Draker Ailesi;
Draker'lar köklü bir büyücü ailesi. Bu ailenin geriye kalan son üyelerini tanımaya ne dersiniz; Draker ailesi uzun yıllar Londra'da yaşamış, bir İngiliz ailesidir. Karanlık dönemlerin yaklaşmasıyla; tüm aile, barış ve refahın hüküm sürdüğü İtalya'ya yerleşmeyi uygun gördü. Ailenin bazı üyeleri, daha sonradan kendilerine yeni yerler keşfetti; ama asıl kahramanımız April ve ailesi İtalya/Roma'da yaşamaya devam ediyor.
Josef & Sarah Draker : Ailenin en büyük üyeleri. Birbirlerine büyük bir aşkla bağlı olan Sarah ve Josef çiftinin üç çocuğu, iki torunu var. Şimdi belli bir yaşa ulaşmış olan karı kocanın evlerinde pineklediklerini sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. Onlar birlikte dünyayı geziyor. Kışın Venedik, yazın İskoçya'daki şatolarına gidiyorlar. Sonbaharda Fransa, ilkbaharda ise Belçika'dalar. Göçebe bir hayatı seçtiklerinden, torunlarını ve çocuklarını pek görmüyorlar.
Geraldine Marple : Sarah ve Josef Draker'ın büyük çocukları Geraldine, küçüklüğünden beri kibirli ve ukala bir cadıdır. Erkek kardeşlerine nazaran daha çok şımartıldığından böyle olduğu düşünülmektedir. Kendisi asalete ve safkanlığa değer veren, muggle doğumlulardan hoşlanmayan dul bir cadı. Kocası James'in ölümünden sonra; İtalya'dan ayrılmış, küçük kızıyla İsviçre'deki çiftliğe taşınmış. Yaşamını hala orada sürdürüyor.
George Draker : Draker'lerın iki numaralı çocuğu. Ailenin başını buyruk, günü gününe yaşayan tek üyesi. İlerlemiş yaşına rağmen, sorumsuzca tavırlarından vazgeçmeyen George hiç evlenmemiş. Draker'lar onu bir kaçık olarak adlandırıyor; ama April ona bayılıyor. Çünkü yaşına rağmen, ruhunu genç tutabilmiş olan bu adam, ona her başı sıkıştığında el uzatıyor. Roma'da yaşıyor, çok zengin bir büyücü ve eli her yere uzanıyor.
Charles Draker : Ailesinin sorumluluğunu üstlenmiş olan Charles, Draker'ların beyni. Violet'le tanıştıktan sonra; kendini yoldaşlık işlerinde buldu. Karanlık dönemde ailecek İtalya'ya taşındılar. Hala orada karısıyla yoldaşlık için çalışıyor. Sorumluluk sahibi, katı ve kuralcı olan Charles'ın içinde aslınca çok sevecen bir adam var, ki bunu herkese göstermez.
Tremaine Ailesi;
April'in annesinin ailesinde sıra; Yoldaşlık işlerine girmiş olan Tremaine ailesi görünüşte sıradan, safkan bir büyücü ailesi. Ama gerçekte gizlice yoldaşlık için çalışan, cesur yürekli bir aile. Bu işi gizli tutmayı o kadar iyi başarmışlar ki, yakın aile dostları Black'lerin bile ruhu duymamış.
Tony&Michelle Tremaine : Yoldaşlık için çalışmalar yürüten ikili, iş arkadaşlığıyla başlayan ilişkilerini farklı bir boyuta taşıdılar. Görevlerini gizli tutmayı seçmişlerdi, bu yüzden kimsenin şüphelenmeyeceği bir hayat yaşamayı seçtiler. İki güzel kızları oldu; ama ne yazık ki, onlar daha büyüyüp serpilmeden Michelle ve Tony, bir ölüm yiyen saldırısında hayatlarını kaybettiler. Yoldaşlık hariç, kimse onların gerçek ölüm nedenini bilmiyor. Genç yaşta hayatını kaybeden Michelle ve Tony'den geriye kalan, kızları Violet ve Daphne ikilinin izinden yürümeyi seçtiler. İkisi de şimdi Yoldaşlık için çalışıyor.
Violet Tremaine Draker : Annesi ve babasının izinden ilerlemeyi seçen genç kadın, genç yaşta yoldaşlık için çalışmaya başladı. Davasında emin adımlarla ilerlerken, Charles'a aşık oldu. Ve genç adamı da peşinden sürükledi. Charles'la yoldaşlık için çalışmaya başladılar; ama genç adam için zor oldu başlarda. Hiç bilmediği bir dünyanın içinde bulmuştu kendini. Ama çabuk adapte oldu, kısa zamanda büyük işlere imza attı. İtalya'ya gitme kararları, Voldemort'un güçlenmesiyle ortaya çıkmıştı. Her şeyi geride bırakıp, yoldaşlıktan ayrılan ikilinin sessizliği kısa sürdü. Violet Roma'ya alışır alışmaz, tekrar bu işlerin içine girdi. Tabi Charles da peşinden gelince, şimdiki durumlarına zemin hazırladılar. Violet karakter gereği; sessiz,mantıklı düşünen, zeki biridir.
Daphne Tremaine : Violet'in küçük kız kardeşi. Anne ve babasını idol olarak benimsemiş olan Daphne, yoldaşlık çalışmalarına hemen başladı. Ama Violet'in aksine gizleme gereği duymadı. Oradan oraya sürüklendi, en son Londra'da görüldü. Başına buyruk yapısıyla ve asiliğiyle tanınan genç kız ailesiyle görüşmüyor. Violet onunla ara sıra mektuplaşıyor; ama April teyzesini, en son küçük bir kızken görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco'nun Meleği
Hayran KurguDraco Malfoy. On dokuz yıl sonra, eşi ve oğluyla Hogwarts Tren Garı'nda; Harry'lerin yanından geçip gittiğinde çoğu kişinin aklında şu soru belirir: Draco Malfoy kiminle evlenmiştir? Severek, isteyerek mi evlenmiştir; yoksa safkan ailesinin uygun g...