****נקודת המבט של קיילי*****
ישבתי במסעדה נחמדה מול בראיין שהסתכל בתפריט. אחרי שכבר לגמרי השלמתי עם המצב, ואחרי שבטן קטנה התחילה לבצבץ, החלטנו לקחת את העניינים לידיים. בראיין ואני החלטנו לשבת ולהבין איך אנחנו עושים את זה כמו אנשים בוגרים, ועל הדרך מצאנו את עצמנו טיפה... מפלרטטים? יוצאים? ידעתי שבראיין רצה לצאת איתי קודם ואני חושבת עכשיו כשאני בהריון ממנו הוא אולי רוצה את זה אפילו יותר? בכל מקרה לא רציתי להגיד לו לא, אבל הייתי צריכה קצת זמן להבין כל דבר בנפרד. אחרי הכל המצב הזה לא היה קל. הזמנו כל אחד מה שבחרנו מהתפריט לפני שהמלצרית לקחה מאיתנו את התפריטים והלכה משם. ״את נראית מדהים״ הוא אמר גורם לי לחייך מעט. ״תודה״ חייכתי והוא ליטף את היד שלי מעט שהייתה על השולחן. ״חשבתי על זה הרבה..״ הוא הסביר כשידעתי שבשביל זה התכנסנו לכאן. ״אני אמשיך ללמוד בינתיים.. לפחות בזמן ההריון״ הוא אמר, ״אסיים את התואר שלי״ הוא הסביר כשידעתי שהמקצוע הזה מאוד חשוב לו וממש לא רציתי לגרום לו לפרוש כמוני. כרגע אין לו בכלל עוד סיבה לפרוש. ״יש לנו עוד קצת זמן לחשוב מה עושים אחרי זה, לא?״ הוא שאל והנהנתי. ״אני אשאר אצל ההורים שלי... גם אחרי ההריון״ הסברתי לו מה חשבתי לעשות. ״תמשיך ללמוד, ברור״ החלטתי. ״תגיע כשתוכל ותישאר כשתצטרך ונמצא איך להסתדר״ אמרתי והוא הנהן וחייך. ״ומה איתנו?״ הוא שאל מפיל את הלב שלי מעט. ״קיילי אנחנו הולכים לגדל ביחד ילד אני רוצה לפחות לנסות״ הוא הסביר וידעתי שזה הוגן מה שהוא מנסה. לא נתתי לו אפילו צ׳אנס אין לי שום סיבה להגיד לא. ״זאת אומרת... סיפרתי להורים שלי, הם רוצים לפגוש אותך. זה יותר גדול ממה שזה נראה לך עכשיו״ הוא הסביר וידעתי שהוא צודק. ״אתה צודק..״ נאנחתי והוא היה טיפה מופתע. ״אני פשוט צריכה קצת זמן.. להכל״ ניסיתי לחייך והוא חייך בחזרה כשהמשיך ללטף לי את היד. ״ברור״ הוא אמר עם חיוך רך שגרם לי לחייך בחזרה.
****************
אחרי כמה חודשים בודדים אבל דיי קריטים מצאתי את עצמי עם בטן בולטת וחמודה. הבגדים שלי כבר לא התאימו עלי והייתי צריכה לקנות בגדים חדשים במיוחד. כולם כבר ידעו. המשפחה שלי, מיה, החברים של איתן, וכל מי שמתעניין בכתבות רכילות ובתמונות פפראצי. בהתחלה הייתי דיי בכותרות אבל מאחר ואיתן לא בתמונה זה היה פחות מעניין. השמועות שזה היה מאיתן היו מטורפות אבל דאגתי לסכל את זה מהר... לא רציתי לתת לאיתן להיות מעורב בזה בשום צורה, כי גם ככה הוא לקח את זה כל כך קשה. הוא דיי לא דיבר איתי, פעם ב הוא שלח הודעה כדי לשאול לשלומי אבל ראיתי שזה היה גדול עליו ולכן החלטתי פשוט לשחרר. יש לי דברים יותר חשובים להתמקד בהם עכשיו. ״היי״ בראיין אמר ונתן לי נשיקה על השפתיים כשניפגשנו בחוף הים. התחלנו לצאת באמת, לפני כמה זמן.. כשהחלטתי באמת לתת לזה צ׳אנס. אחרי הכל למה לא? הוא חמוד, מצחיק, נראה טוב.. והוא הולך להיות אבא לילד שלי. או ילדה.. עדיין לא ידעתי. ״התגעגעתי אלייך״ הוא אמר וחייכתי, התחלנו לרדת לחוף והתיישבנו לפני שהורדתי מעצמי לבגד ים שחשף את הבטן העגולה והקטנה שלי, שעדיין לא תמיד הייתי רגילה אליה. בראיין הוריד את החולצה וחשף גוף מהמם שלגמרי עשה לי את זה.
YOU ARE READING
My Bestie
Romanceקיילי, איתן, כמעט ולא הגיוני שלא להגיד את צירופי השמות שלהם יחד. מאז שיצאו מהבטן, יותר נכון, מאז שקיילי יצאה מהבטן כארבעה חודשים אחרי איתן, לא נפרדו לדקה. החברים הכי טובים, ביאףאף, בסטיז, איך שלא יקראו לזה אנשים, להם זה לא משנה. הכל רגיל, הכל כיף, כ...