***נקודת המבט של קיילי***
עברו שלושה חודשים ארוכים במיוחד, כבר הכרתי טוב את הלהקה שאיתה אני הולכת לעבוד כל השנה ומזמן כבר התחלנו את החזרות. וויל ואני כבר הספקנו לעבור בין ארצות שונות כמו איטליה ולונדון בזמן של שלושה חודשים מהירים. שלושה חודשים מדהימים שוויל ואני כל כך נהנו בהם, זאת אומרת לי היו את החזרות שלי כמעט כל היום, עדיין לא הופעתי בשום מקום, ולוויל כל מיני תצוגות וצילומים ובקושי היה לנו זמן אחד לשנייה, אבל כשהיה אז היה הכי כיף בעולם. תמיד כשהתאפשר לנו לקחנו ביחד חדר במלון, כל עוד היינו באותה המדינה באותם זמנים... אני לא אשקר, חשבתי לא פעם על האפשרות שנשכב, אבל... זה לא הרגיש נכון, ואני פשוט לא מבינה למה. זה לא שוויל לא ניסה, ברור שהוא ניסה, והוא גם דיבר איתי על זה, אבל... הוא ראה שאני לא לגמרי מוכנה.
״כיף לשמוע בייבי, שמח שטוב לך״ איתן אמר לי דרך הפלאפון, חייכתי למשמע המילה בייבי שיצאה מהפה שלו. אנחנו מדברים כל הזמן, כל היום, בין אם זה אסמסים או שיחות פלאפון עד שעות הלילה המאוחרות. אני מספרת לו כל מה שקורה לי בכל שעות היום. איך הלהקה ואיך המנהלת, איך המופע מתקדם ועוד מאה ואחד דברים אחרים.
״מתי ההופעה הראשונה?״ הוא שאל. ״עוד מעט, ממש בקרוב״ אמרתי לו, שמה לב שאני כבר מבזבזת שעות בלדבר עם איתן, כמו כל יום בערך. ״קיילי את רעבה?״ וויל שאל יוצא מהמקלחת. ״כן, בערך״ אמרתי בחזרה לוויל.
״אמרת לו כבר?׳״ איתן שאל, מבחין בקול של וויל שנכנס לפלאפון. נאנחתי בשקט. ״איתן, מספיק״. מאז שנסעתי איתן לא מפסיק להטיף לי שאני צריכה לספר לוויל על הנשיקה, אבל אני פשוט לא מתכוונת לעשות את זה, זה היה סתם, זה יהיה כל כך מיותר לספר את זה. אני לא רוצה אפילו לספר לוויל זה יהרוס לנו את מערכת היחסים לגמרי!
״קיילי אל תגידי לי מספיק, כשוויל נישק אותך ולא סיפר לי מיד התעצבנתי במיוחד כי כל כך הרבה זמן שלא ידעתי! אם יש דבר אחד שהייתי רוצה הוא לדעת כמה שיותר מוקדם, ואנחנו עושים בדיוק אותו דבר לוויל, את צריכה לספר לו ולסגור את זה, או שאני אספר לו״ הוא אמר, לעזאזל איתן.. ״אני צריכה ללכת איתן״ אמרתי ומיהרתי לנתק, לא מוכנה לנהל את השיחה הזאת כשוויל ממש פה על ידי. כבר יותר מדי זמן שאיתן לוחץ עלי לספר לו, וכן אני מרגישה אפילו יותר אשמה ממנו, אבל אני לא מסוגלת לעשות את זה, אני אאכזב את וויל ברמות והוא פשוט ישנא אותי, אני לא מסוגלת.. וככל שעובר הזמן זה נהיה גרוע יותר.
״בואי נצא״ הוא אמר לוקח מעיל דק ויצאנו שנינו מהמלון, לוקחים מונית לאיזו מסעדה קרובה לאיזור שלנו. התיישבנו יחד והתחלנו להזמין משהו מהתפריט, משהו קליל כי לא הייתי כל כך רעבה.״מתרגשת להופעה הראשונה?״ הוא שאל, הנהנתי וחייכתי. ״האמת שקצת כן.. לפחות אני יכולה להיות רגועה שאין סיכוי שאחרי כל כך הרבה חזרות מישהו יפשל״ אמרתי, מקבלת צליל רוטט מהפלאפון שלי. ׳תפסיקי לדחות את זה׳ איתן רשם, מיד נעלתי את הפלאפון. ״מי זה?״ וויל שאל, משכתי בכתפיים. ״זה לא חשוב״ אמרתי והוא חייך, המשכנו לאכול בזמן שהמשכתי לספר לוויל על ההופעה.
איתן פתאום התקשר, נתקתי מיד, הוא שוב התקשר ושוב נתקתי מיד. בפעם השלישית וויל אמר לי שכדאי שאענה ולא רציתי לגרום לו לחשוד מדי, אז עניתי. ״מה?״ אמרתי מיד חסרת סבלנות. ״קיילי מספיק, נתתי לך יותר מדי זמן, כבר שלושה חודשים שאת מורחת את זה״ הוא אמר נשמע מעט עצבני. ״לא אכפת לי! תפסיק להציק לי!״ אמרתי ונתקתי, וויל הסתכל עלי מודאג. ״מה קרה?״ הוא שאל, מיד ניסיתי לנער את זה ממני. ״סתם... מישהו מציק מהלהקה״ אמרתי מנסה לדחוף אוכל לפה שלי כדי שלא להגיד יותר מדי שטויות.
״משהו שאני צריך לדאוג לגביו?״ הוא שאל וצחקקתי מעט, ״לא לא, הכל בסדר וויל״ לעזאזל הלוואי ובאמת יכולתי לספר לו אבל... אני פשוט לא מסוגלת.
״איך היה אתמול בצילומים?״ שאלתי מנסה להעביר נושא, הוא התחיל לספר אבל הפלאפון שלו פתאום צלצל, לא יכולתי שלא לזהות את השם של איתן על המסך. וויל הסתכל עלי מעט מבולבל אבל אז ענה, כל השרירים שלי בגוף קפאו וידעתי מה הולך לקרות. ״היי איתן״ הוא אמר, לא כל כך מבין למה הוא התקשר אבל אני ידעתי. ״היי.. קיילי איתך?״ שמעתי היטב את איתן מהצד השני. וויל הסתכל עלי מבולבל אבל מיד בלי לחשוב חטפתי מוויל את הפלאפון. ״איתן תפסיק להפריע לנו!״ אמרתי עצבנית. ״זה מי שהתקשר קודם? למה אמרת שזה מישהו מהלהקה?״ וויל שאל בזמן שאיתן צעק עלי מהפלאפון. ״כבר סיפרתי לו אוקיי?? עכשיו תפסיק להתקשר!״ אמרתי לחוצה, וויל היה נראה מבולבל לגמרי. ״אז תני לי לדבר איתו עכשיו״ איתן ביקש. ״מה סיפרת לי?״ וויל שאל והרגשתי שאני עוד שנייה מתמוטטת. ״ש.. המסעדה הזאת גרועה ואנחנו חייבים לצאת מכאן״ מילמלתי במהירות, השארתי כסף מזומן על השולחן ומיד משכתי את וויל החוצה, מנתקת לאיתן מיד. משכתי את וויל החוצה מהמסעדה למרות שהוא לא היה נראה בטוח כל כך, התחלתי לקרוא למוניות ולמשוך אותו כדי שאוכל לחזור למלון ולהשכיח לו הכל אבל וויל נעצר, עוצר אותי וגורם לי להסתובב אליו. ״מה קורה כאן קיילי?״ וויל שאל, גורם לי להאנח. ״כלום וויל בוא נחזור״ ביקשתי מנסה להרגיע אותו. ״את מתנהגת מוזר בכל פעם שאת מדברת עם איתן, ותמיד כשאני מתקרב את מנתקת, מה איתן רוצה שתספרי לי?״ הוא שאל רציני, הסתכלתי למעלה אליו והרגשתי שהלב שלי דפק כל כך חזק. ״אוקיי..״ נאנחתי, יודעת שאין דרך חזרה. לעזאזל איתך איתן, אתה כזה אדיוט מעצבן לפעמים! אני הרי יודעת שזאת לא באמת הסיבה העיקרית שאיתן רוצה שאספר את זה לוויל, אני יודעת במדויק מה הוא חושב לעצמו...
YOU ARE READING
My Bestie
Romanceקיילי, איתן, כמעט ולא הגיוני שלא להגיד את צירופי השמות שלהם יחד. מאז שיצאו מהבטן, יותר נכון, מאז שקיילי יצאה מהבטן כארבעה חודשים אחרי איתן, לא נפרדו לדקה. החברים הכי טובים, ביאףאף, בסטיז, איך שלא יקראו לזה אנשים, להם זה לא משנה. הכל רגיל, הכל כיף, כ...