״ חייכתי בשקט, תהיתי באמת אם איתן ראה את התמונה, היא פורסמה בערך בכל מקום, במיוחד כי ידוע שוויל חבר של איתן ושאני האקסית שלו והיה לי ברור שמישהו יעלה על זה דיי מהר. ״אז ראית..״ אמרתי לאיתן בשקט, יותר אמרתי לעצמי אבל הוא שמע.. ״כן.. מדהימה כרגיל״ הוא אמר, לא מתייחס לעובדה שוויל מוצמד לי לצוואר. ״אתה לא כועס, נכון?״ שאלתי, הייתי חייבת לברר. ״לא.. זאת אומרת, זה רק צילומים״ הוא אמר ממשיך לאכול מהאוכל שלו, חשבתי על זה לרגע, לא יודעת כל כך מה חשבתי על זה אבל לקח לי זמן להגיד ״כן..״ ולהמשיך לאכול. שטויות, זה באמת רק צילומים.

״פשוט לא חשבתי שאת בקטע של לדגמן״ הוא אמר, רק ממשיך לאכול ואפילו לא הסתכל עלי. ״אני לא, פשוט הייתי צריכה את הכסף״ אמרתי והוא מיד הרים את המבט. ״למה את לא מבקשת ממני??״ הוא שאל נראה אפילו מעט מעוצבן וההורים שלנו כבר הקשיבו לשיחה. ״אני לא מתכוונת לקחת ממך כסף איתן״ אמרתי בטון ברור מאליו. למה שאקח ממנו כסף?? ״קיילי חסר לך כסף?״ אמא שלי התערבה. מה העניין? אני קצת חוסכת זה הכל! ״אני אעדיף את זה מאשר שתמכרי את עצמך בשביל כסף!״ הוא אמר ואני מיד נאנחתי ״אני לא מוכרת את עצמי״ מיהרתי להגיד כשלא הבנתי מה פתאום כולם מסתכלים עלי.
״אם את לא רוצה את זה אז את כנראה מוכרת את עצמך״ הוא אמר מעט מעוצבן. מיהרתי להרגיע אותו ואת ההורים שלי. ״אני כן! אני כן רוצה את זה אני נהנתי מזה אני רוצה להרוויח את הכסף שלי בעצמי, עכשיו אתה מרוצה?״ מיד השתתקתי כשהבנתי שזה לא היה הדבר הכי מרגיע בעולם שיכולתי להגיד. הוא השתתק והסתכל עלי, ההורים שלנו היו נראו כבר עייפים מהריבים האלה. ״כן, אפשר היה לראות את זה בתמונה..״ הוא אמר בשקט וקם כשהתנצל לפני שהתכוון ללכת לשירותים. לעזאזל... זה לא היה אמור לצאת ככה זאת סתם תמונה טפשית. והתכוונתי שנהנתי מהצילומים! לא מהעובדה שוויל תקוע לי בצוואר! לעזאזל.

My BestieWhere stories live. Discover now