Yeni Karakterler

2.9K 160 46
                                    

Geraldine Marple : Charles Draker'ın ablası, April'in halası..Kendisi asalete ve safkanlığa değer veren, muggle doğumlulardan hoşlanmayan dul bir cadı..
İsviçre'de bilinen güzel bir kasabada büyük bir çiftliği var..Kasabanın tanınmış ailelerinden..


Charlotte Marple : Geraldine'nin kızı..Annesinin tipik bir kopyası...April'in kuzeni.. Yaşıt olmalarına rağmen pek iyi anlaştıkları söylenemez.İsviçre'de bir büyücülük okuluna gidiyor..Popüler, ukala ve bencil bir cadı...Tek bir konuda zaafı var; o da Marcus'a olan aşkı..

Marcus Thenodora : Charlotte'un arkadaşı, kendisi Charlotte'un aksine son derece saygılı ve kibar bir büyücüdür..Muggle doğumlu ya da safkan olmanın onun için hiçbir önemi yoktur..Charlotte'un kendisine olan ilgisini fark etse de, bunu bilmezden gelmektedir..Çünkü o, aradığı kızın April olduğuna emindir..

Carmen Thenodora : Marcus'un kız kardeşi, Charlotte'un arkadaşı..Abisi ve Charlotte'dan bir yaş küçük olmasına rağmen, onlarla takılmaktadır..Charlotte'a hayrandır ve onun peşinden ayrılmamaktadır..Charlotte, April'le anlaşamadığı için, Carmen de ona kötü davranmaktadır..

Kate Randall : Draco'dan bir yaş küçük ve Hogwarts'ta okuyor, Ravenclaw'ta.. Safkan olan ailesi Slyterin'den eksik olmazken, Kate Ravenclaw'a girmiş..Lucius Malfoy'un ölüm yiyen olan arkadaşlarından birinin kızı...Ve Draco Malfoy'a birinci sınıftan beri aşık..Kırılgan, sessiz, naif, tatlı bir kız..

Ve bu kız, Draco'yla arkadaşlığa başlayınca ve April'de uzakta İsviçre'de olunca sizce Draco ne yapacak? Bu tatlı kızdan, onun masumiyetinden etkilenecek mi? Belki de özlediği April'ini görecek onda..Peki ya Pansy..O, bu kıza neler yapacak? Tam April'den kurtulmuşken, yeni bir rakip mi geldi yoksa?

Bu kez April ve Draco'nun aşklarının büyüklüğüne, hasretle tanık olacağız.. Biri İngiltere'de biri İsviçre'de.. Ve hayatlarında yepyeni insanlar var.. Sizce onlar her şeye rağmen bir araya gelebilecek mi? Yoksa gözden uzak olan, gönülden de mi ırak olacak? İkisi de kendi hayatlarını mı kuracaklar?

Harry,Ginny,Hermione ve Ron nelerle karşılaşacak?

Draco ölüm yiyen olacak mı? Büyücü Dünyası'nı neler bekliyor?

Altıncı Sınıfa az kaldı ve yaz tatili bitmek üzere...Yazın son ayları sizce nasıl geçecek?


Draco'nun MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin