פרק 1- נוסטלגיות

41K 1.2K 209
                                    


***נקודת המבט של קיילי***

״הוא כל כך חתיך״ סופי בחורה מהשכבה שלי אמרה בשקט לזואי שישבה לידה בשיעור והגניבה לעברה פלאפון כשהראתה לה משהו דרכו. "ראיתי את השער הזה הבוקר! הוא מדהים" זואי אמרה לה. מהבוקר כולם מדברים על השער החדש של איתן פוקס אחרי שנבחר לגבר הסקסי של השנה.

איתן פוקס, האיתן פוקס. אותו אחד שהיה החבר הכי טוב שלי מאז שאני זוכרת את עצמי, שעכשיו גם מכונה אליל הסקס של השנה. לא ציפיתי שזה מה שייקרה, שהחבר הכי טוב שלי יהפוך לכוכב מפורסם כל כך מהר, מבלה עם כל הכוכבים השווים, הולך למסיבות הכי שוות, והדבר הפחות נחמד, נעלם למספר חודשים כדי לעבוד על סרטים שונים.
מעולם איתן לא נעלם לי לכל כך הרבה זמן, זאת אומרת זה תמיד היה חודש או חודשיים, או שתמיד הוא היה עושה את הסרטים פה בלוס אנג׳לס, אבל הפעם הוא נסע לשמונה חודשים לאוסטרליה! שמונה! ועכשיו הוא סוף סוף חוזר!

נכון, דיברנו כל יום בפלאפון ובהודעות, אבל זה לא אותו דבר... זאת אומרת, מה אם הוא השתנה פתאום? מה אם פתאום יהיה מביך ביננו ומה אם לעולם לא נחזור להיות כמו פעם?
לא די קיילי! די לחשוב שטויות על החבר הכי טוב שלך, את יודעת שתמיד תשארו חברים!

שמעתי את ההתלחששויות של זואי וסופי שמסתירות את הפלאפונים שלהן מתחת לספרים "יש קטע בכתבה שהוא מספר שהוא אלרגי לחמאת בוטנים, זה כזה חמוד" שמעתי את זואי אומרת והתחלתי לצחקק לעצמי כשפלאשבק מגיל שש עלה לי לראש, איתן ואני שיחקנו בגינה כשאמא שלי הגישה לנו סנדוויץ׳ עם ריבה וחמאת בוטנים, לא עברו יותר משלוש דקות ואיתן התחיל להתנפח, הוריד את כל הבגדים לתחתוני הספיידרמן שלו וכל הגוף שלו היה מלא בגירודים, זה היה הדבר הכי מצחיק בעולם.

בית הספר שלנו ממש גדול, לא כולם יודעים על הקשר שלי ושל איתן וזה לא שאני מככבת איתו בעיתונים. חוץ מזה שזה לוס אנג׳לס.. כולם פה מכירים טוב לפחות מפורסם אחד.

איך הכל התחיל...? איתן התחיל להתעניין במשחק כבר מגיל ממש קטן. לאט לאט זה התגבר, הוא היה משחק בפרסומות ובתור ילד אורח בסדרות וזה פשוט הלך וגבר. בסופו של דבר כולם ראו את הפוטנציאל שבו, וקפצו עליו כמו על טרף, רק במושג החיובי. מפה לשם משם לפה, חתיך, גבוה, גר בסביבה הכי שווה והכי חשוב משחק טוב. מאז שהוא החליף סוכנת הוא בכלל ממריא ממש גבוה, ורק כעבור כמה שנים בודדות הוא כבר שיחק על המסכים הגדולים, עם הבחורים הגדולים. עם כל מי שמוכר, עכשיו גם איתן אחד מהם... אני הכי שמחה בשבילו בעולם, אבל... שמונה חודשים. התגעגעתי בטירוף.

הצלצול נשמע ומיד מיהרתי הביתה, איתן סימס לי בבוקר שהמטוס שלו נוחת בשלוש לפנות בוקר, זאת אומרת שרק מחר אראה אותו, אבל אני כבר מתרגשת בטירוף.
הלכתי מבית הספר, חוזרת לבית ריק. אני בת יחידה, לשני הורים מושלמים. הם לרוב עובדים ביחד במשרד עורכי דין פה באל איי שבו הם הכירו, הם לא נמצאים הרבה בבית אבל כן יוצא לי לראות אותם המון, ואני במיוחד שמחה בשבילם שהם עובדים יחד, זה תמיד כיף... הם טוענים שזה מחזק את הקשר שלהם.

My BestieWhere stories live. Discover now