Capitolul 22

75 8 0
                                    

* După câteva zile *

Vestea că eu şi Aiden, într-un fel ne-am împăcat a adus fericire pe chipurile lui Danya şi a lui Kriss. Erau mândri că planul lor a fost un succes .

Au trecut câteva zile de când eu şi Aiden ne vedem .Totul începe să fie ca la inceput , ba chiar mai mult , acum petrecem foarte mult timp împreună , mergem la film , in parc , chiar şi la fotbal .
Suntem mai mult decât uniți acum.

- La ce te gândești Ally? Vocea surorii mele mă aduce cu picioarele pe pământ.

- La ale mele . Ce faci aici? Întreb eu văzând că era poziționată în pragul uşii mele.

- Am nevoie de un sfat. Spune ea asezandu-se lângă mine , turceşte. Ok , ori eu sunt cu capul in nori , ori Rose , sora mea, fata cu care mă cert mereu , vrea , de la mine , un sfat.Serios?

- Stai...ce vrei ? Făcând ochii mari. Un sfat? Tu? De la mine? Ți-a căzut ceva in cap?

- Ohh, mai taci . Zii mă ajuți sau nu? Dând ochii peste cap .

- Da , te ajut. Deci ascult. Ce ai pățit? Luând o pernă in brațe şi apropiindu-mă de Rose.

- Păi, e vorba de un băiat. ..Ahaaa asta era , un băiat.

- Uuuuu, cine e tipu'? Îl cunosc? Nu-mi venea să cred că draga mea surioară e îndrăgostită şi că mie îmi cere sfaturi .

- Ăă, este puțin , doar puțin mai mare ca mine , adică are 17 ani . Are o voce super flumoasă, iubeşte să joace fotbal şi ... Mai mare ca ea, toate descrierile astea... , ok nu sunt eu detectiv, dar îmi sună cunoscut .... şi il cheamă Lucas . Când am auzit cum il chemă gândul meu a fugit fix la colegul meu , pentru că alt Lucas nu ştiam. Dar e de nevăzut, băiatul ăla e unul din cei mai adorați băieți din şcoală.

-Meyer ?? Colegul meu ? Lucas Meyer? Nu-mi vine să cred că el este . Adică ştiu bine că e foarte pretențios când vine vorba de fete. Nu că sora mea nu ar arăta bine . Ohh, ba da . Are corpul bine facut , asta datorită faptului că joacă handbal şi că merge la sală cam de două ori pe săptămână, ne întâlnim mereu . Dar Lucas, ştiu cum este .

-Da. El.

- El ştie? Întreb eu luandu-mi telefonul in mână.

- Nu . De asta vreau să mă ajuți. Ohh , e îndrăgostită. Altfel nu ar fi aşa disperată

- Mâine Lucas vine la noi. Tocmai l-am invitat . Spun eu lăsând telefonul deoparte

- Ceee ?? De ce ai făcut asta? Întreabă panicată .

- Unu , tu trebuie să ii spui şi doi , pentru că am un caiet la el. Mințea in legătură cu caietul . Dar era singura soluție să o calmez.

- Minți ,nu? Evident că îşi da sema că mint , doar râd când spun o minciună. Urăsc asta . Nu pot sa spun o minciună sau să ascund ceva că încep să râd.

- Ohh, la naiba . Cu ce mă îmbrac? Adaugă ea devenind din ce in ce mai stresata .Uau , asta ii trece ei in cap . In loc să se gândeascăce o să ii spună sau cum o să ii spună. Ea tot la cum o să se îmbrace ii stă capul .

- Simplu . Lui ii plac culorile închise. Te îmbraci intr-o rochie neagră din piele şi o bluză sau vezi tu ceva să se potrivească.

- Ok . Ma duc la somn . Dacă o să dorm... Trebuie să ma gândesc bine. Şi iese din camera mea.

* A doua zi*

- Vorbim mai încolo . Dacă vrei vii la mine diseară. I-am spus lui Aiden de planul meu , cum vreau eu să ii fac pe cei doi să vorbească, iar el a înțeles. I-am spus asta pentru că nu vroiam să înțeleagă altceva.

