Capitolul 20

76 9 0
                                    

Ce iepuraș drăguț.

- Hei micuțule,vino aici! Acea mică creatură a păduri țopăia spre mine cu repeziciune, nu știam că animalele sălbatice vin la oameni.

- Cât de pufos ești. Luându-l în brațe. Era așa mic și pufos iar urechile lui lungi îmi gâdilau pielea.

Dar era un vis.Eu eram în cort, pe pământul cel tare învelită cu o pătură pufoasă iar mâna lui Aiden peste mine. Mă întrebam de ce mă gâdilă, asta era datorită degetelor  lui.

Vroiam sa mă ridic, dar cum mână lui mă oprea, iar piciorul lui greu era peste picioarele mele, puține șanse sa ies de sub el.

- Ohhh..Dă-te jos sac de carne și oase... Spun ridicând de piciorul lui care era atât de greu. Nu ca ar fi fost gras, dar spre deosebire de mine el era solid și ca orice băiat, era mai greu decât mine.

- Mmmm?!?..Încă 5 minute. Adaugă el somnoros. Și cum poate sa doarmă când eu fac atâta zgomot și vorbesc așa tare. Ciudat om.

- Ahhh..Mai taci. Spun încercând sa ies din cort când deodată două mâini mă prind de talie. Și în secunda următoare sunt peste Aiden.

Corpul meu îl atingea pe al lui perfect iar fata mea era la nivelul umerilor lui, foarte aproape de fața lui, care acum mă privea triumfător după ce a reușit să facă. A reușit să mă pună jos fără să facă vreun efort. A reușit să mă lase fără cuvinte și a reușit să mă facă să simt lucruri de care îmi era temă.

- Pleci fără sa spui neața? Hmmm.. Nu e frumos așa. Spune el în cele din urmă cu un zâmbet pe față. Dacă nu ar fi așa de nesuferit, aș spune că are un zâmbet frumos, Dar care nu-l întrece pe a lui Alex.

- Ămm... Neața.

- Păi în afară de asta, mai vreau ceva.. Și se întoarce cu mine. Asta făcând ca eu să stau dedesubt iar el deasupra.

- Ăăă.. Ce crezi că faci? Întreb eu încercând să ies din situația asta.

- Vreau lucrul de care îmi e dor. Te vreau pe tine. Îți vreau buzele dulci , trupul. Te vreau toată..a mea. Spune în timp ce își aplecă fața peste a mea și mă sărută.

- Ești rea... Vreau un sărut. Nu mi-l poți da? Spune ușor trist.

- Nup. Răspunzând eu ușor . Aș fi putut să-l sărut, dar nu.

- Bine tu ai vrut-o. Și începe să mă gâdile și să îmi sărute gatul.

- Nu..Gata , gata.. Spun eu printre râsete.

- Mă săruți? Ma întrebă uitându-se în ochii mei. Încercăm să nu îi cedez.

- Nu! Spun hotărâtă să nu îi cedez. Nu vroiam, nu vreau să mai am vreo legătură cu el. Chiar dacă aș putea să-l iert.

- Nu?! Bine Ally, acum mă obligi sa recurg la ceva ce n-o să-ți placă. Iar după asta îmi bagă mâinile pe sub bluza mea în timp ce-mi sărută gatul și imo mușcă ușor pielea.

- T-termină. 

- Nu vreau! Vreau să te sărut,și nu te las până nu obțin ce vreau. Adaugă el în timp ce-mi săruta gâtul.

- Dar,dar... Nu apuc să îmi termin propoziția că îmi simt buzele presate de ale lui.

-Răspunde-mi ,Ally! O să te mușc dacă nu o faci. Spune serios spre mine. Nu vroiam sa mă muște, dar nici să ii răspund. Vroiam sa mă lase în pace.

- Nu..,nu-ți raspund la nimic. Adaug eu serioasă. Iar acesta se ține de cuvânt, îmi mușcă atât de tare buza încă simt cum îmi prelinge un fir de sânge pe față. Acum să plâng de durere sau să-l pocnesc pe idiot pentru ce a făcut.

- Dă-te jos, acum! Spun tramtindu-l de pe mine.

- Eu ți-am spus ca asta am să fac. Asta pățești dacă ești fată rea.Adaugă el amuzat.

- Ahhh...Și ies din cort dând ochii cu Kriss care își aranja hainele pe el.

- Aucii.Ce ai pățit la buză? Se pare ca Aiden e cam rău, mușcă. Spune Kriss zâmbind amuzat.

- Idiot...De ce ești îmbrăcat așa?

- Mergem pe munte. Pregătiți-vă și voi. Răspunde el uitându-se la mine.

- Bine. Și intru din nou în cort.

*Pe munte *

*Perspectiva lui Kriss *

- Mergem până la sfârșitul potecii. Trebuie sa vedem apusul. Pun pariu că e o priveliște minunată. Spun eu atrăgându-le privirea spre mine.

- Dar sunt două poteci, Kriss? Pe care o luăm? Întrebă Aiden uitându-se la cele două drumuri

- Ohhh.. Am uitat care e cea bună. Spun punând mâna la ceafă și uitându-mă in aceiași direcție ca a lui Aiden.

- Și cum facem? Adaugă Ally venind lângă noi.

- Ne despărțim... Eu și Kriss în stânga, tu și Aiden în dreapta. Spune Danya arătând entuziasmată către cele doua poteci.

- Dar de ce nu pot veni cu tine? De ce cu el? Adaugă Ally deranjată de idee.

- Pentru ca vreau sa fiu singură cu el. Hai,Ally! Te rog! Fă-o pentru mine. Spune Dany către Ally.

-Bine, dar nu stăm mult. Adăuga Ally, făcând-o pe prietena ei să sară la ea în brațe.

O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum