İşte yeni bölüm. İnşallah beğenirsiniz. Çabuk bölüm gelmesini istiyorsanız lütfen yorum ve vote verin. Bu hafta bir şey olmazsa size yeni bölüm atacağım. Veliaht mafya final yaptıktan sonra yeni bir hikaye yayınlayacağım. İnşallah veliaht mafya gibi yayınladığım hikayeyi de beğenerek okursunuz.
MASKELİ KIZ
Sosyal medya hesaplarında oldukça tanına bir kız. Herkes onu maskeli kız kimliği ile tanıyor. Yaptığı haberler olay yazdığı kısa hikayeler beğeni ile karşılanıyor. Gerçekte onun kimse kim olduğunu bilmiyor. En yakın arkadaşı bile. Bu kızın bu kadar seveni olduğunu kadar sevmeyeni de var. Bir numaralı düşmanı Eymen korkmaz. Maskeli kıza takmış durumda. Her paylaşımına kötü yorum yapıyor. Bir gün Eymen maskeli kızın kim olduğunu öğreniyor ve ona şantaj yapıyor.
Hikayemin tanıtımı. Veliaht mafyanın final olmasına yakın yayınlayacağım hikayemi.
Yorumlarınızı bekliyorum.
(Yeliz'in Ağzından)
Camdan Kayak yapan Berna'ya baktım. Ne kadar da mutlu benim aksime. Babamla annem desen kar topu savaşı yapıp çocuk gibi eğleniyorlar. Tek mutsuz olan benim.
Hala inanamıyorum. Bunca zaman kandırılmışım. Seren'i Ufuk'un kuzeni sanmıştım. Ufuk'un beni gerçekten sevdiğini sanmıştım. Meğerse hepsi yalanmış. Gözlerimin içine baka baka bana yalan söylemişler. Selda beni o kıza karşı uyarmıştı. Bense önyargılı yaklaşmamaya çalışmıstım. Selda'yı dinlemiş olsaydım en azından bu kadar aptal yerine koyulmuş olmazdım. Seren'e ona Ufuk'la ilgili hayallerimi anlattım. Ufuk'a kalbimi açtım. Koşulsuzca güvendim ben ona.
O ne yaptı kalbimi paramparça etti. Keriye sadece kırık birleştirilmedi zor parçlar kaldı.Ufuk'u öpüsü her gece rüyamda gördüğüm kabusum oldu.
Aylin'in aradığını görünce telefonu açtım.
"Alo Yeliz ne yapıyorsun tatil nasıl kanki"dedi heyecanla.
"İyi"dedim.
"İyi misin sesin biraz tuhaf geliyorda. Ağladın mı sen?"dedi. Aylin'in sorusuyla ağladığımı fark ettim.
Sesimi neşeli tutmaya çalışıp
"Hayır onu da nereden çıkardın. Berna ile dışardan geldikte yoruldum ondan sesim öyle gelmiştir"dedim. Kızlara Cuma günü yaşadıklarımı anlatmadım. Tatilerini beni düşünerek geçirmelerini istemedim."Hımm. Tatilin iyi geçiyor o zaman. Arayamadım da ailen kanene bir şey dedi mi?"dedim
"Hayır"dedim. Cuma günü eve öyle kötü gitmiştim ki kimse karneme bakmak istemdi. Ne olduğunu sorduklarında bir şey anlatmadım. Kötü olduğumu gördükleri için üzerime de gelmediler.
"İyi."dedi"E senin tatilin nasıl geçiyor"dedim.
"İyi işte. Ceren ile sinemeya gittik dün. Bugün de Semih ile gideceğiz " dedi.
"İyi. "Dedim. Bir süre havadan sudan konuşup telefonu kapattım.Akşam olduğunda restaurantta yemek yiyorduk.
"Baba iyi ki gelmişiz"dedi Berna
"Çok mu beğendin burayı?" Diye sordu annem.
"Evet. Arkadaş da edindim"dedi.
"Yanındaki çocuk mu?"diye sordu babam biraz huysuzca."Evet aynı okuldaymışız. Birbirimize daha önce hiç dikkat etmemişiz" diye açıkladım yaparken Berna. Önümedeki yemeğe işkence etmeye devam ettim.
"Yeliz?"dedi annem. Kafamı kaldırıp anneme baktım.
"Kızım sen beğenmedin mi. Burada 3. günümüz hiç dışarı çıkmadın otelden"dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...