*Perspectiva lui Kriss*
Sper că Aiden a rezolvat cu Ally.. Sunt perfecți împreună și ar fi păcat să se piardă unul pe altul. El o iubește mult și pun pariu ca e reciproc.
- Kriss, la ce te gândești? Spune Danya trezindu-mă din gândurile mele.
- Ăăă? La nimic. Ți-e frig,mergem acasă?. Spun aplicându-i un sărut pe frunte.
- Da, hai acasă. Îmbrățișându-mă
Nici nu am observat când eu și Dany am ajuns la intrarea în cabană.
Desigur că ii deschid ușa iubitei mele să intre și după o urmez.- Eu mă duc sus să fac un duș. Mă înștiințează Dany.
- Bine.Eu o să-i caut pe Ally și Aiden.
Și cu asta ma îndrept spre living unde ce să vezi. Ally dormea la Aiden în brațe.
- Auuuu, ce dulce. Spun eu în șoaptă.
- Șhhh..O s-o trezești și nu vreau asta. Spune Aiden care o mângâia pe cap pe Ally.
- Și? Povestește. spun eu în timp ce ma așez pe măsuța din fața canapelei.
- A fost... nu știu cum să-ți spun... A fost perfect.. Ca să nu mai spun ca e drăguță când se înroșește.
- Adică? Sa înțeleg ca sunteți împreună? Spune Kriss cu un zâmbet pe față. Chiar o iubește, vad asta în privirea lui când vorbește despre ea. Îi apare o sclipire ce numai Ally o provoacă. Și văd de ce o iubește. Ally e o persoană deosebită, specială. Frumoasă în interior dar și în exterior.
Nu spun bine întrebare ca în cameră își face apariția Dany. Are cred ca a auzit. Ceea ce nu ar fi rău. E momentul să afle și ea.
- Cine să fie împreună? Întreabă Dany uimită.
- Heii..Ai terminat? Spun eu.
- Da, spune cine sa fie împreună. Insistând.
- Eu și Ally. Spune Aiden hotărât să îi spună tot Danyei
În sfârșit spune și el adevărul.. Îmi e prieten dar faptul că ascundeam ceva de Dany nu-mi plăcea. Chiar dacă nu era grav .- Cum adică tu și Ally? Parcă am spus să nu te îndrăgostește de prietenele mele. Spune ea deranjată.
- Dar de ce Dany? Spun eu ridicându-mă la ea.
- Pentru că se poate întâmpla ca relațiile într-una grup de prieteni sa se termine urât. Înțelegem într-un fel de ce nu vrea dar putea să le dea o șansă. Știam că ea tine la toți și ne vrea binele dar era exagerată reacția.
- E un motiv stupid. Spun eu. Și chiar era, Aiden o iubește pe Ally și sunt sigur ca și invers, dar motivul ăsta era banal.
- Aaa, da?! Ok, stai cu ea.Și pleacă nervoasă in cameră.
Ma îndrept spre ea și o trag de mână.. dar degeaba ea scapă și fuge sus, în cameră.
Atunci mă enervez și pornesc după ea in cameră lăsându-l pe Aiden și Ally, care tocmai se trezise, singuri.*Perspectiva lui Ally *
Mă trezesc pentru că în cameră era gălăgie și îl vad pe Aiden nervos.
- Ce s-a întâmplat? Îl întreb îngrijorată
- Ohhh..te-ai trezit. Nimic important. Spune nesigur pe el.
- Aiden.. Spune! Ma rog de el știind că s-a întâmplat ceva.
- Sora mea, nu ne acceptă. Și asta mă enervează. Spune ridicându-se de pe canapea.
- De ce? Ridicându-mă și eu.
- Nu știu , dar o rezolv eu. Și pleacă din încăpere.
Mai bine aflu singură despre ce e vorba. Îmi va spune ea tot și poate ajungem la o rezolvare.
Mă îndrept spre camera prietenei mele unde se auzea certuri. Kriss și Danya se certau și se certau rău.
-Nu înțeleg de ce faci asta.Spune Kriss cu tonul ridicat.
- Nu vreau ca ei doi fie împreună. Ea deja i-a acaparat atenția, și eu... ei bine.... îl vreau lângă mine, doar e fratele meu,nu vreau să-l împart cu prietenele mele.
- Și eu ce sunt? Spune Kriss afectat de ce a spus ea.
- Tu ești mereu lângă mine și te iubesc.. Dar nu vreau ca cea mai bună prietenă să fie cu fratele meu.
- Ok,încheiem aici.
Deci asta e... o deranjează. Păi hai ca voie rezolva eu problema.
Mă îndrept spre camera mea și îmi scot hainele din dulap. Caut bagajul și încep sa așez hainele în el.
Nu durează mult și termin.. Ma asigur ca nu este nimeni și cobor scările..., am norocul că nu m-a văzut nimeni ieșind pe ușă.Drumul până la cea mai apropiată stație nu a fost foarte lung sau poate nu mi-am dat eu seama. Dat fiind faptul că m-am tot gândit. Poate are dreptate? Dar țin prea mult la Aiden să-l las. Ohhh, trebuie să-mi pun ordine în gânduri.
Nici nu observat că autobuzul a și ajuns. Urc în el și îmi găsesc un loc, am de mers până acasă foarte mult.
- Hei! E ocupat locul de lângă tine?
- Ăă!? Îmi ridic eu privirea spre cel care tocmai m-a întrebat ceva.
Oare cine e?