İnşallah beğenirsiniz. Bu hafta İki bölüm yayınladım Lütfen yorum ve voteleri eksik etmeyin.
İyi okumlar
Gözlerimi açtığım da hiç bir şey göremedim ilk önce her karanlık gözüktü. Gözlerim karanlığa alıştığın da bir oda da olduğunu gördüm. Odayı sadece camdan vuran bir ay ışığı aydınlatıyordu. Odayı incelediğimde eski tek kişilik bir koltuk ve benim üzerinde bulunduğum çift kişilik yatak vardı. Koltukta üzerinde bulunduğum yatakta eskiydi. Yataktan doğrulduğumda kıcırtı sesi geldi. Yatak eski değil çok eskiydi. Ayağa kalktım ve altımda soğuk pisli zemini hissettim ayakkabılarım nerede.. Benim burada ne işim vardı. En son hatırladığım ağzımın birinin kapattığı.Kapıya doğru ilerledim. Kapının kolunu tutup aşağı çektim. kapı açılmıştı. Kapıdan dışarı baktığımda her yer yine karanlık içerisindeydi.Korkmaya başladım artık. Etrafta kimse yoktu. Çok ıssız gözüküyordu her yer. Beni kim buraya getirdi ne için getirdi merak etmeye başladım.Buradan çıkmam lazım. Odadan çıkıp koridorda ilerledim. Etrafı görebildiğim kadarıyla duvarların boyası akmış hep dökülüyordu.Koridorun sonunda bir merdiven gördüm. Merdivenin başına gelip hemen aşağı indim. İnmemle ayağıma soğuk bir şeyin değmesi ve benim çığlık atmama bir oldu.Ayağıma baktığım ayağıma bir yılanın dolanmış olduğunu gördüm. Ayağıma bir yılan dolanmıştı. Şuanda nefes almayı unutmuş durumdayım. Yılandan herkes korkar ama ben ayrı bir korkuyorum. Küçükken beni bir yılan sokmuştu. Neredeyse ölüyordum. Şimdi bacağımda bir yılan var.Gözlerimi kapattım. Derin derin nefes almaya çalıştım. Yılanın olmadığını ve soğuk bedenini ayaklarıma değdirmediğini düşünmeye başladım. Çok korkuyorum. Beni buraya kim getirdi neden getirdi. Benim yılan korkum olduğunu nereden biliyor.Diğer ayağımda da bir soğukluk hissetmemle gözlerimi açtım. Gözlerimi açmamla ,gözümden yaşlar akmaya başladı. Tedirgince kafamı aşağı eğip diğer ayağıma baktım.Ayağıma başka bir yılan dolanmıştı. İki yılanda ayağımın üzerine gezinip vücutlarını ayağıma sarıyorlar.Soğuk tenlerini ayaklarımın her yerine gezdiriyordu. Titrememek için büyük bir çaba verirken göz yaşlarım için hiç bir şey yapamıyordum. Bağırırsam beni ısırırlar diye sesimi de çıkaramıyorum.Ben buradan nasıl kurtulacağım. Ne kadar zaman geçti ne zamandır ağlıyorum bilmiyorum ama artık gözlerimden yaşlar akmıyor. Gözlerimi açık tutmakta zorlanırken ayakta durmakta zorlanan bedenim bana hiç yardımcı olmuyor.Kapı açılma sesi gelince kafamı yavaşça kapıya doğru çevirdim.Semih gelmişti. Etrafa göz gezdirirken gözleri benimkiyle kesişti. Beni görünce yüzü korkunç bir hal aldı. Gözlerini gözlerimde çekip ayaklarıma doğru baktı. Yılanları görmüş olmalı ki bana az önceki yüz ifadesinde daha korkunç bir şekilde baktı.Ağzımı açıp "Yardım et" dedim fısıltı gibi çıkan sesimle. Sesim az çıksa da Semih duymuştu. Hızla yanıma gelip ,ayağıyla yılanları ayaklarımdan fırlattı Ayağımdaki soğukluğun uzaklaşmasıyla kendimi yere doğru bıraktım. Gözlerim kapanırken kendimi soğuk zeminine hazırlamışken kendimi sert kolların arasında buldum.Bilincimi yitirirken sert kollar beni kucağına almıştı.
(Semih'in ağzından)
Yeliz kollarımın arasında bayılmıştı.Onu kucaklayıp bu evden çıkarttım. Kamp ateşinin etrafındaki insanlar yavaş yavaş Çadırlarına doğru giDerken Ufuk'ta kalkmıştı ayağa. Bizim çadırlarımız olmadığı daha doğrusu kurmadığımız için arabada uyuyacaktık.Ufuk'un arabaya doğru gitmesini beklerken Yeliz'in peşinden gidiyordu. Aylin'in haklı olduğunu gördüm Ufuk Yeliz'e bir şey yapacaktı.Ben de kalkıp far ettirmeden onları takip ettim. Yeliz bir ağacın altına oturmuş müzik dinliyordu. Ufuk'ta onu izliyordu. Bir süre bekledim onlar hareket etmeyince bende ağacın altına oturup onları izlemeye başladım. Onları izlerken uyuya kalmışım.Kalktığım da İkisi de yoktu. Cebimden telefonu çıkartıp saate baktım. SAAT sabahın 4 düydü Hemen kamp alanına gittim. Yeliz'in çadırımı açıp için de mi diye baktım yoktu. Aylin'in çadırına girip çadırını açtım. Uyuyordu. Azıcık çadırın içine girip onu uyandırdım. Beni görünce çığlık atmak için ağzını açmıştı ki hemen elimle ağzını kapatıp Yeliz'i sordum . Görmedim deyince bende ona olanları anlatıp çadırdan çıktım. O da benimle çıkıp arkamdan gelmeye başladı ama ona beklemesini söyleyip ormanın içinde girip etrafa bakmaya başladım. Karanlıkta işim hiçte kolay olmuyordu.Etrafa bakmaya devam ederken Ufuk'un sağ taraftan geldiğini gördüm. O beni görmemişti. O kamp alanına doğru giderken bende onun çıktığı yöne doğru ilerledim. Biraz yürümemin ardından evi bulmuştum.Yeliz'i kamp alanına doğru götürürken Aylin'i bir ağacın altında ağlıyorken gördüm.Ona gelmemesini söylemiştim. O beni görmeyip ağlarken "Aylin" dedim. İlk önce biraz korksa da karşısında beni görünce daha doğrusu bizi görünce hemen koşup sarıldı. "Ne arıyorsun burada,sana çadırda bekle demiştim!" diye bağırdım. Bana güvenmiyor muydu."Şey ben!" dedi ama sözünü kestim. "NE bana güven medin mi bir söyleyim mi bir daha güvenmediğin kişilerden yardım isteme!" dedim Aylin'in yanından geçip kamp alnına doğru yürüdüm. Çadırların yanına gelince Yeliz'in çadırını bulup içine yavaşça yatırdım. Aylin'e dönüp "Bundan sonrası sana ait!" deyip Ufuk'un yanına doğru ilerledim. Ufuk'u araba da uyuyor görünce hızla arabanın kapısını açıp çıkardım. Uyku sersemi olduğu için ilk önce bir şey anlamadı ama sonra kendine gelince "Ne yapıyorsun!" diye bağırdı. "Asıl sen ne yapıyorsun ,söylesene kızı o eve götürüp yılanları o eve koyarken ne düşünüyordun.!" diye kükredim. Bana anlamazmış gibi baktı."Ne evi ,ne yılanı? "dedi. Sert sesiyle. "Şİmdi de anlamazlıktan gelip beni kandıracağını mı anıyorsun!" dedim. Yeliz çok korkmuştu. Ayrıca koyduğu o yılanlar çok zehirli yılanlardı. Önceden yılanlı bir kolye tasarlarken yılanlar hakkında araştırma yapmıştım. Eğer yeliz'i sabah bulsaydım ölmüş olacaktı. O yılanlar Allah'tan bir göremeyip kör oluyorlardı. Yoksa bende o eve girdiğim anda ölürdüm.
"Bu kız sana tokat atmaktan başka ne yaptı Ufuk sen onun canını bile hiçe saydın!"Benim bağırmamla arabada uyuyan Yağız ve Can kalkıp arabadan dışarı çıkmıştı."Neler oluyor"dedi Can.
"Onu Semih'e sorun sabahın bu saatin de ne içtiyse bir şeyler deyip duruyor" dedi Ufuk sinirli bir biçimde bana bakıp.Arkadaşıma baktım da hiç yüzünde yalan söylediğine dair bir iz yoktu. O yapmadıysa kim yapmıştı o zaman.
"Birisi Yeliz'i öldürmek istemiş,Ben Ufuk'u Yeliz'in geldiği. tarafta bulunca o yaptı sandım ama onun bir ilgisi olmadığı yüzünden anlaşılıyor" dedim. "ÖZÜR DİLERİM Ufuk ,kız o kadar çökmüştü ki senin bu kadar cani nasıl olduğuna sinir olmuştum" dedim.O benii duymayıp
"Yeliz nasıl? im onu öldürmeye çalışır!" diye bağırdı. O kadar yüksek sesle bağırmıştı ki bütün kapın uyandığına yemin edebilirim. PEKİ bunu Ufuk yapmadıysa kim yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...