*Perspectiva lui Alex*
A trecut aproape o săptămână de când ne-am mutată în casa asta.Eu în tot acest timp am stat singur în camera mea şi am rezolvat fiecare treabă din umbră.Nu puteam să ies mai ales că Ally era în casă şi aveam riscul să mă vadă.
Încă o zi şi era ziua ei de naştere , iar Derek şi cu mine am plănuit totul în tetaliu. Singurul loc pe care l-am găsit ca fiind potrivit era locul nostru , un acoperiș de bloc părăsit unde am stat noi odată şi am privit stele. Era locul unde ne-am văzut ultima dată, unde i-am spus că voi pleca ,şi unde nevrând am părăsit-o. De el ştiam doar eu şi ea , dar acum şi Derek , care părea uimit de câte nu ştie despre mine.
-Frate , dar când ai devenit tu aşa de siropos? Mă uit la Derek şi îmi dau ochii peste cap . Eu chiar nu eram aşa , dar nu ai cum să nu devi vulnerabil şi plin de iubire când o fată ca ea îți umblă neîncetat prin gânduri , îți ocupă toate gândurile şi îți invadează inima ocupând-o.
-Tu vorbeşti? Te-am văzut cu Kirra, se pare că cineva este îndrăgostit. Spun şi mă uit pe sub ochi la el.
-Ăm , nu e treaba ta , adică, Nu este nimic , ştii ceva, nu schimba subiectul.Am încăput să rad înfundat la cum se bâlbâia el.Se vedea cu ochiul liber că prietenul meu e mort după fata asta , sau cel puțin aşa cred .
-Bine , bine , nu mai spun nimic. Oricum dacă ea te face fericit , nu văd de ce nu ai încerca .
-Sigur..Deci cum vei proceda?Adică Ally va pune întrebari de unde ştiu de locul ăla. Am hotărât amândoi ca eu să fiu în una din camerele din clădire , gata să îmi fac intrarea grandioasă atunci când ea se află acolo.
Ca ceilalți să fie deja acolo , iar Derek să o aducă pe Ally legată la ochii. Nu era foarte greu de pus in aplicare acest plan. Dar îmi era teamă de reacția ei atunci când mă va vedea.-Simplu , eu plec de dimineață să aranjez locul , singur , apoi tu le spui celorlalți locul unde trebuie să fie şi tu o aduci pe Ally.
-Înțeleg, Dar tu cum vei face, adică cum vei apărea?
-Simplu , atunci când ea e in centru atenției, eu îmi fac apariția.
-Bun , deci mai este doar o zi până la ziua ei , ar trebui să vorbesc cu ceilalți.
-Nu le spui acum de loc .
-Nu , doar le voi spune ce vreau să fac , în mare parte .
-Bun.
După ce Derek a plecat , am închis laptop-ul şi m-am îndreptată în dormitor , după ce mi-am dat tricoul jos m-am îndreptat direct spre baie.
"Am nevoie de un duş " mi-am spus , iar după ce am scăpat şi de celelalte haine am intrat în duş lăsând apa să-mi curețe porii.*Perspectiva lui Ally *
-Unde vă duceți ? Spun eu mai mult strigând după Derek ,Marco şi Kirra.
-La cumpărături. Ne întoarcem răpede.
După ce au plecat am intrat in casă , am vrut să urc sus , dar un sunet ciudat s-a auzit din camera unde Derek intrase acum mult timp.
*Perspectiva lui Alex*
După ce am terminat de făcut duş şi m-am îmbrăcat , mi-am luat telefonul şi căştile şi m-am îndreptat spre grădină, Dar din neatenția am dat cu pictorul in colțul patului .
-Băga-m......Spun eu mai tare , dar încetez când aud clanța mişcându-se.
Am ieșit repede din cameră îndreptându-mă spre grădină,apoi m-am ascuns în spatele unui tufiş așteptând să am cale liberă.