Muzica a început să se audă cum am intrat pe uşa depozitului,asurzitoare ca de obicei .De cum ne apropiam mai mult de camera unde toți se strângeau, cu atât mai mult se auzea mai tare,iar cum muzica dată la maxim nu era de ajuns , în rochia asta mă simțeam ciudat , de parcă nu aş fi eu , iar pantofii mă făceau să mă simt cu mult mai înaltă de cât eram,nu eram eu, in noaptea asta chiar nu eram eu.
-Hai ,Ally! Am auzit vocea Kirrei care era mai mult un țipăt in tot zgomotul ăla. Fete care strigau , băieții ce fluierau, şi muzica ce devenea din ce in ce mai energică.
-Vin . Am spus urmărindu-mi prietena,dar nu a durat nici un minut ca să o pierd prin mulțimea de băieți şi fete ce dansau cu frenezie.
Mă uitam in jurul meu şi nu mi se părea nici o față cunoscută, eram lovită de soldurile fetelor care dansau cu oricine era pe lângă a ele. Altele se mişcau laşciv pe lângă băieții de lângă ele, unele erau pe mese făcând cel mai mare show pentru băieții de la mese.Şi nu m-aş mira de ce să nu le placă, tipii ăştia sunt cei mai mitocani , unii dintre ei au prietenele lângă ei şi tot se holbeazală la fetele aproape dezbrăcate.
Deodată simt cum cineva mă ia de încheietură şi mă trage brusc spre el.-Măi,măi.Ce avem noi aici?
-Cine eşti tu ? Am spus uitându-mă urât la băiatul din fața mea.Era cu câțiva centimetri mai înalt ca mine , dar corpul lui era de trei ori cât al meu . Masiv , plin de muşchi. Era îmbrăcat tot în negru accentuându-i tenul bronza şi ochii verzi măslinii.
-Uşor prințesă, nu fii arțăgoasă cu mine.
-Dă-mi drumul! Acum! Am încercat să scap din strâmtoare, dar el era mult mai puternic ca mine şi cu cât mă zbătea mai rău , cu atât strâmtoarea devenea mai insuportabilă.
-Ahhh,eşti rea..,îmi place! Fetele ca tine sunt aşa deliciase şi bune. Mai ales în pat. Începusem să îmi fie teamă. Dar am rămas cu o expresie curajoasă.
-Dă-mi drumul nenorocitule!
-Păstrează răutatea asta pentru când vom fi în pat ,prințesă.
-Heii, tu ,dă-i drumul! Acum!
Mi-am intors privirea ,iar in spatele meu era Marco cu o sticlă de bere in mână şi care deabea se ținea pe picioare.
-Frate ,ai destule fete pe aici. Ea este a mea! Când am auzit ultima propoziție ,m-am intors la el şi i-am adresat o privire urâtă.
-Bă ,tu nu auzi să ii dai drumul? Şi in momentul acela am fost trasă de Marco din brațele băiatului necunoscut.
-Am spus că este a mea!
Şi băiatul necunoscut i-a dat un pumn direct in față , Marco dându-se puțin pe spate , ținându-se de mine să nu cadă.
-Tu ai vrut-o amice !
Marco a sărit pe el punându-l la pământ , ca mai apoi să îi aplice lovituri de stânga si de dreapta . Mă uitam la ei uimită că se băteau , dar mai ales pentru cine . Marco mă ura , de ce mă apără acum?
Marco s-a ridicat de pe el ,nu înainte să îi mai dea o lovitură cu piciorul . S-a şters la gura şi s-a îndepărtat de el .-Altă dată să te mai pui cu mine , jegosule.S-a întors la mine şi m-a apucat de mână. Hai , Ally . Părea că alcoolul din el a dispărut, ca şi cum bătaia asta i-a dat luciditate ,posibil de la adrenalina pe care a simțit-o,era un alt Marco, unul pe care eu nu l-am mai văzut .
-Dar.. Marco mă tragea după el ,cu toate că deabea mă țineam pe picoare.
-Marco ..,Marco...,Marco stai!