Capitolul 8

123 10 0
                                    

- Te-am întrebat dacă e liber?

- Nu, poți să stai.

- Hmmm, se pare ca avem o fată tristă aici. Spune aplecându-se spre mine.

-Dar tu cine ești? Îl întreb neștiind cine e și de ce se bagă în seamă cu mine .

- Un băiat. Răspunzand direct .

Ok, el credea că eu nu vad ca e băiat? Am observat și eu asta și am mai observat ca e frumușel..dar tot la ale mele mă gândesc.

- Am observat asta și eu. Spun așezându-mă mai bine.

- Sunt Alexander. Sau Alex, încântat. Acordându-mi un zâmbet.

- Allyson sau Ally. Raspund sec și fără chef. Nu ca aveam chef, dar mai eram și obosită.

- Șii.. Ally.. De ce ești singură la ora asta? întrebanand cu o privire curioasă . Mă gândeam dacă să îi răspund sau nu.

- Îți pasă..? Spun sec.

- Având în vedere ca nu prea am ce face până ajung acasă și cum tu ești așa drăguță și nu am cum sa te las tristă.. Da îmi pasă. Roșesc puțin la auzul cuvintelor lui și accept să îi spun.

- Ok.. Și încep eu sa ii povestesc tot ce am pățit.

Deși pare ciudat, băiatul ăsta mă făcea să mă descarc în fața lui.. și sincer chiar dacă nu îl cunoșteam ,prezența lui îmi plăcea.Iti dădea senzația de protecție și ce siguranță. Era ca un prieten vechi care știe tot despre tine și știe cum să-ti vorbească.

- Allyson, eu spun să ai răbdare.. toate se așează, iar tu, te rog nu mai fii tristă.Nici o fată nu merită să plângă după un băiat.Imi spune rostind fiecare cuvânt blând și lejer

-Mulțumesc! Chiar ești deosebit.

- Ehh, nu pot spune asta dar sunt realist. Spune punând mână la ceafă.

- Crede-mă, ești deosebit.

- Accept ce spui dacă accepți să-mi dai nr tău.

- Ce faci cu el? # oare de ce ti-l cere ,sa mai vorbească cu tine ,nu? Ohh, mai taci.

- Ai un caracter super și sincer nu vreau sa pierd ocazia să țin legătură cu tine. Deci.Ce zici?

- Desigur, cu cea mai mare plăcere. Zâmbind.

- Și uite și un zâmbet. Zâmbind si el la rândul lui.

În timp ce ii dădeam nr observ că sunt aproape de casă. Și mă ridic.

- Asta e nr meu. Eu acum trebuie sa plec.Ne mai vedem. Sunt aproape de casă.

- Ok, mă bucur că te-am cunoscut.

După ce cobor, mă înțelept direct spre casă.

...

Intru în casă fără să mă audă nimeni și urc la mine în cameră..

Îmi fac un duș, apoi mă schimb și mă așez în pat.
Încercam să dorm când am primit un mesaj.

Alex: Noapte bună!

Eu: Noapte bună!

Și adorm imediat după ce trimit mesajul.

O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum