Ahojte, keďže som mala viac času na písanie ako počas školy, tak Vám tu prinášam oveľa dlhšiu kapitolu ako ospravedlnenie za to čakanie a tú kratšiu predchádzajúcu. Dúfam, že sa bude páčiť ;D komentáre samozrejme potešia :D
Kráska.
Posledná myšlienka, ktorá mi prebehla mysľou skôr ako som upadla so ríše snov o vlkoch meniacich sa na ľudí...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
,,Prečo dnes Bork neprišiel?" Spýtala sa ma Amélia počas prvej vyučovacej hodiny ktorou je chémia.
,,Neviem," jednoducho som mykla plecami. O Borka som sa nestarala a úprimne, bola som rada, že neprišiel. Kto vie, čo by mi mohol urobiť. Shadow ma dnes ráno varoval, že ak sa niečo bude diať, tak nech mu okamžite volám.
,,Chápete tomu?!" Zvolala na nás učiteľka,ktorá stála pred tabuľou, čím prerušila náš rozhovor. Celá trieda mierne kývla hlavou len aby učiteľka mala radosť a venovali sa písaniu poznámok z prezentácie. Túto učiteľku nik nemá rád z našej triedy a ja už som pochopila prečo. Vysvieti nám prezentáciu, nakáže nech si odpíšme poznámky a pritom vysvetľuje učivo. Je to blbé, pretože žiaci sa nevedia na čo skôr sústrediť.
Na dvere učebni chémie niekto zaklopal a následne otvoril. Bola to upratovačka, ktorá "obsluhuje" ľudí, ktorý prídu navštíviť školu alebo rodičov, čo posielajú deťom zabudnuté desiaty.
Všetci žiaci namierili svoj pohľad na staršiu dámu, ktorá, povedzme si pravdu, vyzerala po veľmi vášnivej noci.
,,Dobrý, prepáčte, že ruším ale....je tu Amanda Richardson?" opýtala sa učiteľky a premiestnila svoj pohľad na žiakov. Žeby som niečo doma zabudla?
Opatrne som zdvihla ruku a upratovačka mi naznačila hlavou nech vyjdem von z triedy. ,,Na chvíľu si ju požičiam." oznámila učiteľka a zatvorila dvere od učebne hneď, ako som vyšla. Otočila som sa na upratovačku a čakala čo mi povie, no moje oči viac upútalo to, čo sa nachádzalo za ňou.
,,Tvoja mama ti posiela tento list a vraví, že si s ním nevedela poradiť," začala a otočila sa na čierneho vlka so zelenými očami na obojku s vodítkom, ,,tak ti ho posiela do školy, aby si sa oňho postarala." Podala mi do ruky vodítko s listom a odišla. Pozrela som sa zo zdvihnutým obočím a údivom v očiach na Alfu, ktorý spokojný zo svojou prácou na mňa hľadel. V očiach sa mu leskli šibalské iskričky, ktoré jasne dávali najavo, že sa sem chcel dostať úmyselne, čo sa mu aj podarilo. Beťár jeden!
,,Radšej ani nechcem vedieť, čo si doma vyviedol." Pokrútila som neveriacky hlavou, poriadne sa nadýchla a vošla späť do triedy. Všetkých pätnásť párov očí, vrátane učiteľky, sa na mňa dívali s prekvapením a zvedavosťou. No super...
,,Amanda, čo to má znamenať?" ako prvá sa spamätala učiteľka, keď som za nami zatvárala dvere.
,,Noo.... mama musela súrne niekde odísť a on by nemohol ostať sám doma. Tak mi ho tu poslala..." Nervózne som jej odpovedala. Kútikom oka som si všimla, ako Alfa pyšne zdvihol hlavu aj chvost. Niekedy rozmýšľam, či Shadow nebol niekedy top model vo svojej svorke. Tie jeho pózy a predvádzanie je oveľa krajšie ako u modeliek.
,,A pani riaditeľka ti to dovolila?" vyzvedala ďalej. Nervózne som žmolila tričko a snažila sa vymyslieť odpoveď na jej otázku. Ani neviem, či nemám byť náhodou rada, že ma neskúša z minulej látky na ktorej som ani nebola.
YOU ARE READING
Amanda a vlk
WerewolfAmanda..... Mladá slečna, ktorá sa nedávno presťahovala do New Yorku, oslavovala svoje 14-e narodeniny a topila sa v smútku za kamarátkami, ktoré zahynuli pri autonehode na spätnej ceste z jej oslavy. No okrem zármutku, ktorý pociťuje...