Hermione yaşlı kadına gülümseyip:"Nasılsınız Bayan Hopley?"
Madam Hopley:"İyiyim hayatım, en sonunda görebildim seni. Tatil nasıl geçiyor?"
Hermione raflarda göz gezdirirken:"Güzel, geçen haftadan beri Weasley ailesinin evinde kalıyorum. Sonunda fırsat bulabildim de geldim Benotti'ye..."
Hermione kitapları incelerken April derin bir nefes alıp; Madam Hopley'in yanına yöneldi. Yaşlı kadın ona dönüp:"Aradığını bulabildin mi canım?"
April kitabı ona uzatırken başını salladı. Hermione göz ucuyla uzatılan kitaba baktı. "Çalıkuşu mu?" Tek kaşını kaldırıp karşısındaki cadıya baktı. April gülümsedi. "Okumuş muydun?"
Hermione hızlıca başını sallayıp:"Evet, ama o bir muggle kitabıdır." Hala bir cadının o kitabı okumak istemesini anlayamıyordu. "Büyük ihtimalle muggle doğumlu, hiçbir melez ya da safkan muggle kitabına bakmaz." diye geçirdi içinden.
April parayı öderken: "Muggle'lara karşı bir ilgim var diyelim." diyerek onun merakını gidermek istedi. Kitabı alırken hafifçe göz kırptı Hermione'ye.
Hermione gülerek:"Muggle doğumlusun anlaşılan."
April ne yazık ki gibilerinden bir bakış atıp:"Safkanım..."
Hermione olduğu yerde donup kalmıştı. Bir safkan ve muggle sevgisi bir arada...Yakında Hogwarst'ın üzerine taşlar da yağardı.
Suratındaki hayret ifadesini ustalıkla kaldırıp ciddi bir tavırla:"Safkansın ve muggle hayranısın... Senin gibiler az.."
April omuz silkti. "Weasley ailesi gibi işte.."
Hermione merakla:"Weasley'leri tanıyor musun?"
April biraz anlamında bir şeyler mırıldanıp Madam Hopley'e teşekkür etti. Hermione almaya karar verdiği kitabı yaşlı kadına uzatırken April onu beklemekteydi.
Hermione çıkacakken April ona elini uzattı. "Bu arada ben April Draker."
Hermione de ona gülümseyip uzatılan eli kavradı. "Ben de Hermione Granger."
April, Hermione'ye "Çalıkuşu" hakkında sorular sorarken Benotti Meydanı'nda yürümeye başlamışlardı. Hermione:"Sonra Feride, Kamuran'dan kaçıp doğuda öğretmenlik yapmaya karar veriyor..."
"Hermione!!!"
Ron'un bağırışı ile iki genç kız o yöne döndüler. Harry,Ron ve Ginny nefes nefese kalmış bir halde onlara ilerliyordu. Ron soluklanıp:"Nerelerdesin Herm? Kitap alacağım dedin, ortadan kayboldun!"
Hermione üzüntüyle; "Dalmışım, April'le sohbet ediyordum." Üçü Hermione'nin yanındaki genç kıza dönünce April gülümsedi."Merhaba, ben April.."
Ginny:"Ben de Ginny. Bunlarda Harry ve Ron.." Kısa bir tanışma sonrası Hermione, onun safkan olduğu halde muggle'lara karşı hayranlık duyduğunu anlattı.
Ron gülerek:"Bizim aileyle bir kan bağın olabilir mi? Biz de muggle'ları severiz.."
Hermione:"Zaten sizi tanıyormuş, değil mi April?"
Ginny ve Ron merakla genç kıza baktılar. April neşeli bir tavırla:"Babanızı tanıyorum, Arthur Weasley ile babam uzun bir süre iş yapmışlardı."
Ginny şaşkınlıkla:"Sahi mi? Hımm kimdi acaba, ne zaman çalışmışlardı?"
April:"İki sene önce. Bizden İtalyanlar diye bahsediyor olabilir, çünkü İtalya da yaşıyoruz.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco'nun Meleği
FanfictionDraco Malfoy. On dokuz yıl sonra, eşi ve oğluyla Hogwarts Tren Garı'nda; Harry'lerin yanından geçip gittiğinde çoğu kişinin aklında şu soru belirir: Draco Malfoy kiminle evlenmiştir? Severek, isteyerek mi evlenmiştir; yoksa safkan ailesinin uygun g...