bölüm 30

44K 1.8K 134
                                    

(Söz verdiğim gibi yeni bölümü yazdım.  İnsallah beğenirsiniz ☺☺ Canlarım.  Bol  bol  yorum ve vote. O zaman yeni bölüm  çabuk gelecek.

Veliaht mafya bittiğinde  yeni kitap  yayınlayacağım. Ondan kısa bir alıntı
Paylaşıyorum  sizlerle.  Düşüncelerinizi bekliyorum. 😙😙😙😊😊

Maskeli kız dan alıntı

Korktun mu yoksa benden." dedim onun gibi eğlenir bir biçimde.

"Kimin korktuğu belli oldu biraz önce." dedi. Aklı sıra bana laf sokuyor .

"Gel benimle." dedim ve onu beklemeden az ileride olan sokağa doğru yürümeye başladım. Sokağa girdiğimde  ne olduğunu anlamadan kendimi bir anda duvarda buldum. Duvara yapıştırılmamla sırtımdaki ve belimde ki sızıyı hissederken Eymen'i bir anda dibimde buldum. Nefesi yüzüme vururken

"Sakın  bir daha bana emir verme!" diye tısladı. Bu çocuk kendini ne sanıyor. Onu ellerimle birden ittim. Bunu beklemiyor olacak ki benden uzaklaştı.

"Kimsin oğlum sen!" diye bağırdım. Canımı acıtmıştı.

"Kimsin de beni duvara çarpıyorsun ha!" dedim. Bu çıkışım onu şaşırtsa da hemen kendini toparladı ve üzerime doğru gelmeye başladı. Ellerimle onu durdurdum.

"Fazla yaklaşma !" diye uyardım.

"Bana bak asıl sen kimsin de benimle  Böyle konuşabiliyorsun. Seni son kez uyarıyorum bana bir daha bağırma."Dedi. 

"Bağırırsam ne olur. Senden korkuyor muyum sence ne yapabilirsin. Döver misin., duvara mı çarparsın tekrar?" dedim alayla.



(Seren'in ağzından)

"Planın  ters tepmiş galiba"
Görkeme ters ters baktım.  Onun yanına  biraz  kafa dağıtmak  için  geldim ama o kafamı  dağıtımama yardım  etmek yerine  benim  gergin olan sinirlerimi iyice tepeme çıkarıyor.

"Ben sana göstereceğim  ters  tepmeyi" dedjm sinirle.

"Göstersene "dedi pis bir sırıtma ile.

"Ceren'i gördüm geçen  yanında Yağız  ile " dedim.  Yüz  ifadesi  anında sinirli  bir hal alırken  sırıtma sırası bana geçmişti.

"Ne oldu birden suratın düştü" dedim  ve bu haline kahkaha attım.

Oturduğu  koltuktan hızla  kalkıp  boğazıma yapıştı.
Gözleri  ateş saçıyordu.

"Bı-bırak"dedim zorlukla.  Ciğerlerim yanmaya başladı  nefessizlikten. 
Ellerimle ellerini boğazımdan çekmye uğraştım ama başarılı olamadım.

"Ne oldu  az önce  kahkaha atıyordun. Nefesin mi kesildi"dedi ve deli gibi gülmeye başladı.  Bu çocuk  gerçekten  deli.

"Bı-bı-bı" bırak  diyeceğim  ama bir türlu diyemiyorum. 
"Bir daha benimle uğraşmaman gerektiğini  anlamışşındır" dedi ve beni bıraktı.  Derin  derin nefesler alırken  ona sinirle baktım.  Ellerim boğazıma gitti. Açıyordu.  Koltuktan kalkıp  salonda  olan aynadan boğazıma  baktım.  Hayvan! Kıpkırmızı olmuş.  Biraz  sonra morarmaya başlar.

İçimden Ceren'e çok   az acıdım. Bu çocuk  ruh hastası.

"Sen delisin "dedim  ve devam ettim.

"O kadar hasatasın ki düşün Ceren'e acımaya başladım "

"Senin de benden farkın  yok hani"dedi.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin