Sunt Allyson și am 16 ani. Locuiesc împreună cu părinții mei , tatăl meu, Marco, mama mea, Carla, sora mea Rose și fratele meu Nick, intr-o casă mare cu două etaje.
Camera mea are vederea la stradă și are cea mai frumoasă priveliște.
Astăzi este prima zi de școală, mai bine spus prima zi de clasa a X- a.
- Allyson! Strigă mama de jos.
- Da...Spun cu o voce de adormită.
- Pregătește-te, prietenele tale te așteaptă să plecați la școală.
Mă trezesc ușor din pat și mă îndrept spre baie unde îmi fac rutina de dimineață.
După deschid ușa dulapului și privesc hainele.
Multe opțiuni, nu că aș fi în ton cu moda, dar nici în urmă, port ce cred că mă avantajează și mă prinde.Mereu am spus că fetele sunt frumoase în hainele în care se simt bine și în largul lor.
După câteva minute de făcut dezastru, îmi iau un tricou alb simplu.Peste, o cămașă lejeră cu mânecile îndoite și o pereche de blugi,iar în picioare tenișii mei preferați .
După ce mă mai aranjez în oglindă puțin, iau ghiozdanul și fug jos unde mă așteptau fetele.*La școală*
Nerăbdătoare, parcă ar fi
prima zi de școală, în care intram în clasa a I-a. Mergeam încet, pășind ca pe un covor roșu.
Aerul de " primă zi de școală " e atât de plăcut, te face să vi cu drag la școală,mda...deși știm că după vrei vacanță.Mă îndrept spre colegii mei care se îndreaptă spre noua noastră clasă.
Intrăm în clasă și ne așezăm fiecare cum dorim și desigur cu un coleg de bancă.
Venind și noul diriginte,se prezintă iar noi la fel în așa fel încât să ne cunoaștem mai bine.
După plecarea domnului diriginte începem ca de obicei cu " mi-a fost dor de voi ", " ce bine arăți " și alte prostii.Deși știm că sunt minciuni, tot le spunm.După 6 ore de stat la școală, pornesc singură,ca deobicei, pe drum spre casă.
Ajung acasă, după un drum lung și plictisitor,iar primul lucru care îl fac e să-mi arunc ghiozdanul pe jos și fug la bucătărie. Aici mama pregătea ceva de mâncare.
După ce o ajut pe draga mea mamă cu ce am putut eu,adică să pun masa și altele, mănânc și fug direct în cameră.După mult timp îmi verific telefonul. Nimic. Perfect.
Adorm, deși nu știu cum sau când se întâmplă asta.