- Ok , cum arăt? Spune Rose intrând in camera mea , îmbrăcată intr-o rochiță din piele şi un tricou cu manecile lungi , scurt deasupra bazinului, arătându-i abdomenul frumos. Şi o cămașă legată la talie.

- Wou..Îmi place. Dar aia nu era bluza mea?

- Da. Nu te superi,nu-i aşa?

- Nu-i nimic . Hai jos acum . Lucas este pe drum . Mi-a dat mesaj că o să ajungă în 10 minute.

-Ohh. Şi cum vom face? Întreabă ea emoționată.

-Păi, tu o să stai la bucătărie, eu il invit in casă şi il aduc aici. O să bag un pretext că am telefonul il camera mea şi ii spun să aștepte şi de aici te descurci. Nu ştiam dacă planul o să funcționeze, adică Lucas e un baiat isteț.

- Ok . Şi in acel moment soneria a inceput să sune.

- Ohh, Lucas . Întră. Spun politicoasă.

- Ți-am adus caietul ,pisi. Mda, aşa îmi spune el "pisi", din prima zi când ne-am cunoscut mă tot strigă aşa . Chiar şi de față cu profesorii.

- Ham! Spune eu ironică.

- Nu cred că şti cum merg lucrurile cu animalele. Spune el incruntandu-se. Tu trebuie să faci " miauu, miauuu" .

- Haha . Treci in casă. Impindându-l înăuntru.

- Uuuu, îmi place când eşti dură. Cu un zâmbet pervers.

- Treci in bucătărie , mă duc să îmi iau telefonul.Acum începe planul.

- Bine . Şi se îndreaptă spre bucătărie.

* Perspectiva lui Rose*

Oare arăt bine? Uhhh, am emoții. Țin la fel foarte mult mai ales de când cei din a 12- a se lua de mine .

- Heii! Spune răzâmându-se de masă.

- Heii! Şi mă întorc la el.Acesta când mă vede face o privire uimită şi se uită la mine din cap până in picioare.

- Tu ? Ce cauți aici? Spune el cu o voce răgușită.

- Aici locuiesc. Spun uitandu-ma prin casă.

- Nu stiam că Ally are o soră aşa frumoasă. Vocea lui devenind mai serioasă dar uşor jucăușă.

- Ăă, mulțumesc! Simțindu-mi obraji cum capătă o altă culoare şi incep să-mi ardă. Şi cred că şi el a observat asta , pentru că zâmbetul lui l-a trădat.

- Şi cum te chiamă pe tine? Venind mai aproape de mine.

- Rose . Spun simplu . Simțeam cum mi se înmoaie picioarele când vedeam că se apropie de mine. Şi cum tot sângele începe să-mi curgă si mai tare prin vene , iar inima mea să îmi bată din ce in ce mai tare.

- Hmmm, Rose ?Spune apropiindu-se si mai tare de mine , acum fiind la un pas de mine.

- Da . Spun încercând să-mi stăpânesc emoțiile.

- Eşti mai frumoasă decât îmi amintesc eu . Soptindu-mi în ureche , facandu-ma sa mă inmoi şi mai tare şi sa-mi transpire palmele.

- Hmmm ..Adaugă el in timp ce imi cuprinde talia , apropiindu-ma de el. Uitandu-se in ochii mei .

-Ce ?Spun ușor stânjenit

- Mâine ai ceva in program? Dandu-mi drumul şi zambindu-mi cald.

-Nu . De ce?Emotiile deja îmi cuprinsese corpul . Nu ştiam cat mai pot sta in picioare . Mă bucur că nu am luat pantofi.

- Vrei să mergi cu mine la un film? Spune punamdu-si o mână la ceafa.

- Ăăă, eu? Sigur , de ce nu . Şi ii zâmbesc.

*Noaptea*

* Perspectiva lui Ally*

- Crezi că ți-a mers planul ? Spune Aiden in timp ce imi mângâia părul.

- Eu cred că da. Nu am intrebat-o nimic şi nici ea nu mi-a spus . Deci astept să văd . Spun ridicându-mi privirea .

- Lasă asta acum . Dormi. Mâine am o surpriză pentru tine. Sărutandu-mi frunte , nasul , obrajii ca intr-un final să-şi preseze buzele de ale mele.





O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum