Han låg över mig på soffan utan att lägga sin vikt på mig samtidigt som han ivrigt kysste mig som om det inte fanns någon morgondag. Jag visste att Harry ville gå längre med detta än vad vi borde, vilket var otroligt lockande. Både hans och min tröja låg på golvet, och jag kunde nu blotta hans tatueringar igenom något annat än en bild på Rose telefon. Hans kropp var fylld med lust och jag hade aldrig känt mig så upphetsad i hela mitt liv. Dock så låg skulden och bara växte i min mage, innan den sedan bröt igenom. Det var därför som jag försiktigt placerade mina handflator på Harrys bara bröst och puttade ifrån honom en bit för att sära på våra sammanlänkade läppar.
Han slutade att kyssa mig med hans svullna läppar och tittade förundrar på mig.
''I can't do this...''mumlade jag utan att möta hans blick. Det hela lät så lamt när det kom ifrån mina läppar. Harry försökte fånga min blick, men misslyckades.
''What is it that you can't do?'' frågade han mig oförstående medan han låg kvar över mig på soffan. Jag suckade.
''This...be here with you'' sa jag tyst.
''What's holding you back, Skyler? This makes me feel so lucky, and that's something I haven't felt in a long time'' sa Harry åt mig. På något sätt fick hans ärliga blick mig att tro på vartenda ord som han sa.
''Jace of course, I'm cheating on my boyfriend right now, with a arrogant player that I barely know, a guy that everyone tells me to stay away from, the same guy that stalked me, left me in the woods, all alone in the middle of the night, and the man who takes home new girls every weekend and doesn't care about anyone else but himself...'' sa jag åt honom och begravde frustrerat mitt ansikte i mina händer.
''But you're not like the others, Skyler, I've still treated you better durning this few weeks we've known each other than any boy ever have, remember when you were going to spend your sixteenth birthday together with Jace and he didn't even show up?'' frågade Harry mig. Jag kom ihåg det som om det vore igår. Min bror och mina föräldrar var borta över helgen och jag bjöd över Jace. På telefon sa han att han skulle komma, så jag satt ensam och väntade på honom hela kvällen. Nästa dag sa han att han hade glömt bort...
''It creeps me out a little that you know about that'' sa jag bara åt honom och tog bort mina händer ifrån mitt ansikte.
''Just give me this, Skyler, make me feel love for just once, that's all I'm asking you for...'' bad han mig. Det fanns något desperat i hans röst som fick mig alldeles svag.
''I don't love you, Harry...'' sa jag åt honom.
''Then please just pretend like you do'' sa han med allvarlig ton. ''You can ask me to leave after that, and I will'' sa han åt mig. Jag förstod vad det var han bad mig om, men jag tror detta var större för mig än han hade en aning om. Det var min oskuld det handlade om...
''Isn't there like hundreds of other girls who would love to do this for you?'' frågade jag honom och rättade till min plats i soffan.
''I don't care about the other girls, I want you'' sa han åt mig medan han tittade mig i ögonen. Jag visste inte vad jag gav mig in på när jag kysste honom och påbörjade det hela igen. Harry och jag förflyttade oss in till mitt rum, där vi fortsatte att klä av oss, plagg efter plagg, utan att separera våra läppar ifrån varandra en endaste gång. Jag kan inte beskriva min känsla med något annat ord än lycka i det ögonblicket. Sättet Harry rörde mig på fick mig att känna en känsla jag aldrig någonsin känt förut. Han visste helt vad han höll på med medan han, medan jag bara blev svagare och svagare för honom. Det hela var otroligt och när jag hörde hur Harry flämtade då jag placerade lösa kyssar på hans hals så smälte jag ännu mer för honom. Det faktum av att han njöt av något som jag tillfredsställde honom med gillade jag verkligen.
***
Det hela var otroligt, och gick inte att beskriva med ord. Senare så la sig Harry ner bredvid mig på sängen. Helt naken, rufsigt hår, tydliga smilgropar, svullna läppar. Han kunde inte sluta berätta för mig hur otroligt jag var, vilket jag inte hade fått höra på evigheter. Harrys somnade sedan bredvid mig den kvällen.
Jag tänkte inte längre på Jace. Faktum är att, till min förvåning, så ångrade jag inget som jag hade gjort med Harry. Förrän jag vaknade upp i min säng nästa morgon. Jag vaknade upp naken, förvånad, chockad och helt ensam i min säng.
Harry hade stuckit...
Kapitel 20 :) Det blev otroligt kort, jag vet, men nu fick det blev så c: Jag vill bara börja med att tacka för alla otroligt söta kommentarer i förra kapitlet c: Ni är verkligen söta <3 Sen vill jag bara tacka till alla som röstar och i huvud taget läser den skit jag skriver, haha c: <33 Hoppas i alla fall att ni gillar den, så ses vi i nästa kapitel som kommer upp på Fredag c: Puss på er <33
YOU ARE READING
His Kingdom ›› h.s
FanfictionHarry visste allt som gick att veta om Skyler. Han visste när hon gick upp på morgonen, när hon lämnade huset, när hon slutade skolan och när hon gick och la sig på kvällen. Han kunde alla hennes vanor utantill och kunde enkelt räkna upp alla hennes...