- Şi unde te găsesc? O întreb eu pe Danya. Au trecut trei ore de când m-am trezit Rose este in oraş cu Lucas. Ăştia doi stau foarte mult împreună. Lucas se pare că o place foarte mult şi pare schimbat lângă ea. E mult mai atent , grijuliu şi ii face complimente mai mereu.- Ok , ne vedem in față . Astăzi eu şi Danya am plănuit, cum Aiden si Kriss sunt la fotbal, să mergem la cumpărături. O zi a fetelor. Nu am mai avut una împreună de foarte mult timp.
Chiar îmi e dor de ea şi de momentele noastre . Ea pentru mine e mai mult decât o prietenă , ea pentru mine este ca o soră. Mai ales că suntem născute in acelaşi zi. Atunci când ea se simte rău eu îmi dau imediat sema.O iubesc ca pe propria mea soră.
Pun telefonul pe pat şi mă îndrept spre baie. Îmi fac rutina şi mă îmbrac repede pentru a nu o lăsa pe prietena mea să aștepte prea mult.
După ce mă îmbrac imi iau telefonul şi cobor repede scările. Atât de repede încât la ultima treaptă era să mă sărut cu peretele . Daaa, treapta mă urăște, iar peretele mereu e acolo ca să îmi demonstreze că mă iubeşte.
- Unde te duci Ally? Întreabă mama.
- La cumpărături cu Dany. Pot? Întreb eu, retoric normal pentru că tot ieșeam. Doar că am vrut să fiu o fetiță cuminte şi să o întreb pe mama .
- Sigur. Şi îmi dă o îmbrățișare.
Ca să îmi fac drumul mai ușor, am scos căştile din buzunar şi telefonul . Până am ajuns la locul unde trebuia să mă întâlnesc cu prietena mea, am ascultat muzică.
- Bakaaa!!!! O aud pe Dany strigând. Asta e alintarea ei . În loc să îmi spună direct proastă, imi spune " baka" , cuvântul e din japoneză şi înseamnă acelaşi lucru, prost / proastă. Eu nu mă supăr , ştiu că o zice din dragoste. Şi sincer , mi se pare dulce .
- Haha, baka eşti tu. Spun in timp ce fac o față supărată.
- Neahhh, ție ți se potrivește. Spune luându-mă de braț. Mergem?
- Da. Am văzut un hanorac drăguț cu panda şi vreau să-mi iau.
- Hanorac? Ohhh, Ally,Ally. Niciodată nu ți-ai luat pantofi sau ceva mai , nu ştiu , sofisticat. O spune de parcă nu aş şti să mă îmbrac . Ştiu, chiar bine , dar nu port pantofi sau haine elegante. Semănăm mult , eu şi Danya , dar in cazul hainelor nu . Ea iubește pantofii, eu orice altceva cu excepția pantofilor. Mi se par o tortură. Eu nu mă văd pe aşa ceva.
- Ohhh , mai taci. Îmi iau sneakeri. De ce mi-aş lua chestiile alea.
- Doamne . Şi când o să te măriți? Tot sneakeri o să porți? Spune ea încercând să-şi abțină râsetele.
- Haha . Mai taci . Hai să intrăm aici. Spun in timp ce o trag de mână intr-un magazin.
După multe cumpărături , am hotărât să mergem să bem ceva şi să mâncăm . Sincer dupa atâta mers prin magazine mi se făcuse foame şi mă dureau şi picioarele.
- Mă dor picioarele. De ce ți-ai luat atâtea? Eu am două pungi . Iar tu cinci . Mă plâng eu ca un copil mic .
- Da , pentru că ti-ai luat doar trei chestii. Un hanorac , o rochiță din piele , care după parerea mea e cea mai bună alegere a ta şi sneakeri..
- Daaa..cum spui tu . Hai să mâncăm. Uitându-mă prin meniu.
În timp ce amândouă ne uitam prin meniurile ce erau încărcate cu tot felul de bunătăți, chelnerul se apropie de noi .