YORUM VE VOTE MEDYA DA OKUL KIYAFETLERİ
(Ufuk'un ağzından)
Yeliz'in surat ifadesinden anlaşıldığı üzere dün ki olayı benim yaptığımı bilmese parmağım olduğunu kesin anlamış olmalı. Sanki gözlerinden ateş fırlatacakmış gibi bakıyor. Ben onun o gözlerine inat mutlu bakıyordum ona . Birden dikkatini benden çekip Semih'e çevirdi ve ona gülümsedi. Ne ona gülümsedi mi. Bunlar ne zaman bu kadar yakınlaştı. Yüzümde olan gülümseme hızla kendini öldürücü bakışlara bırakırken kendimi sakin olmaya zorluyordum. Semih'e öldürecekmiş gibi bakarken hocanın sınıfa girmesiyle yerime doğru yürüdüm. Ders tarih'ti kendimi derse vermeye uğraştım ama bu siktiğimin hocası da yavaş yavaş anlatınca insan kendini derse veremiyor. Tahtaya Lonca(merak edenler için lonca aynı tüp işi yapanların aynı yerde bulundukları yer) , enderun gibi kelimeler yazıp bunların anlamlarını bulmamızı istedi. Oysa bunları 10. sınıfta görmüştük. Ben bunları zaten bildiğim için not falan almadım almam da zaten. Zil çalınca sınıftan hocayı beklemeden çıktım. Kendimi sakinleştirmem gerek. Neden böyle oldum ki. Yoksa ben ona ... hemen bu düşünceyi kafamdan attım.Ben ve aşk. Ben Ufuk bir kıza aşık olucam. Bu düşünceyi aklıma getirdim diye kendime bir sürü küfür ettim. Okulun arka bahçesindeyken Semih'in yanıma gelmiş olduğunu gördüm. Bana
"Ne oldu Ufuk" diye sordu. Bir de ne oldu diye soruyor muydu .
"Sen ne olduğunu daha iyi bilirsin ." dedim. Bana anlamamış gibi baktı. Daha da açarak
"Diyorum ki bakışmalar gülüşmeler ,yoksa sen onu seviyor musun " dedim. Ağzımdan çıkan söze kendim de inanamıyordum. Ben ona onu seviyor musun diye sordum. Bu sorum karşısında gülmeye başladı. Karşımda kahkaha atarak gülüyordu.
"Ne gülüyorsun !" diye bağırdım. Ortada komik bir şey varsa beraber gülelim ama ben ortada gülünecek bir şey görmüyorum.
"Ufuk" dedi ve gülmesine devam etti. Kendimi cidden zor tutuyorum.
"Ben gidiyorum bana ne kimi seversen sev ama onu sevsen de intikamımı alacağım! "dedim. Arkamı dönüp daha bir kaç adım atmıştım ki ;
"Sevmiyorum, !" diye bağırdı. Yüzüm de oluşan kızgın ifade kendini rahatlamaya bırakırken neden bu kadar çok rahatladığımı bilmiyordum. Derince bir nefes alıp adımlarımı okula doğru sürdürdüm. Sınıfa girdiğimde sınıfta kimsenin olmaması ile biraz şaşırsam da beden dersimiz olduğu aklıma geldi. Canımın beden dersine hiç girmek istemeyişi ile kendimi sırama attım. Sıram da güzel güzel oturup bu nereden geldiği bilmediğim huzurun tadını çıkarırken Sınıfa Banu geldi . Beni görünce daha ne kadar kısalta bilecekse eteğini biraz daha yukarı çekip yanıma geldi .
"UFUK buu gece naapııyoorsun ?" diyerek gevşek gevşek konuştu.
"Ha " diyerek de sanki sandalyesini daha ne kadar bana yakın olabilecekse çekip içime girecek duruma getirdi.
"Sana ne" dedim. Bu cevabım onu bozsa da duruşu bozmadan bacaklarını bana sürtmeye başladı. O böyle yaparak beni etkilediğini sanıyorsa yanılıyordu. Prensip olarak sınıf arkadaşlarımla yatmıyordum. Tabi bunu bilse hemen sınıfını değiştireceğini biliyorum. Ama sınıfın değiştirse bile onu kardeşim severken yatmazdım.Evet Can bu kızı seviyor. Etrafında bir sürü kız varken bu yolluyu seviyor. Kızın okulda yatmadığı kimse yok diye duydum. Ama benim saf arkadaşım o kadar gözü kör olmuş ki bu konuşulanları idrak edemiyor. İşte bu yüzden aşık olmak bana göre ters. Arkadaşım aşk dediği şey uğruna bir orospuyu seviyor. Ben bunları düşünürken ne olduğunu anlamadan kız dudaklarım yapıştı. Ben bunun şokunu atlatmaya uğraşırken Şeytan bu ya Can bizi görüp hemen kaçtı. Hemen kızı üstümden atıp Can'ın peşinden koştum ama koridorda kayboldu. Kendimi karısını aldatırken yakalanıp karısının peşinden dur açıklayabilirim diyen adamlar gibi hissettim. Aslında can kız olsaydı düştüğüm durum tam da buydu. Sikeyim böyle işi ben . Kendimi zor tutuyorum Banu kaşarına dalmamak için . Ders beden belki spor salonuna inmiştir diye oraya gitmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...