Capitolul 25

63 5 0
                                    


Deodată aud un mic lătrat ce venea din spatele usii, camerei mele, atunci revin cu picioarele pe pământ din gândurile mele şi mă ridic din pat . Podeaua era aşa rece la atingerea picioarelor mele . Fiecare pas pe care il făceam era ca si cum aş călca pe asfalt .

Deschid uşa , iar in fața ei era Max , cățeluşul meu .Cu o privire dulce si jucăușă, lătra şi dădea din coadă.

- Bună dimineața, Max! Vino aici! Şi intră rapid in camera mea .Şi cum era oboşnuit se urcă in pat şi se asează pe pătura cu care eu mă inveleam.

- Ohh , desigur , te-ai urcat în pat ca să ne jucăm. Dar acum nu pot .Dă-te jos din pat !Trebuie să-l fac . Adaug eu trăgând de pătura pe ca stătea Max ghemuit.

-Haiii Max! Adaug eu ridicându-l in sus şi punandu-l jos pe podea. Ca mai apoi să aud de la el un ignet .

- Vrei să ieşim la plimbare?Normal că vrei . Uitându-mă la el cum dă din coadă fericit la auzul cuvintelor mele.

După ce am făcut cât de cât curat in camera mea . M-am îmbrăcat şi l-am luat pe Max la plimbare. M-am gândit că nu prea am mai petrecut timpul cu el şi cum Aiden nu mai dă nici un semn de viață, chiar dacă am încercat să dau de el şi el nu răspunde, am spus să stau cu Max . El mă face să zâmbesc şi să stau calmă.

Plimbându-ne pe fiecare stradă pe care Max o alege ,ne îndepărtăm din ce il ce mai mult de casă şi ne apropiam de un parc .

- Vrei in parc băiete? Spun eu iar tot ce primesc este un lăstrat ca răspuns. Deci l-am luat ca un da .

- Biiine, hai in parc.

Imediat cum am intrat in parc, Max a inceput să se agite şi să alerge , iar după el şi eu.

- Mai uşor Max! Spun eu încercând să mă opun fugii lui , dar in zadar , el alerga de parcă ar fi vazut holul cu mâncare.

Am alergat aşa o alee întreagă până am ajuns in partea cu băncuțe .

- Aici vrei băiete ? Şi din nou tot ce aud este un lătrat ca răspuns şi un dat din coadă.

Deşi nu ştiam de ce face aşa l-am urmat .

Dar când ne-am apropiat de o bancă nu mi-a venit să cred , Aiden stătea pe aceea bancă cu o fată. Max lătra şi dădea in sus , eu eram prea şocată şi din greșeală i-am dat drumul la lesă . Iar el a fugit la Aiden .

M-am apropiat şi eu încet şi l-am văzut pe Aiden cum il ține de lasă şi se holbează la mine .

- Ally!? Ce faci tu aici ?Spune Aiden ridicându-se şi aşezându-se in fața acelei fete.

- Eu? E un parc şi am venit ,după cum bine se vede ,cu Max la plimbare. Tu ce faci aici? Spun eu încercând să ii văd fața fetei , dar Aiden se asigura că nu o voi face.

- Păi vezi tu...Dar l-am întrerup .

- Eşti la o întâlnire? Spun eu apropriindu-mă mai mult de el .

- Ăăă ... Nu avea nimic de spus . Deci am început iar eu să vorbesc .

- Ea cine e? Dă-te la o parte să o văd . Spun şi il trag într-o parte .

- Ally.... Il aud cum îmi pronunță Aiden numele uşor.

- Ohh, Melissa . Mi-a fost dor de tine scumpo. Spun eu către fata cu parul lung ce ii acoperea fața. Ea nu a scos nici un sunt însă se uita la mine uimită.

O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum