Bölüm 22

82.1K 2.6K 264
                                    

Ufuk'un çıkma teklifi etmesinden bir saat sonra eve getirmişti. Beni.Ama keşke getirmeseydi. Annem yine başımın etini yemişi . Yüzümde hala olan aptal gülümseme ile yatağımda bir oyana bir bu yana dönüyordum. Şahsen Ufuk'tan böyle bir şey beklemiyordum. Sadece özür dilese yeterdi ama o neler yapmıştı benim için. Bunları düşünürken uyku beni esir almıştı.

 Sabah kalktığımda yine üzerimde bir kırgınlık vardı. Kendimi halsiz hissediyordum. Acaba bugün okula gitmesem mi.Telefonumu elime alıp saate baktım. Bu sırada da mesaj geldiğini gördüm. Mesaj Ufuk'tandı. 5 dk geliyorum yazıyordu. Okula gitmeme  planım iptal olurken yine yüzümü aptal bir gülümseme kapladı. Yerimden kalkıp başımın dönmesine rağmen yavaş adımlarla lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Dolaptan okul kıyafetlerimi çıkarıp giydim. Saçımı ta tarayıp topuz yaptım. Hazırdım.

Çantamı alarak evden çıktım. Annem bugün erken kalkmamıştı. Tabi dün aldığı cevaplardan tatmin olunca bugün kalkmaya gerek görmemişti. Ufuk arabasını kaldırım kenarına park etmiş ön tarafına yaslanmış şekilde beni bekliyordu. Bu hali çok tatlıydı. Aslın bakılırsa kızgın olmadığı sürece her hali çok tatlı. Beni fark edince kafasını kaldırıp gözlerimin içine bakıp

"Günaydın SEVGİLİM!" dedi. "Sevgilim"  kelimesine vurgu yapmıştı. Bu  haline gülümseyip

"Günaydın ..Sevgilim !" dedim. Yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.

"Hadi bin gidelim!" dedi.

Dediğini yapıp arabaya bindim. O da  inip hemen beni kendine çekip dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.

"Günaydın öpücüğü!" dedi ve önüne dönüp arabayı çalışırdı. Okula geldiğimizde ikimizden arabadan indik.  Ufuk yanıma gelip elimi tuttu. Okula doğru yürürken Ufuk bir anda durdu. Neden durduğunu anlamak için ona bakıp baktığı yöne baktım. Baktığı kişi sarışın bir kızdı. Bu kız bir yerden tanıdık geliyordu ama. Bir dakika bu Kız niye Ufuk'a bakıyor. Birde öldürecekmiş gibi bakıyor! Ufuk elini sıktım. Ufuk'un bakışları bana dönerken açıklama bekliyorum dercesine baktım yüzüne.O ise

"Yeliz bir dakika !" diyerek elimi bırakıp kızın yanına gitti. İçimde bir ağlama istediği baş gösterirken midemin bulanmasıyla ağlama isteğim gitmiş yerine lavaboya zamanında yetişme  telaşı eklenmişti. Neyse ki lavaboya zamanında yetişmiştim.  Aynada da kendime baktığımda rengimin biraz solduğunu gördüm. Çok fena üşütmüştüm. Havaların iyi olmasın rağmen nasıl üşüttüysem artık ayakta zor duruyordum. Keşke gelmeseydim. Baksana Ufuk bey sevgili olduğumuz 1. gününde beni bırakıp sarışın bir kızın yanına gitti. Gelsin soracağım ben ona. Ağzımdaki acı tadın gitmesi için ağzımı bir kaç kere çalkalayıp yüzüme soğuk su çarptım. Lavabodan çıkıp sınıfa gidecektim ki son anda karar değiştirip bahçeye çıkmaya karar verdim. Arka bahçeye geldiğimde sarışın kızın ve Ufuk'un hararetli hararetli bir şeyler konuştuğunu gördüm. Dediklerini anlamak için biraz yaklaştım.

(SELDA'NIN AĞZINDAN)

Yeliz'e gülerken önüme birinin geçmesiyle görüş açım kapandı. Önüme geçen'in kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım. Gördüğüm yüzle donup kalırken Ceren'in de benden kalır yanı yoktu.

"Abi!" dedi Ceren.

"Efendim Ceren!" Doğukan.

"Sen 2 hafta sonra gelmeyecek miydin?" dedi Ceren.

"Senin hasretine dayanamadım. Erken geleyim dedim. Sürpriz yaptım beğenmedin mi!" dedi Doğukan.

"Beğendim ,beğendi!" dedi Zoraki bir tebessümle.

"Selda sen hiç konuşmadın hayret!" dedi Doğukan. İlla bana laf çarpacak ya.  Kendime gelerek ona şaşkın şaşkın bakmayı kestim.

"Üzüntüden dilimi yuttum !" dedim. Yüzündeki eğlenir ifade kaybolurken.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin