Bölüm 25: Pandora'nın Kutusu

1.9K 125 101
                                    

"Bütün yalanların ve sırların arasında; hakikat daima yalnızdır...."

***

Hermione hafifçe dudağını ısırdı ve göz ucuyla Ron'a baktı."Sence şimdi ne olacak ?"
Ron omuz silkerek:"Ben Merlin miyim nereden bileyim ?"
Genç kız öfkeyle homurdandı."Ruhsuz !"
Pansy kaskatı bir halde April'e bakıyordu...Blaise'nin sesini uğultu olarak algılayacak kadar kötü bir durumdaydı...
Lanet olasıca sürtüğün burada işi neydi ? O çok uzaklarda değil miydi, İngiltere'nin dışında !!! Nasıl olmuştu da şuan karşısındaydı....Bu kızdan hiç kurtulamayacak mıydı ?!
Blaise, merakla April'e bakan Kate'e dönerek; "Aaah işte sabahtan beri bahsettiğimiz April bu !"
Kate şaşkınlığını gizlemeye çalışarak:"Ama o Londra'da değildi..Burada ne arıyor ? Hem döndüğünü niye Draco'ya haber vermemiş ki..."
Blaise omuz silkti."Hıhh April bu...Şimdi de Draco'dan sıkılmıştır..Yeni planlar peşine düşmüştür...."
İçinde kapanmaya yüz tutmuş yara, acımaya başlamıştı....April'i görünce; aldatılmanın ve kandırılmanın ağırlığını hissediyordu...Gururunu yerle bir eden kız şimdi karşısındaydı ve o durup izlemekten başka hiçbir şey yapamıyordu....
Kate kıskançlık ve merakla süzüyordu April'i....Bu kız mıydı Draco'nun aklını başından alan ? Bu kız mıydı herkesi parmağında oynatan ? Ne şahane bir güzelliği vardı ne de duruşunda bir asillik...Basit bir kızdı işte... Dalgalı saçlar, ela gözler, küçük bir burun...Her yerde görülebilecek biriydi bu koskoca April !
Ama bir şekilde avucuna almıştı Draco'yu....Nasıl yapmıştı Merlin bilir ama Kate'in yıllardır sevdiği adamı elde etmişti...Genç kız kıskançlık dolu bakışlarını, öfkeye çevirdi....Çünkü April denen bu kızın Draco'yu sevdiğine inanmıyordu...Hele de kendisi kadar...O, Draco için canını bile verirdi ya bu kız ? April Draco için nelerden vazgeçerdi ? Neleri ortaya koyardı ? Hayır....April onu sevmiyordu..Sevseydi geleceğini ondan gizler miydi... Sevseydi, şimdiye dek Draco'nun kollarına koşmaz mıydı....
Hayır, April Draco'yu sevmiyordu...Özellikle de Kate'in sevdiği kadar....Tek dileği Draco'nun da bu gerçeği anlayabilmesiydi, hem de en kısa sürede....

April karşısındaki adamla neredeyse bir dakikadır bakışıyordu ve ne Draco ne kendisi bir hareket belirtisi bile göstermiyordu...Kaskatı kesilmiş bir halde, birbirlerine bakıyorlardı...Sanki bir cevap bulmak istercesine....
April'in cevabı; genç adamın hemen arkasındaydı...Merak ve şaşkınlık dolu mavi gözler ve sapsarı saçlar...Hıhhh bu muydu Draco'nun yeni gözdesi ! Bu muydu Draco'nun April'den vazgeçme nedeni....
Çıtı pıtı, silik bir kız ! Draco'nun yanında duracak, en son kişi ! Ama nasılsa oradaydı işte !

April değildi genç adamın yanındaki, bir başka kızdı...Bir başkası...
İşin komiği; Pansy de biraz ilerideydi...Hah Draco'nun eski sevgilisi....Draco'nun üç gözdesi bir arada....Ne kadar da ironik....
Genç adamın dünü, bugünü ve geleceği..Hadi diyelim Pansy onun geçmişiydi...Peki April neydi ? Bugün mü gelecek mi ? Gelecekte Draco'nun sevdiği kız olmaya devam edecek miydi ? Yoksa çoktan sırasını bir başkasına mı verecekti....
Kıskançlık ve öfkeyle titredi...Ve hafifçe başını kaldırıp, yapması gerekeni yaptı...Arkasını döndü ve Hermione'lere doğru ilerledi...Dean, Ron ve Hermione nefeslerini tutmuş, onun bir hareketini bekliyordu....

April soğuk bir sesle; "Hadi gidelim..."

Bu sözler meydana bomba gibi düştü...Ron'lar ağızları bir karış açık, April'in peşinden ilerlerken, Pansy kendini dış ortama kapatmıştı..Blaise ben biliyordum, bunu bekliyordum gibisinden bir baş sallamasıyla genç kızın gidişini izliyordu...Kate ifadesiz bir yüzle Draco'yu incelerken, genç adamın içinden bir şeyler kopup gidiyordu...
April onun April'i, son günlerini hep düşünerek geçirdiği kız, meleği; bunca aradan sonra yüzüne bakmış ve arkasını dönüp gitmişti !
Bu kadar mıydı ? Bu kadar basit miydi yani...Çekip gitmişti....Şaşkınlıkla olduğu yerde kalakaldı....Onu, Draco Malfoy'u önce kendine aşık etmişti....Ve bir anda ortaya çıkmış ve hiçbir şey olmamış gibi.....
Blaise'nin elini omzunda hissetti...Ve yumuşak bir ses, Kate'in fısıltısı...
"Draco otur istersen..."
Hareket dahi etmedi...Blaise ve Kate'in onu cafeye doğru götürmesine izin verdi....
Şaşkınlık, öfke ve hayal kırıklığı...Koskoca Draco Malfoy, hayatı boyunca herkesi parmağında oynatan, kimseye muhtaç olmayan, sevgi nedir bilmeyen Draco Malfoy terk edilmişti...Hem de neden olduğunu bilmeden....
Önce mektubuna cevap gelmemişti...Şimdi de April Londra'ya dönmüş ama bunu Draco'ya haber verme gereği bile görmemişti..Hımm belki de hiç gitmemişti Londra'dan, o sefil Weasley'lerle beraberdi bu bir aydır....

Draco'nun MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin