(Ceren'in Ağzından)
Kolumun birden çekilmesi ve benim çığlığım üzerine ağzımın kapatılması ile nefesim kesildi.
Ne zaman geldiğimizi bilmediğim bir odaya geldiğimde ağzımdaki el ve kolumdaki eller çekildi. Omuzlarımdan tutulup arkama döndürüldüm . Karşımda Yağız'ı görünce derin bir nefes aldım.
"Se- sen ne yaptığını sanıyorsun!" dedim.
"Bu kadar kimden korkuyorsun Ceren!" diye bana ona bağırdığım dan çok bağırdığında bir adım geri gittim. Sonra kendime gelip
"Ben kimseden korkmuyorum" dedim ve kapıya doğru bir kaç adım attım ama kolumdan tutup gitmeme izin vermedi.
"Ceren!"
"Sanane benden az önce beni dinlemiyordun. Benden kaçıyordun. Beni görmezden geliyordun. benim yüzüme bakmazken nereden çıkardın benim birinden korktuğumu bırak kolumu eve
gideceğim annem merak eder. Seni de yanındaki kız merak eder" dedim ve kolumu çekip odadan çıktım. Koşar adım bardan ayrıldım. Kapıda gördüğüm ilk taksiye binip evimin adresini verdim ve derin derin nefesler almaya başladım. Hayal görmüş olamazdım. Görkemdi o ve Yağız'ın bu davranışı. Ne düşüneceğimi bilmiyorum ama Beni odaya götüren ya Görkem olsaydı. Hayır düşünme .düşünme Ceren.
Sabah okula geldiğimde kendimi ölü gibi hissediyorum. Selda neyim olduğunu sorduğunda uykum olduğunu akşam uyku tutmadığını söyledim. Yalanda değildi. Uyku tutmamıştı.
Hocalar derse girmiş. Çıkmışlardı ve okul bitmişti ama ben bunların ne zaman olduğunu bilmiyordum.Kafam o kadar dalgındı ki hiç bir şeye konsantre olamıyordum.
"Ceren ben gidiyorum. Abin gelmeden . "
"Tamam."
"Ceren ben uçurumdan atlayacağım"
"Tamam Selda dikkat et de düşme"
"Ceren!" Selda'nın bağırmasıyla sıçradım.
"Efendim."
"İYİ MİSİN?"
"Evet."
"Emin misin az önce uçurumdan atlayacağım dedim sen 'dikkat et düşme 'dedin "
"Uykum var . Abimin Can gitmene engel olmasına istemiyorsa hemen git bence ben iyiyim."
"Tamam" dedi Selda ve gitti. Abim hala Selda ile Can'ı kabullenememişti. Teyzeme söylemese de onları yana yan görünce engel olmaya çalışıyordu.
"Ceren!" Abim bana seslenince ona döndüm.
"Sen git benim işim var!"
"Tamam" dedim .
Yolda yürürken Yağız'ın arabasının önümde durmasıyla durdum.
"Bu soğukta yürüyerek mi gidiyorsun" dedi Yağız camı açıp.
"Sana ne" dedim. ve arabanın kenarından dolaşıp yürümeye devam ettim. Yürümenin bana iyi gelebileceğini düşünerek taksi ya otobüse binmemiştim.
Yağız'ın önüme geçmesiyle tekrar durdum.
"Çekilir misin önümden ?" dedim sakince.
"Hayır !"
"Ne söyleyeceksen söyle!" dedim.
"Ödevi ne zaman yapalım?" diye sordu.
"Ne ödevi?" dedim. Şuanda aklımdan hiç bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...