פרק 14- אהודה

14.4K 974 108
                                    

***נקודת המבט קיילי***

ברור שלא יכולתי להתעלם מהעובדה שכל בית הספר מסתכל עלי ומתחלשש כשעברתי במסדרון ולא ידעתי אם אוכל להתרגל לזה. התעלמתי, ידעתי שאין לי מה לעשות עם זה... וכמובן, ששוב, אסור היה לי ליצור יותר מדי דרמות סביבי. ״רוצה לדבר על זה?״ מיה שאלה אותי כשהתיישבנו לאכול, אני היא וקטרין, עוד חברה טובה. ישבנו הפעם מחוץ לקפיטריה, על הדשא המרכזי הענק של בית הספר. נאנחתי בשקט, אני רוצה? אחרי הכל, הן לא יודעת שאני ממש לא רוצה להיות חלק מהחוזה הזה יותר, הן לא יודעת על החוזה בכלל.
״זו לא הייתי אני אתן יודעת...״ אמרתי בשקט משחקת עם האוכל שלי. ״ברור שאנחנו יודעת קיילי, בחיים לא יהיה לך אומץ לעשות את זה״ קטרין אמרה ואני הסתכלתי עליה מבולבלת. ״לעשות מה?״ שאלתי. ״לדחוף את בל פאריס לבריכה״ מיה הסבירה מגגחת מעט אפילו. ״מה?״ שאלתי מבולבלת. ״לא ניסית לדחוף את בל והפלת את המלצר בטעות?״ היא שאלה נראתה עכשיו היא מבולבלת, לגמרי התחלתי לצחוק. כל העניין הזה כבר היה טיפשי לגמרי. ״ממש לא, זאת בכלל הייתה דוגמנית אחרת, והיא בכלל ניסתה להפיל אותי... לעזאזל כמה שהשמועות מעצבנות״ נאנחתי, עכשיו בכלל חסרת תאבון. ״תראי״ קטרין אמרה מוציאה פלאפון ומציגה מולי את כתבת הרכילות, הסיפור שם היה הזוי, לא עמדתי בפיתוי ומיד ירדתי לקרוא את התגובות.
הייתי מופתעת, פה אחד התגובות היו לטובתי. ׳היא רק בחורה צעירה וחמודה שהתקשורת הצליחה להפוך למפלצת׳

׳זה לא נכון. לא חסרות תמונות שיוכיחו אחרת׳

׳מזל שזה כתוב באינטרנט עכשיו זה חייב להיות נכון׳
צחקתי מעט, הרגשתי אפילו מעט הקלה.
״מה מצחיק?״ מיה שאלה מבולבלת ולקחה ממני את הפלאפון, אפילו יותר מופתעת ממני מהתגובות. ״וואו״ היא צחקה. ״מאה שלושים תגובות ואין מילה אחת רעה עלייך, בחיים לא ראיתי דבר כזה״ היא אמרה אפילו יותר מאושרת ממני. ״וואו קיילי, רק בשבועיים וכבר הצלחת להפוך לאהובת השנה״ קטרין צחקה, גורמת לי לצחוק גם. לא הייתי קוראת לזה אהובת השנה.. אף אחד בקושי מכיר אותי, אבל כן שמחתי מהכתבה לפחות..
״רק שתדעי שאנחנו חושבות שהכל שקרים״ שלוש בנות מהכיתות הצעירות יותר עברו על ידי ואמרו לי עם חיוך, הייתי מעט מבולבלת ומופתעת אבל חייכתי והודתי להן בכל זאת.
וככה עבר עלי כל היום, הסתובבתי ברחבי בית הספר ובכל מקום זרקו לי הערות חיוביות. לא ציפיתי לזה, ציפיתי שיישפטו אותי ושילכלכו עלי, כנראה שבית הספר שלי יותר מדהים משחשבתי. זה לגמרי מה שהייתי צריכה.

*************

ידעתי שלא אוכל להתחמק לנצח מההודעות של קייט, וככה בערך מצאתי את עצמי יושבת במשרד שלה לבד, היא ישבה מולי ושתקה. ״תרצי להגיד משהו לפני שנתחיל?״ היא אמרה ואני מיד התחלתי לשפוך את כל מה שהיה לי על הלב כאילו שרק חיכיתי לאישור שלה לדבר. ״בל הזאת, היא באה אלי ופשוט שנאה אותי. ואז חיפשתי את איתן שגם ככה התנהג כמו חרא כל הערב אבל אז אחת הדוגמניות ניסה לדחוף אותי והפילה את המלצר ואני נשבעת שזאת לא אני אפילו השתדלתי כמה שפחות לדבר עם אנשים אני נשבעת קייט לא רציתי לעשות בע--״

My BestieWhere stories live. Discover now