*Perspectiva lui Marco*
În timp ce ceilalți puneau la punct fiecare parte a planului în legături cu ziua lui Ally , eu îmi luam liniştit micul dejun în fața televizorului.
- Ia-ți picioarele de pe măsuță iubitule! Sar ca ars , aproape înecându-mă cu mâncare . Mă uit în spatele meu la blonda focoasă care stăte a cu mâinile în sân şi cu o fată încruntată.
-Nu te încrunta iubire că faci riduri. Spun eu şi mă întorc la locul meu.
-Nu sunt nicio iubire cu tine ! Şi ti-am spus , ia-ți picioarele de pe măsuță.
-"Nu sunt nicio iubire cu tine" Imitându-i vocea . Ce să zic,dacă nu-ți convine pleacă de aici.
-Eşti un cretin ,şi un nemernic ,şi un idiot , mă mir de ce mă mai chinui cu tine pentru că tot ceea ce faci este să mă enervezi.
-Mă placi.. Spun eu lejer. Ador s-o enervez , ador să-i văd venele de la gât cum se umflă şi cum vocea ei îmi face muşchii să se încordeze. E ca o adrenalină pură ce-mi intră în vene şi mă face să fiu dependent.
-Pe tine? Nici dacă ți-ai scimba comportamentul la 180 de grade.
-Bine atunci. Pleacă de aici!
Nici nu ştiu de ce m-am enervat , dar clar era pentru faptul că nu o înțeleg. De nu mă poate vedea ca pe un băiat de care s-ar îndrăgosti ? Eu ce am? Defapt ce-mi pasă, e doar o mucoasă ingânfată şi plină de toane.
- Uhh,fata asta .
-Ai pățit ceva Marco? Spune Ally aşezandu-se lângă mine.
-Nu. De ce ? Normal că o mințeam , nu sunt nebun să-i spun că îmi place şi detest o prietenă de-a ei şi plus de asta , nu ştiu dacă îmi place. Ce tot zic eu? Nu o plac.
-Păi te văd gânditor şi ai vărsat mâncare pe tine. M-am uitat pe pantalonii mei şi am văzut că tot laptele era pe mine , ce e şi mai rău este că laptele tot se vărsase unde nu trebuia.
-La dracu , trebuie să mă schimb acum. Spun şi mă ridic îndreptându-mă spre camera mea.
-Ce nărod eşti. O aud pe Allyson râzând în urma mea
-Te-am auzit. Strig eu.
*Perspectiva lui Clara*
Uhhh,îl urăsc,aşa de tare mă enervează, dar atât de tare îmi place de el..Ce naiba e cu mine? De ce îmi place fix de o persoană aşa ca el? Face numai lucruri stupide de parcă o face intenționat , e dezordonat şi mai are şi un comportament de nesimțit.
-Clara?! Pot intra? Spune Ally cu capul apoape băgat în camera mea.
-Sigur.
- Te-ai certat iar cu Marco ?
-De ce spui asta?
-Părea nervos. Spune şi se aşează pe pat.
-Cum să-i spun că-l plac dacă se comportă aşa? Nu-l înțeleg şi mă enervează.Spun aruncandu-mă in pat.
-Dar te-ai gandit ca nici tu nu te comporți prea frumos cu el? Adică mai mult tu începi discuția ca mai apoi amândoi să o terminați certându-vă.
Nu am spus nimic, mi-am băgat capul într-o pernă şi ma-am gândit la cum mă conport eu , poate că are dreptate. Poate că şi eu m-am comportat urât cu el. Ar trebui să-i cer scuze.