Capitolul 36

44 4 3
                                    

Am coborât toate jos pentru a-l întâmpina pe Derek.Clara era foarte entuziasmată să-şi vadă verişorul după 9 ani. Ea a spus că la vârsta de 11 ani nu l-a mai văzut pe Derek. Înainte , el, mergea mereu in vizită la familia ei , el şi prietenul lui. Iar de atunci nu s-au mai întâlnit , doar au vorbit la telefon câteodată.

-Cap de nucă!!!Ce dor mi-a fost de tine. Ally şi cu mine ne-am uitat una la alta mirare , iar apoi am început să râdem de porecla ce tocmai a fost spusă de Clara , cu destinația către nimeni altul decât durul Derek.L-am primit pe acesta cum incepe să se încrunte .

-Clara! Nu-mi mai spune aşa. Derek s-a încruntat uitandu-se urat la verișoara lui , dar i-a trecut repede, lund-o în brațe. Şi mie mi-a fost dor de tine prințeso. Am zâmbit ușor privind şcena care era foarte drăguță şi emoționantă.Să-ți vezi un membru al familie poate să fie frumos. Mă bucur pentru el că are măcar o rudă de sânge care ii este apropiată.

-Nu mai sunt prințesă, acum sunt regină! Spune Clara dându-şi cu mâna prin păr, apoi râzând.

-Chiar dacă ai crescut tot prințesă eşti. Eu văd şi acum în tine fetița de 9 ani care se juca cu păpuși şi care mă chinuia in căsuța din copac.Era aşa de diferit acum , calm , mult mai calm ca inainte şi deschis. Priveam cu băiatul pe care îl plac se schimbă, şi se schimbă în bine. Îşi arăta laturi pe care nici nu ştiam că le are .

-Eu mă duc să-l trezesc pe Marco. Era cam nervos azi. De ce nu puneți voi masa? Am abrobat din cap şi m-am îndreptat imprună cu Derek şi Clara in bucătărie. Am pus masa şi am aşteptat ca Marco şi Ally să coboare.
Clar Ally avea un plan de a se răzbuna pentru ce i-a facut de dimineață. La cum o cunosc eu , sigur Marco va suferi de crize de nervi.

*Perspectiva lui Ally*

Mi-am lăsat prietenii să facă toată treaba ,iar eu m-am îndreptat spre camera unde dormea victima mea.
Am să îi plătesc pentru faza de dimineață. Am deschis uşa uşor pentru a nu-l trezi, stătea tolanit în pat cu un picior jos din pat şi cu restul corpului împrăștiat. Am închis uşa după mine şi m-am apropriat uşor de patul lui ,am luat tubul de culoare şi mi-am pus in mână o cantitate destul de mare , apoi am întins culoarea şi pe cealaltă mână şi am inceput uşor să ii dau prin păr. Nu a durat mult până Marco s-a trezit şi m-a văzut lângă el.

-Ally, ce faci aici? Ce ai pe mâini? M-am abținut să nu râd, era somnoros şi albastru în cap.

-Nimic , hai la masă. Apoi am ieșit repede din camera lui . Am pornit repede pe hol , iar când am ajuns la prima treaptă a scării un țipăt puternic s-a auzit în urma mea.
Am luat-o la fugă pe scări până in bucătărie, apoi m-am ascuns în spatele mesei de lucru.

-ALLYSON!!!! EŞTI MOARTĂ CÂND TE PRIND. Abia îmi puteam reține râsul isteric care mi-l provoca fiecare țipăt al lui .

-Unde e ? Am făcut ochii mari când am auzit vocea lui Marco mai aproape de mine . Ca să nu aibă ocazia să mă prindă am început să merg ca un copil mic care încă nu a învăț să meargă şi merge de-a buşilea.Nu am făcut nici măcar un metru că mi-am simțit talia prinsă ,iar corpul ridicat în aer, apoi trântit de corpul lui Marco.

-Aici erai, afurisito. Am vrut să-mi abțin râsul. Dar degeaba , am izbucnit imediat făcându-l pe Marco să se enerveze şi mai rău. Uite ce mi-ai făcut la păr!Cum m-ai scot eu culoarea asta ?

-Ai meritat-o .Spun eu.

-Bine , am meritat-o. Ce zici de o îmbrățișare? Clar nu era de bine.
Şi ştiu pentru că atunci când face asta , ies mai mult în bucăți decât întreagă.

O viață complicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum