פרק 59- דייטים

3K 144 62
                                    

***נקודת המבט של קיילי***

הפעמון צלצל ואמא שלי הלכה לפתוח, עמדתי שם במבוכה ליד השולחן, בראיין בדיוק הלך להביא עוד כוסות אחרי שאמא שלי ביקשה ממנו לפני שהלכה לפתוח את הדלת. ״הייי״ שמעתי את אמא שלי ולילי מחליפות חיבוקים, וכנראה שגם עם איתן ואליס, פשוט לא יכולתי לראות כלום מהשולחן שעמדתי על ידו לגמרי בחוסר נוחות. למה אני כל כך לחוצה? זה בגלל שבראיין פה?
שמעתי אותם נכנסים פנימה ואיתן ישר חייך אלי, וגם אליס, מה שהיה ממש מוזר. ״היי״ הוא חיבק אותי ואני בקושי חיבקתי אותו מהלחץ, אליס בדיוק הלכה עם לילי ואמא שלי כשלילי ביקשה ממנה לעזור. ״מה אתה עושה פה? חשבתי שאתה נוסע לאליס״ אמרתי מבולבלת. ״כן... אבל כשהבנתי שאת חוזרת הביתה דיי רציתי לראות אותך. אליס רצתה לבוא גם״ כמובן. מה שכן, רציתי לחייך ממה שהוא אמר.. פשוט הייתי כל כך לחוצה מהסיטואציה. ״את לא נראית שמחה לראות אותי במיוחד״ הוא הרים גבה וחייך אבל לא יכולתי להפסיק להסתכל לכיוון בראיין שהיה במטבח ודיבר עם אמא שלי בזמן שהיא העמיסה עליו דברים. איתן הבין שאני מסתכלת הרבה מאחורי הכתף שלו ומיד הסתובב, לא יכולתי לראות את המבט שלו כשהוא הבין, ומזל שכך. ״כולם לשבת!״ אמא שלי אמרה כשהם חזרו עם עוד מאכלים לשולחן. זה היה קצת הצלצול הגואל שלי ומיד הלכתי לשבת. בראיין התיישב לידי ואיתן ואליס התיישבו מולינו כדי שההורים שלי יוכלו לשבת ליד לילי. זה היה מצב ממש לא נעים. לא יכולתי להבין מה המבט של איתן אמר וזה הלחיץ אותי. ישבנו כולנו והתחלנו לאכול בשקט, רק ההורים שלי ולילי נשמעו ברקע כשכולנו העדפנו לשתוק. ״מצטערת״ לחשתי לבראיין, אמרתי לו שנהיה רק אנחנו ולא רציתי לגרום לו להרגיש לא בנוח, ״זה בסדר״ הוא חייך בשקט ושם לי יד על הירך שלגמרי גרמה לי לקפוץ מעט.

״איתן הכרת את בראיין?״ אמא שלי שאלה ובאותו הרגע רציתי לקבור את עצמי. ״אפשר להגיד שהתחלנו ברגל שמאל״ איתן אמר אוכל מהצלחת שלו. ״מה זה אומר״ אבא שלי צחק מעט. ״חשבתי שהוא סתם בחור שרצה לנצל את קיילי כשהיא הייתה שיכורה כשביקרתי באוניברסיטה״ הוא אמר גורם לי להחנק מהיין שבדיוק שתיתי, ״איתן!״ אמרתי לו לא מבינה מה לעזאזל הוא עושה. ״מה? ההורים שלך לא יודעים שאת שותה ומבלה עם בנים באוניברסיטה?״ הוא אמר גורם לי לרצות לקפוץ על השולחן לתקוע בו מזלג. ״זה לא כמו שזה נשמע״ מיהרתי להגיד ולהסתכל במיוחד על אבא שלי שהרים גבה. ״איתן היה שם יום אחד אז הוא חושב שהוא יודע איך זה ללמוד באוניברסיטה״ אמרתי מבינה שזאת הולכת להיות האווירה כל הערב. ״הייתי שם יותר מפעם אחת פשוט לא ידעת את זה״ הוא אמר ממשיך לאכול והעדפתי פשוט לשתוק. ״אז קיילי את ואליס שותפות לחדר!״ לילי אמרה בהתרגשות אבל לא הבנתי מה כל כך מרגש בזה. ״מסתבר״ אמרתי ואליס הסתכלה עלי בצורה מוזרה. ״בטח אתן ממש מסתדרות כשהבנתן שאתן דיי קרובות״ היא המשיכה, לפי הפרצוף של אבא שלי ראיתי שהוא הבין שלגמרי אין שום סיבה שנסתדר. האקסית והחברה הנוכחית של איתן. למה שנסתדר??

My BestieWhere stories live. Discover now