Je približne pol desiatej v noci a ja sedím v reštaurácii s mojimi najlepšími a najvernejšími kamarátkami. Amy, Layla, Emily a Zoey. Moje nevlastné sestry, ktoré za mnou pricestovali až z Grécka len preto, lebo oslavujem svoje štrnáste narodeniny.
,,Neverím ti, že si hneď v prvý školský deň meškala!" smiala sa Amy na mojom trápnom oneskorenom príchode na novú školu. Amy je z nás všetkých najstaršia. Štrnásť rokov už oslávila asi pred troma mesiacmi ak nie viac.
Amy sa narodila so špinavo blond vlasmi, ktoré si vždy ostrihá po plecia. Dlhšie vlasy by nedokázala zniesť. Tvár ma trošku bledú s jemným akné ale na to aby ho zakryla používa make-up. Tenké obočie perfektne tvarujú tvar jej očí, ktoré majú belasé dúhovky a plné pery. Vždy sa sťažuje na jej krivý nos, ktorým mi často pripomína Babu Jagu z Mrázika (áno aj ja poznám tu rozprávku). Jej chudá postava je odo mňa trošku vyššia čo jej dodáva iba plus na kráse. Krásna baba, s ktorou by chcel každý chalan chodiť. Problém je, že miluje metalovú hudbu, ktorú keď nebude mať rád aj jej nápadník, môže si ísť hľadať inú. Poznám ju osem rokov a je to takzvaná Crazy girl.
Zoey je jej najlepšia priateľka a taktiež aj moje. Síce na prvý pohľad tak nevyzeráme ale v malom kútiku duše sa máme radi. Veľmi často sa podpichujeme až začneme liezť jedna druhej na nervy ale nik z nás si z toho ťažkú hlavu nerobí. Zoey má taktiež špinavo blond vlasy, no dlhé po pás, ktoré vždy nosí v nízkom cope. Je na nich dosť háklivá a keď si ich rozpustí, musí to byť riadne veľká udalosť. Má bledú pokožku, ktorá sa ešte nikdy nestretla s make-up štýlom, hrubšie obočie, zelené oči, oproti Amy rovný nos a úzke pery. Je štíhlej postavy, samozrejme vyššej od mojej a večne má zničené hánky, čo dnes nebola výnimka.
,,Amanda čo by ti na to povedala naša triedna, keby si takto meškala?" položila otázku Layla.
,,Nemieste by ťa zabila." skonštatovala Zoey. Všetky sme sa zasmiali. Spomienka na moju triednu ako večne dbala na pravidlá a iba dievčatám odpúšťala, keď urobili problém ma pobavila. Nikdy som si nemyslela, že mi bude chýbať jej prísny pohľad, ktorý dopadol na každého jedného žiaka každých päť sekúnd počas jej hodiny.
,,Ešteže ja s vami nechodím do triedy." dodala Emily a zotrela si z čela imaginárny pot.
Layla a Emily sú obidve bruneti aj keď mám niekedy pocit, že sú to len prefarbené blondínky. Majú radi humor a poznám ich rovnako dlho ako Zoey a Amy.
Layla má dlhé tmavohnedé vlasy po zadok podobne ako ja ale Emily ich má o niečo svetlejšie a krátke po lopatky. Taktiež sú tie dve rozdielne vo výške, pretože Layla je približne vysoká ako ja a Emily je od nás ešte vyššia aspoň o hlavu. Vlastne je znás najvyššia a často sa zabá na tom, že nám začne rozprávať aké bude na ďalší deň počasie. Obidve používajú make-up a maľujú si aj obočie. Emily má krásny svetlý odtieň hnedej v jej dúhovkách a Layla zase sivé ako skaly v rozprávkach.
,,Zoey, chceš cukrík?" pýta sa Emily a v ruke drží cukrovinku. Pri tom sa podozrivo usmieva čo u nej sa stáva iba vtedy, ak ju napadne niečo šialené.
,,Hej." odpovie menovaná a vezme si od Emily cukrík.
,,A Zoey? Je dobrý? Chutí ti?" začne hovoriť detským hláskom a usmievať sa od ucha k uchu.
,,Jasné, tieto mám veľmi rada." začne hrať divadielko aj Zoey a nasilo sa na Emily usmeje. Tá sa okamžite vystrie, oprie si lakte o stôl a zamieri pred seba nazlostený pohľad.
,,No vidíš. A ten sprostý pes ho vypľul." pokrúti hlavou. Zoey okamžite zabehne a začne sa dusiť cukríkom, ktorý mal pred ňou vo svojej papuľke jej dalmatínec Beny. My sme sa začali dusiť smiechom a ľudia sa na nás začali pozerať skúmavým pohľadom.
,,Ber si ponaučenie. Nikdy neber od cudzích ľudí cukrík." poúčala som ju so smiechom. Odkedy sa objavili v mojich dverách sa smútok a sklamanie vyparilo a nahradilo ho radosť a potešenie. Celý čas si spolu užívame, kým môžeme. neviem kedy ich potom ešte uvidím, keď odídu.
Cestou domov sme začali flákať a nebudem klamať, aj ohovárať. Dozvedela som sa veľmi veľa noviniek od môjho odchodu. Napríklad, že moja spolužiačka, ktorú z celého srdca nemám rada otehotnela a každému sa prchá do zadku. Prezreli sme si tretinu New Yourku pričom sme frflali na ruch a hrozné ovzdušie. V Kalamate je to oveľa pokojnejšie.
Prišli sme ku mne domov. Dnes prespia u mňa a zajtra ráno pôjdu na letisko a potom do Grécka. Nechcela som myslieť na ich odchod a na to, že tu budem znova sama. Áno, bude tu so mnou aj moja mama ibaže ona si zohnala novú prácu s ktorou bude dosť zaneprázdnená a na mňa nebude mať čas. Je to dosť smutné ale budem si musieť zvyknúť.
,,Amanda, poď sem na chvíľu." zavolala na mňa mama, keď som už stála na schodoch.
,,Áno, idem. " rýchlo som za ňou zbehla dole a za mnou aj kamarátky.Mama stála vedľa nejakej čiernej krabice s ružovou mašľou. Bola celá zavalená baliacim papierom a ťažko bolo posúdiť, čo sa v nej nachádzalo. Mama pristúpila ku mne bližšie.
,,Tak Amanda. Prajem ti všetko najlepšie. Veľa zdravia, šťastia, lásku a peknú budúcnosť." želala mi a následne ma objala.,,Ďakujem mami" povedala som a tuho jej objatie opätovala.
,,No tak už to rozbaľ." súrila ma Amy. S mamou sme sa zasmiali a ja som pristúpila k darčeku.
,,Počkaj." zastavila ma Emily a hneď som sa k nej otočila.,,Skús uhádnuť, čo tam je."
,,Ja neviem. Nič ma nenapadá, čo tam také veľké môže byť. "
,,Aspoň to skús." prosila ma.
,,Neviem."
,,Veď ju už nechaj. Vidíš aká je nedočkavá."
,,Ďakujem Layla." otočila som sa k záhadnému darčeku a otvárala ho. Keď som zodvihla veko, ležalo v nej niečo čierne a chlpaté. Bol to čierny vlk s nádhernými očami...
YOU ARE READING
Amanda a vlk
WerewolfAmanda..... Mladá slečna, ktorá sa nedávno presťahovala do New Yorku, oslavovala svoje 14-e narodeniny a topila sa v smútku za kamarátkami, ktoré zahynuli pri autonehode na spätnej ceste z jej oslavy. No okrem zármutku, ktorý pociťuje...