Capitolul 3

231 13 0
                                    

A doua zi de dimineață sunt trezită de sunetul telefonul care nu înceta să mai sune. Mă ridic buimacă și răspund.

-Da. Spun eu somnoroaă.

- Neața Ally. Credeam că nu te mai trezești.

- Ce e?

-Păi.. sora mea..

- Ce a pățit?

- A avut o ceartă cu prietenul ei.. și aseară avea nevoie de tine. Ți-am lăsat mesaj,dar nu am primit răspuns așa ca m-am gândit că dormi și uite că te-am sunat acum.

- Am decis să dorm mai mult.

- Înțeleg. Sun-o să vorbiți.

- Ok.

Nu stau pe gânduri și formez nr ei pentru a vedea ce s-a întâmplat. Încă îmi era somn,dar tot am reușit să o sun fără să greșesc ceva.

- Alo, Danya. O auzeam plângând.

- A-Ally.

- Hei..ce s-a întâmplat?

- M-am certat cu Kriss.

- Să înțeleg că acest maimuțoi numit Kriss e iubitul tău?. Pentu o secundă am făcut-o sa râdă și mă bucur lucrul ăsta. Totuși pentru mine este ca o soră, cu nimeni nu mă înțeleg așa bine cum o fac cu ea.Apropo, Danya, scuze pentu aseară.

- Nu-i nimic. Scuze și eu. Și da el e.

După ce am mai liniștit-o, am aflat că nu-i răspundea la telefon și pe tema asta s-au certat destul de rău. Am incercat s-o îmbunez pentru că avea în cap să-l sune.

După un timp în care stau îmi aud iar telefonul.

- Hei.

- Hei Aiden.

- Ce faci?

- Stau, tu?

- Uite mă gândeam la ceva.

- La ce anume ?

- Lasă vei afla. Apropo vrei să râdem de un băiat ?

- De ce?

- Păi, te place și vreau să glumesc cu el. Ce zici te bagi?

- Ok...Ciudat

În timpul in care noi glumeam cu băiatul acela, eu și Aidem vorbeam în privat.

-Mă omori. Dacă mai continui așa o să mă îndrăgostesc.

- Poate o faci.

- Sau am făcut-o deja.

Glumeț băiat,cum are el de gând sa explice că se poate îndrăgosti de mine din nimic. Adică e ireal. Desi dacă ma gândesc mai bine e destul de drăguț.

- Poate și eu am făcut-o.

- Aș fi cel mai fericit dacă s-ar întâmplat asta.

* A doua zi*

- Allyson! Mai dormi mult?

- mmmm...lasă-mă îmi este somn. spun eu cu fața în pernă.

- Dacă nu te trezești în clipa asta nu știu ce nu-ți fac..

- mhm...

- Tu ai vrut-o..

După câteva minute mă trezesc cu zăpadă în gură și pe mine. Ceea ce îmi amintește că suntem in vacanța de iarnă.

- Rose!! Ar fi bine să fugi până număr la 3. 1...2...3. Accentuând fiecare nr.

- Haha.. ești adormită nu mă prinzi. Râzând ca o țăcănită ce era.

O fugăresc prin toată casa,dar obosesc.
Revin în camera mea, unde mă schimb și îmi iau telefonul pentruca tot suna neîncetat.

-Neața!Cum ai dormit?.
Ally, nu te mai trezești?
Trezește-te!

- Sunt trează, sunt trează.

- În sfârșit, ce faci?

- Stau, tu?

- Uite mă gândeam la ceva.

- Anume?

-Vei afla tu.

Imi închid telefonul și mă așez comod pe pat.

- Allyson? spunând cu o voce caldă. A venit Danya scumpo..Când aud sar din pat strigând " VIIIIN MAMĂ "

Cobor scările și jos era, geamăna mea și tot odată prietena mea cea mai bună.

- Danyaaa și sar pe ea trântind-o.

- Ăă..dă-te jos vaco.

- Ok. Încep să râd și mă ridic ușor de pe ea.

- Nu mai fă fața aia și dă-mi o îmbrățișare.

- Ce vrei să facem azi? o întreb cu o față de cățeluș în timpce mă desprind din îmbrățișare.

- Hmmm...ne uităm la filme și mâncam prostii? cu un zâmbet drăcesc pe față.

Seara a venit, iar noi eram în fața televizorului uitându-ne la filme și îndopându-ne cu floricele.

-Hei.. Pot afla si eu mai multe despre Kriss,gen cum arată și cum vorbește?

- Bine, dar facem schimb de telefoane. Eu aprob și încep sa mă uit.

Hmm, destul de drăguț tipul.. are 19 ani , ochii albaștri și blond. Prea perfect băiatul dar până aici sunt drăguți împreună deși am un presentiment ciudat în legătură cu el.

Ma uit la ea și vad o față gen: "Colega a luat 10 și eu 9? dar am copiat amândouă la fel"

- S-a întâmplat ceva? O întreb îngrijorată.

- Ăă?.. nimic. Uitându-se în telefon.
După ce facem amândouă un duș ne băgăm la somn dar înainte să adorm mă uit prin telefon. Danya se uitase la conversația între mine și Aiden,ciudat.



O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum