"Çok ayıp ettin anne ! April'e bir hoşça kal bile demedin !"
Draco'nun sitemine aldırış etmeyen Narcissa omuz silkmekle yetindi."Onun bana yaptığı ayıba ne demeli ! Gözümün içine baka baka yalan söyledi, benimle dalga geçti !" Draco göz ucuyla komodinin üzerinde duran Çalıkuşu'na baktı.Derin bir iç çekip,
"Amacı seninle dalga geçmek değildi..Senin o kitabı okumanı istiyordu ama muggle kitabı olduğunu öğrenirsen, karşı çıkacağını da biliyordu..Bu yüzden beyaz yalanlar söyleyerek.."
Cissy onun sözünü kesti."Beyaz yalanlar mı ! Aaaah yalanın beyazı, siyahı olmaz ! "
Draco gözlerini devirerek:"Ooff anne ! Fazla alınganlık yapıyorsun.."
Narcissa burun kıvırmakla yetinirken, Draco odadan ayrıldı.Annesi de babası da April'in gidişine sessiz kalmıştı.. İkisi de bu konu hakkında yorum yapmaktan kaçınıyordu ve Draco için genç kızı geri getirecek bir yol bulmak kalıyordu...Ama nasıl ?...
April'in temelli Londra'da kalmasını hatta onunla Hogwarts'a gitmesini nasıl sağlayabilirdi...
"Ne düşünüyorsun ?"
April, Violet'in sorusuyla daldığı düşüncelerden sıyrıldı...
Annesine zoraki bir gülümsemeyle bakıp, "Dostlarıma veda bile edemedim.."
Violet; onun iç çekişini, üzüntüyle izledi. "Dostların mı ? Draco'nun arkadaşlarını mı kastediyorsun ?"
April anında suratını buruştururken, hızlıca yanıtladı annesini."Elbette ki hayır ! Pansy ve Blaise kadar sinir bozucu şahsiyetlerle tanışmadım ! Özellikle Pansy...Pis sürtük.."
Violet'in uyarıcı ses tonuyla, hakaretlerine ara vermek zorunda kaldı."April Violet Draker ! O nasıl bir söz öyle ! "
April hafifçe omuz silkeleyerek:"Onu tanısaydın anne, emin ol sen de aynısı düşünürdün ! Her neyse..Benim kast ettiğim kişiler; Hermione Granger, Harry Potter, Ron ve Ginny Weasley..Aaah bir de Luna, Patil ikizleri filan var.. Ama onlarla fazla zaman geçiremedim.."
Violet'in gözleri hayretle açıldı."Sen Harry Potter'la mı tanıştın ?"
April hafifçe başını sallarken, annesinin bu ani tepkisine, kaşlarını çatarak karşılık verdi."Sakın bana Harry Potter'a hayran olduğunu söyleme ! Kaç yaşında kadınsın, küçücük çocuğa mı hayransın.."
Violet suratını asarak:"Ne varmış benim yaşımda ? Ayrıca Harry Potter'da küçücük çocuk değil, birazcık daha ufalt da cebime girsin !"
April hafifçe gülerken, annesi de tebessümle devam etti."Harry Potter'a hayran olmamak elde değil, tatlım...Onun yaşında bir çocuğun, bunca belayla baş etmesi..Akıl alır değil.."
April onaylar bir şekilde başını salladı."Ama tek baş eden o değil anne..Bu savaşın ortasında kalmış o kadar kişi var ki..." İç çekerek, kolyesine dokundu..Violet ona yan gözlerle bakıp, merakla sordu."Kast ettiğin kişi Draco Malfoy mu ?" April hafifçe başını salladı..Annesinin ikisini öpüşürken gördüğünü biliyordu..Violet halden anlar bir tavırla gülümsedi.Kızının saçlarını okşayıp, onu kendisine yasladı."Aaah benim tatlı meleğim..Ona aşıksın.."
April tekrar başını sallarken, boğazına o bilindik yumru takılıvermişti..Gözlerinin yandığını hissetti.Lanet olsun, gene ağlamak üzereydi ! Bu aralar ne kadar da ağlamıştı !
"Hem de deli gibi..." diye yanıtladı annesini.
Violet, biraz daha önden ilerleyen Charles'ın duyamayacağı bir sesle; "Keşke biraz daha kalabilseydin Malfoy'larda..Ama olanlardan sonra, babanın seni oraya yollayacağını sanmıyorum..Mektuba çok sinirlendi.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco'nun Meleği
FanficDraco Malfoy. On dokuz yıl sonra, eşi ve oğluyla Hogwarts Tren Garı'nda; Harry'lerin yanından geçip gittiğinde çoğu kişinin aklında şu soru belirir: Draco Malfoy kiminle evlenmiştir? Severek, isteyerek mi evlenmiştir; yoksa safkan ailesinin uygun g...