En Sevdiklerimiz

72 5 4
                                    

Hepinize upuzun bir açıklama yapmam gerekli belki evet. Üniversiteye bu sene geçtim ve birçok şeyden dolayı uzun süre buralara giremedim. Sonra da yazdıklarımın bir kısmı silindi ve bunu tamamlamak bana ölüm gibi geldi. Sonra her şey komple silindi ve bugün aklıma gelen tamamen yepyeni şeylerle tekrar yazmaya başladım. Biraz kısa olmuş olabilir ve sizi uzun süredir çok bekletmiş olabilirim ama daha fazla yayınlamazsam kendimi kötü hissedicektim. Birkaç saate yeni bir bölüm daha gelecek ve upuzun olacak emin olabilirsiniz. Umarım hala hikayeyi sevip okuyorsunuzdur :)

Gidecek bir yer yoktu belki ama kendi ayaklarımın üstünde durmayı öğrenmeliydim. Tıpkı bir zamanlar annemin yaptığı gibi...
Evden çıkıp kendimi evin en yakınındaki otele atmıştım. Çünkü Nick'in en son buraya bakacağını düşünüyordum.
"İşte başlıyo..." Kolumdaki kolu hissedince panikten ölebilirdim ama aynı sırada başka bir şey de hissetmekle meşguldüm.
"Olivia, ne yaptığını sanıyorsun!"
"Nick bir daki.." Lafımı bitirmeme izin verseydin çok saçmalayabilirdim bebeğim. Bu yüzden kusmamı istediğin için,istekli olmasam da, azıcık teşekkürler.
"Ah Olivia? İyi misin?" Eğildiğim yerden kalkmaya çalışmamla birlikte ışıklar gözlerimi terk etti ve gözümü hastane odasında açtım.
"Tamam,kalkma Olivia. Sorun yok,sorun yok. Ne soracağını biliyorum. O da sen de iyisiniz. Tanrıya şükür." Nick yatakta hemen yanıma oturmuşken Joe, Zoey ve David de odada dikilmişti.
"Çocuklar bizi biraz yalnız bırakabilir misiniz?" Hepsinin gözlerine yavaşça bir bakış attıktan sonra odadan ayrıldılar.
"Nick,son zamanlarda çok düşündüm. Senin de buna katılacağını düşünüyorum."
"Neymiş o?" Yutkundum ve derin bir nefes aldım.
"Aramızdaki şey birbirimizi kaybetmek olmadan boşanmak istiyorum."
"Ne? Tekrar söyle!" Nick'in ani tepkisi karşısında yüreğim hopladı desem yeriydi.
"Yürümediğini biliyorsun. İlişkimiz,sen ben... Bir şeyler kayıp Nick ve ben bekleyerek çok zaman kaybettim. Ya da başka şeyler. Sen söyle. Sette yaşananları bildiğimi biliyorsun." Nick'in gözleri söylediğimden sonra aynı bakmıyordu ve ben de bunu biliyordum.
"İnandığını söyleme bana."
"En kötüsü Nick;sen yalan söyleyince, yani şu şekilde, ben bunu anlıyorum ve bu acıtıyor. Bin kez bıçaklanıyormuşum gibi acıtıyor."
"Olivia o..."
"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Ama ben devam edemem. Anlıyor musun? Bunu anlamak zorundasın. Bunu yaptın ve beni bırakmak zorundasın lanet olası! Bırakmak zorundasın!" Sinir krizi geçiriyor olabilirim ama inanın bana geçerli nedenlerim var. Gözlerimden deli gibi yaş akıyor olabilir ama ağlanacak tonlarca sebebim var.
"Lütfen Olivia, lütfen ağlama. Bebeğimiz ne olacak?" Gözlerimi elimle silip Nick'in elini dostça sıkmaya çalıştım.
"Düşman olmalıyız demiyorum. Benim için ne anlama geldiğini benden iyi biliyorsun. Ama bunu uzatmak sadece ikimizin de zararına olacak. Hala burada yaşıyor olacağım. Sen de onu görmek istersen.."
"Bu ayrılık konuşmasını yapmayacağız. Çünkü ayrılmıyoruz!"
"Ben ayrılıyorum Nick. Bunu anlasan iyi edersin." Nick nefesini dışarı üfleyip gözlerini yukarı dikti. Ağladığını görmüyorum desem yalan söylüyor olurdum.
"Seni tanımıyor olsam blöf yaptığını ve kararını değiştireceğini söylerdim. Ve sen de beni tanımasan bunu hemen kabul edebileceğimi söylerdin. Ama etmeyeceğim. Ama bunu yapmak zorunda kalacağız çünkü sen ne yaparsam yap bana geri dönmeyeceksin di mi?" Gözlerimin içine küçüklükten beri bana baktığı şekilde baktı. Bu son demekti. Kabul edecekti. Belki istemese bile...
"Onu görmek istemezsen anlarım.."
"Bunu aklından bile geçirme. Hayatımdan çıkacağını sanıyorsan yanılıyorsun Olivia Jonas." Gözlerine bakmadım. Bakarsam ağlayacağımı bildiğimden dolayı büyük ihtimal. Bundan bir ay sonra Nick'le boşandık. İnanılması herkes tarafından güç oldu. Özellikle herkes ne olduğunu tam olarak bilmiyorken... Ne mi olmuştu? Kendimi üzmeyeceğime söz vermiştim ama olanlar şunlardı: Nick'le bir süredir aramızda çözemediğim şeyler vardı,bıktığı şeyler var gibiydi. Ayrıca birbirimizi çok az görüyorduk ama onunla eslisi gibi değildik. Birbirimizi daha uzun süre göremediğimiz zamanlar olmuştu ama bu kesin farklıydı. Ve sonra bunu çözmeye çalıştım. Bulduğum şey Nick'in set arkadaşlarından biriyle bir ilişkisi olduğuydu. Yani buna tanık olan biri olmuştu. Her şeyi sessizce bitirmeye karar vermiştim ama sonra bebek olayını öğrendim. Bu tabi ki zorluklara yol açacaktı. Kolay olmayacaktı. Ama ne yapabilirdim? Bazen en yakınlarımızdan da uzaklaşacak sebeplerimiz olurdu işte.

InseparableHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin