Meraba canlarım nasılsınız bölüm yayınlamayanı.
Biliyorsunuz ,bilmiyorsanız da şimdi öğreniyorsunuz Yeni kitabım maskeli kızı yayınladım.
Bir göz atmanızı tavsiye ederim. Bu arada
Yanında Veliaht Mafyayı final yapacağım ve Maskeli kızı yazmaya ağırlık vereceğim.Veliaht Mafya kitabımda fazla olmasakta güzel bir aile olduk. Bu aileyi Maskeli kızdan büyütmek istiyorum.
İnşallah yeni kitabıma göz atar ve paylaşırsınız.
İyi okumalar. Bölüm sonunda yorum ve Voteyi unutmayın. 😊😊😋😋😙 Bir daha ki bölümde görüşürüz.
Meyada şarkı.
(Ceren'in ağzından)
girdiğimde Yağız'ın yanında Hayat'ı görmem bütün moralimin bozulmasına sebep oldu.
Sabah sabah kızın işi gücü yok soluğu hemen Yağız'ın yanında almış.
Onlara bakmayı kesip istikametimi okul yerine caddeye çevirdim . Canım hiçte tatile alışmısken okula gitmek istemiyor. Hem bir gün devamsızlıktan ne olur dünya yanmaz ya.
Of! Düşüncelerimi Yağız'dan uzaklaştırmaya uğraşıyorum ama hiçte başarılı olamıyorum.
Şimdi kim bilir ne konuşuyorlardır. Hayat'ın gülerek bir şeyler anlattığına göre kesin şaçma sapan bir şeydir.
Hava Bugün güzel olduğu için sahil kenarına geldim. Dalgarın sesi bana biraz huzur verse de düşüncelerimin yönünü değiştiremiyor.
Kendimi denizin dalgarına o kadar kaptırmışım ki yüzüme vuran güneş ışığı da olmasa saatin öğle olduğunu fark edemeyeceğim.
Baktan kalmak için yeltenecekken duyduğum ses ile durdum."Okulda olman lazım değil mi?"
.Kalbim atış hızını arttırdı. Bu Yağız'ın sesiydi.Arkamı döndüm ."Seninde okulda olman lazım değil mi?"dedim . Hayat'ın yanında olman lazım değil mi dememek için dilimi ısırdım.
Gelip yanıma oturdu. Bana gülümsedi .
"Haklısın."dedi ve devam etti .
"Yanında olmasını istemediğin kişi sülük gibi yapışınca insan okuldan kaçacak yer arıyor. "
Gülümseyerek
"Peki sen niye okulda değilsin?" dedi ve göz kırptı.Yüzümde istemsiz bir gülümseme oluşsada hemen yok ettim. O kızla yanyana halleri gelince normal olarak gülümsemem yok oluyor.
"Sana ne."dedim ve banktan kalktım.
Giderken bileğiminden yakaldı.
"Nereye?" diye sordu.
"Sana ne."dedim.
"Ceren bana niye böyle davranıyorsun.?"diye sordu."Sence?"dedim ve devam ettim.
"Senin yüzünden kimyadan neredeyse kalacağım düşünülürse bu normal ."dedim.
Gözlerimin içine baktı ve"Emin misin başka bir sebep yok mu. "Dedi.
Bir süre gözlerine baktım ,cevap vermedim. Tam evet var diyecektim ki telefon çaldı.
Yağız gözlerimizi ayırmadan telefonu çıkarıp açtı ve ne duyduysa
"Ne!"diye bir cevap verdi. Gözlerimizi ayırıp başka bir yere baktı ve karşıdakini dinleyip
"Tamam ."deyip kapattı."Ne olmuş?"dedim.
"Görkem vurulmuş. " dedi.
"Ne!" Görkem mi? Elim ayağım hafiften titremeye başladı. Onu en son barda görmüştüm ve şimdi vurulmuş mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...