Yeni kitabıma bakmanızı tavsiye ederim. Bence şans verip en azından birinci bölümü okuyun😂
UFUĞA TOKAT ATAN KIZ
O kızın bana tokat atmasından sonra sinirimden bütün dersleri asmıştım. Bir bara gidip içmiştim. İçmek yetmedi 1 paket sigara bitirmiştim . Şimdi ise kızla bulaşacağım otele gidiyorum. O kızın cezasını altımda inleyecek kıza ödeteceğim. Otel vardığım resepsiyondan odamın anahtarını isteyip odaya çıktım. Kız çoktan gelmiş yatağın üstünde çok açık bir gecelikle oturuyordu. Yani giymese daha iyiymiş. Bu gecelik hiç bir yerini örtmüyordu. Kızın yanına gidip o kızı öpüyormuş gibi dudaklarına yapıştım. Sonra ise yatağa atıp.....
..........................
Uyandığımda sabah olmuştu. Kız hala uyuyordu. Ona para bırakıp dışarı çıktım. Güvenlik görevlisinden arabamı getirtmelerini söyledim. Arabam gelince hemen eve sürdüm. Üstümü değiştirip duş almam lazımdı. Eve geldiğimde hemen odama gidip duş alacaktım ki Seren girdi görüş alanıma . Baştan aşağı süzdüğümde yine sürtük gibi giyindiğini gördüm. İçeriye solana geçtiğimde evde hiç ses olmadığı dikkatimi çekti. Annem hadi annem gitti hizmetliler neredeydi.
"Annem nereye gitti" dedim sert bir sesle
"Onların işi varmış Eskişehir 'e gittiler."
"Ya hizmetçiler"
"İzin verdim , yani evde baş başayız" dedi yüzünde oluşan büyük bir gülümsemeyle ,koltuğa oturup bacak bacak üstüne atarak.
Zaten kısa olan eteği bu hareketiyle iyice yukarı çıkmıştı. Yani artık ne kadar çıktıysa kırmızı dantelli kilodu gözüküyor. Ama başka bir kızda olsa onu isteme isteği uyandırsa da bu kızda olunca soğutuyordu. Kız çirkin mi derseniz değil ama o kızla bir gece geçirmek ellerimi onun bedeninde gezdirmek bende kusma isteği uyandırıyor.
" Tamam sende gidebilirsin. Bunları söylemek için beklemene hiç gerek yoktu. git" dedim sonunu sert söyleyerek.
Az önce yüzünde olan gülümsemesi yerini sinir ve kırgınlık almıştı. O hiç bir hareket belirtisi vermeyince ;
"E git dedim , ne bekliyorsun" deyip yukarı odama çıktım. Sonra bonyayo girip kendimi duşa attım. Sıcak su insanı çok güzel rahatlatıyordu. Sıcak suyun altında baya bir süre durdum. Duştan çıkıp altıma bir havlu geçirip odama döndüm. Oda da gördüğüm şeyle şok geçirmem bir oldu
Yeni bölüm bekleyenler hafta sonu yorum ve vote lütfen
Instagram: dlmn_cr
visnelimelek
Artık duyuları buradanda takip edebilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...