Kafeye girdiğimde Ufuk'u da bizimkilerin yanında görünce durdum. Kızlara baktım. Arkamdan içeri giren Ceren de durmuş Ufuk'a bakıyordu. Kızlar bana endişeli bir şekilde bakıyorlardı. Be ise onlara sinirli. Madem Ufuk burada bir de masanızda sizinle oturuyor insan bir haber verir değil mi. Arkamı dönüp kafeden çıktım.
Kolumdan tutmam ve arkamın döndürülmesi ile durdum.
"Yeliz dinle"dedi Ufuk. Ona baktım.
"Bırak Beni " dedim.
"Dinle lütfen"dedi. Gözleriyle yalvarıyordu resmen.
"Dinle "dedi kısık bir sesle tekrar.
Ellerimi kolundan çekip tutmasına izin verdim.
"Tamam"dedim. Kolumu bıraktı .
Onun kolumu bırakmasi ile kendimi boşlukta gibi hissettim.
"Sessiz bir yere gidelim arabam yakında"dedi. Kafamı salladım. Mantığım dinleme o seni aldattı. Hem de baştan beri seni aptal yerine koydu. Diyordu. Kalbim ise dinle baksana çocuk ne kadar da üzgün bu kadar üzgün olan birinin mantıklı bir açıklaması vardır diyordu. Mantığım ve kalbimin girdiği tartışmada görüldüğü gibi kalbim galip geldi.
Deniz kenarına geldiğimiz de arabadan indim. Hava soğuk olduğu için üşüdüm. Montumun cebine ellerimi soktum.
"Dinliyorum "dedim soğuk bir sesle Ufuk'a. Ne kadar başarılı oldum bilmiyorum. Kendimi güçlü durmak için sıkıyorum yoksa heran bir volkan gibi patlayıp ağlamaya başlayabilirim.
"Yeliz. Ben"dedi.
"Evet sen."dedim ve devam ettim.
" Nişanlısın Ufuk!"dedim sesimi yükselterek. Ben de ne diyeceğimi bilmiyorum."Bunların bir açıklaması vardır."dedi.
Güldüm. Deliriyorum galiba.
"Öyle mi söylesene o zaman . Konuşsana!"dedim.
"Bunların hepsi yalan. Ben seni aldatmadım. Daha doğrusu Seren'i sen ile aldatmadım o kız yalan söylüyor desene!"
"Ufuk. Konuşsana!" Ben bu kadar bağırmama rağmen bir sey demiyordu çünkü söylediğim her şey doğru. Bu göz yaşlarımı salmama neden oldu.
"Niye buradasın? Gitsene sevgili Nişanlısın yanına. "Dedim kısık bir sesle. Şimdi düşünüyorum da Seren benden daha kötü durumdadır. Ben öğrendiğim de mahvolmuşken kız buna göz yumdu. Salak salak konuşma kızım. Seren de seni kandırdı dedi iç sesim. İç sesime hak verdim. Göz göre göre o Seren benimle eglendi.
"Seren'e sorsaydın çok eğlenmiş mi?"
"Seninle ilgili hayallerimi ona anlatırken içinden gülmüş mü?"
"Ya da sen çok eğlendin mi benimle "dedim.
"Nişanı attım "dedi Ufuk.
"Ne."dedim kısık sesim ile.
"Seren ile nişanı bozdum ben onu sevmiyorum "dedi.
Gözlerime bakıyordu direk."Ben seni seviyorum. İçindeki nefreti kusduysan her şeyi anlatacağım "dedi.
"Anlat. Lütfen ben çok kötüyüm. "Dedim. Yanıma gelip bana sarıldı.
"Ben de sensizlik çok kötü "dedi.
Beni banka doğru yürüttü.
Banka oturduğumuz da ellerimi avucunun içine alıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...