*Perspectiva lui Derek*
Am rămas surprins când Kirra şi-a lipt buzele de ale mele.I-am raspuns imediat, trăgând-o în brațele mele. Era aşa firavă ,părea aşa de mică în brațele mele.Nu am crezut niciodată că pot simțit atâția fiori când sărut o fată, când țin în brațe una sau când mă uit la ea atent. E ca o frenezie sărutul ei din care nu poți să scapi ,buzele ei moi îți dau sentimentul "de mai mult" , pielea ei catifelată te face să închizi ochii şi să te cuibăreşti in sufletul ei . Cum de până acum nu am simțit aşa ceva? Şi de ce tocmai cu Kirra trebuie să înceapă totul ?
Noi nici nu ne înțelegeam , iar acum stăm aici şi ne sărutăm.Mi-am ridicat mâinile la nivelul feței ei şi i-am mângâiat uşor obrazul ,astfel ieșind din sărut.În timp ce îmi luam doza necesară de aer o priveam cum îsi lasă capul in jos îndepărtându-se de mine.
-Îmi pare rău dacă am exagerat.Poate a fost prea îndrăzneț gestul meu. Se scuză ea.
-Termină. Dacă nu îmi plăcea nu-ți răspundeam.
-Şi acum..?
-Şi acum ,ce?
-Ce se va întâmpla cu noi , adică, nu ştiu. Eu te plac şi tu la fel,cred, nu ştiu, se va schimba ceva? Țineam la ea şi o plăceam foarte mult , dar nu cred că era momentul s-o întreb dacă vrea să fie iubita mea . Vreau să fie ceva special şi mai ales că vreau să ne cunoşteam bine.
-Chiar te plac! Uită-te la mine şi spune-mi dacă eu aş fi făcut aşa dacă nu te plăceam? Şi în legătură cu" noi", ei bine nu ştiu ce să zic , dar nu vreau să fim obișnuiți. Hai să ne dăm timp,să ne cunoaștem.
-Ai dreptate.Dar promiți că de acum nu te mai întâlnești cu alte fete? Am zâmbit atunci când a spus asta. I-am luat mâinile în ale mele şi i-am spus:
-Ce năroadă! Te plac pe tine , crezi că mai am ochi pentru alte fete? Bine , am să mă mai uit , dar nu cum mă uit o tine.
-Eşti un nemernic! Spune ea ,apoi începem amândoi să râdem.
-Măi, măi ,măi,dar ce avem noi aici? Mi-am întos capul in acelaşi timp cu Kirra .Marco stătea țanțoş în dreptul scărilor privindu-ne.Cred că m-am tâmpit. Adică îl văd pe Derek cu Kirra râzând împreună. Şi ce e cel mai şocant e că Derek râde.
-MARCOOO!!
-Ce boss? Te deranjează ceva? Hai că sunteți frumoși împreună.Eu plec,ne vedem diseară. Spune el ieșind grăbit pe ușă.
Nu ştiu de ce , dar nu mă deranja aşa tare ce spunea el. Până la urmă nu vreau să ascund că o plac , dar am să iau pas cu pas lucrurile.
-Eu trebuie să plec.
-Bine.Ne vedem diseară?
-Sigur .Spun şi îi aplic un sărut pe frunte.
Azi Marco trebuie s-o aştepte in aeroport pe verișoara mea,Clara,de azi şi ea o să locuiască cu noi. Marco nu a spus nimic cand a afalt de ea , ba mai mult a foat bucuros. La cum il ştiu eu mai mult ca sigur se va da la ea , doar ca va avea o surpriză , ea nu se lasă uşor , şi când spun asta ştiu sigur . Nu îi prea plac băieții direcți , care se chinuie să cucereasca o fată . Ei îi plac băieții clasici, simpli si atenti.Iar în legătură cu Alex , ei bine el a fost mai mult decat bucuros să vadă fetița de acum 10 ani. Clara era si singura rudă a mea , ei bine , ea şi familia ei. Dar ei nu mă plac aşa că nu țin legătură cu ei.
Am urcat în mașină şi am pornit repede pe autostradă.Azi trebuia să fac ultimul transport, dar de data aceasta cu un amic. Aşa că m-am dus singur.