Roman karakterlerimize sorulan sorular.
Nazlı Can: ''Işılmaz senin derdin ne Azra'yla?''
Batuhan Işılmaz: ''Bölümde yeterince açıklama yaptığımı düşünüyorum.''
Nazlı Can: ''Harun Tarık'ı niçin sevmiyorsun?''
Harun Şah: ''Belli bir nedeni yok sadece, ani çıkışları hoşuma gitmiyor. Üstelik, Azra'yı korumaktan aciz.''
Nazlı can: ''Ulaş geri dönmeyeceksin değil mi?''
Ulaş Güler: ''Hayır.''
Zeynep Tndgn: ''Azra niye inatçı ve özgür olmak isteyen birisi?''
Azra Güler: ''İnatçı ve özgürlüğüm, beni ben yapan şeyler. Büyük ihtimalle genlerimizde var.''
Derya Alan: ''Batuhan için: Azra'nın senin üvey kardeşin olduğunu biliyor musun ve biliyorsan ilk öğrendiğindeki tepkin neydi.''
Batuhan Işılmaz: ''O adamın piçlerine öldürecek gözüyle bakıyordum. Azra'yı gördüğüm zamanda ilk düşüncem buydu. Öldürmek.''
Derya Alan: ''Azra için: Tarık'ı bayıltıp kaçtığında, hiç Batuhan'ın karşına çıkma korkusu yaşamadın mı? ''
Azra Güler: ''Aklımın ucundan dahi geçmemişti ki geçseydi, kendi gücüme inanır yinede çıkardım.''
Derya Alan: ''Tarık için: Azra'yı Tanem'e benzettin peki Azra ve Tanem, annene benziyor mu? -huy olarak- ''
Tarık Aras: ''Azra görümcesine benziyor. (Gülüyor) Fakat annem olan Azra Aras ile, sevdiğim kadın olan Azra'nın alakaları bile yok.''
Derya Alan: ''Harun için: Asya ile huylarınız uyuşuyor mu? Mesela oda senin gibi kararlı mıdır. ''
Harun Şah: ''Asya ile tıpatıp aynıyız diyemem. Üzerimde baskı oluşturmaya çalışan bir karakter fakat her seferinde susup, lafımı dinliyor. Keşke Azra da böyle olsa...''
Derya Alan: ''Ege için: Kayra'yı aldattığın halde senin hatalarını görmezden gelip, tekrar birlikte olan kızı, tekrar tekrar aldatmanın sebebi nedir? ''
Ege Soylu: ''Anı yaşıyorum. Benim için kendilerini feda etmelerine hiç gerek yok. Fakat Kayraşkım bir tanedir nokta. Ama değiştim ben be...''
Derya Alan: ''Kayra için: Ege'yi sevdiğin halde, neden başka biriyle birliktesin?''
Kayra Yalnız: ''Tuna'yı da seviyorum.''
Derya Alan: ''Bora: biriyle konuşurken seni, arkandan ismin ve soy isminle çağırdıklarında hiç konuşmayı bırakıp, sustuğun oldu mu?''
Bora Kes: (Kahkaha atar.) ''Hayır canım, ben konuşurken beni kimse susturamaz.''
Derya Alan: ''Ulaş-biliyorum ölü ama olsun- Azra'nın sana, senden nefret ettiğini söylediğinde hiç kalbin kırıldı mı?''
Ulaş Güler: ''Abiler kardeşlerine kırılmaz.''
Derya Alan: ''Tuna: Kayra'nın hala Ege'yi sevdiğini biliyor musun? Biliyorsan, onla neden çıkıyorsun? Bilmiyorsan Kayra'nın onu sevdiğini öğrendiğinde ki tepkin ne olurdu?''
Tuna Atalay: ''Biliyorum ve açıkçası kimi sevdiği umurumda değil. Benimleyken mutluysa, bu bana yetiyor.''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turunculu.
Teen FictionHayaller, derin bir uçurumu andıracak kadar derinlerdi. Kaderin yazıldığı uç noktalar, hayallerin bittiği yerlerdi. Uçsuz bucaksız, eşsiz dünya da kurulan hayaller... Güvenerek başlanırdı her yola, inanılırdı kavuşulabileceğine bir gün...